Gå til innhold

Dreeeeeamer, jeg roooooper.... juhuuuu

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, neida, de var ganske snille mot oss denne gangen;)

Hørtes ut som en deilig dag!

Tror nok jeg blir hjemme i morgen jeg og. Må få kommet skikkelig i gang med lesingen. Men jeg prøver å dra på alt som er obligatorisk.

Så deilig at dere snart er ferdige, og supert at du blir fornøyd!:)

Jeg har ikm i dag eller i morgen. Jeg har noen tegn som litt ømme pupper, ingen kviser (som jeg pleier å ha masse av rundt ikm), også tisser jeg litt oftere. Men det kan bare være tilfeldig. Har hatt litt mensmurringer i kveld, så er rimelig sikker på at tanta kommer i morgen.

Så frustrerende at du fortsatt har besøk. Det er vondt når man føler savnet så sterkt, spesielt når dere har prøvepause. Men jeg tror det kommer til å gå fort til april, og da blir du nok gravid med en gang!

Det vet jeg ikke. Men om de gjør det så tror jeg at de oppdaterer hjemmesiden ja:) Virker som det eneste nye for tiden er nitro.. Men håper det kommer noe nytt og fint snart!

Begge navnene var kjempefine! Det går jo an å vente til babyen kommer med å velge, kan hende det blir lettere da;)

Jeg vil og ha baby nåååååååååååååååå

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er bra.. hehe

Kan hende jeg drar på Torsdag jeg og, får se...Så bortkastet for 3kvarter liksom...

Uff, det er ulidelig spennende med ikm da... Har du tenkt og teste i morgen om ikke tr kommer? Murringer kan jo bety alt og ingen ting det da.. det er ikke ensbetydende med mensen heller da.. spennende.. Men hva sier magefølsen da? Om tr kommer kan du jo heldigvis se frem til at M skal levere prøve da=)

Ja det er frustrerende.. begynner og bli ganske så nøden og skal jeg si deg... Er jo maange uker uten sex når man er vant til og ha seg minst to ganger i uken liksom.. hehe

Uff ja, savnet er vondt i ny og ned.. har brukt store deler av dagen på og se på fødsler på youtube.. hehe merkelig og si det, men jeg vil og føde!!!!!!

ja... dear lord, please give us a baby soon...snufs

Skrevet

Jupp, veldig bortkastet, men er redd for å bruke opp fraværet i tilfelle jeg skulle bli dårlig.

Jeg har så kort lutealfase, så jeg har bestemt meg for å teste på torsdag hvis tanta ikke har kommet. Da er jeg isåfall 14dpo:) Magefølelsen er litt opp og ned. I dag tidlig var jeg nesten sikker på at det hadde klaffet, men nå er jeg nesten sikker på at det ikke har gjort det, hehe. Er så redd for å bli skuffa, så greit å holde forhåpningene nede. Ja om TR kommer, så er det bare en pp til, og så er vi i gang med utredningen:)

Hehe, skjønner godt at du blir nøden av så mange uker uten sex! Hvor lenge har du hatt mensen nå?

Jeg har også sett en del på fødsler på youtube, jeg vil og føde, hehe. Selv om det er vondt virker det som en fantastisk opplevelse.

Oh yeah, AMEN!

Skrevet

Du har jo nesten ikke fravær du da`? og husk, det er 20% på hele året, ikke pr semester.. så du kan nok trygt være borte på Torsdag trur jeg...

Hvordan ligger du ann? har tr kommet? hmmm, spennende da at du er litt opp og ned da.. Men jeg kan jo veldig godt skjønne at du ikke har lyst og håpe for mye heller... Kjenner godt den at man ikke har ønske om og bli skuffet...

Har vel hatt a på besøk kanskje litt over 3uker nå eller noe... pokker ta altså.. Hadde det ikke vært fordi jeg går på de andre pillene ville jeg nok vurdert og drite i p-pilla igjen... den har jo ikke ønsket funksjon...

ja så sant at man får en "normal" fødsel trur jeg det er en opplevelse jeg virkelig vil ha med meg.. Jeg trur jeg ville følt meg snytt om jeg måtte tatt ks... Men det eneste med fødsel jeg tenker meg er skummelt er om man revner.. Heldigvis vet man jo ikke det på forhånd.. Ellers kommer jeg til og gi beskjed om at jeg ønsker at de tørker av ungen før jeg får den på brystet.. Har ikke lyst på en blodig baby på meg. Er ikke no glad i blod!! Er litt rar jeg vet du...

jiiiiiiizzz som det snør i dag.. helt utrolig, gruer meg litt til jeg skal ut og kjøre i dag.... Må på personalmøte=( my god... Det er MYE snø på bilen asså... syyyykt

klæm

Skrevet

Neida, har bare vært borte en pbl. Men kjekt å få med seg og greit å komme seg opp, så jeg kommer nok til å dra:) Deilig å være ferdig klokka ti og ha en hel dag foran seg:)

TR har ikke kommet. Kanskje EL var en dag senere enn jeg tror, så ikm er i dag eller i morgen. Jeg har ingen murringer eller tegn til TR, men har på følelsen av at hun dukker opp snart.

Æsj, skjønner godt at du ikke hadde giddet å gå på de noe mer hvis ikke du gikk på den andre pilla. Men når tanta blir borte, så er det jo ikke sikkert at du ser noe mer til henne før i april:) Og det må jo være deilig!

Jeg kommer også til å føle meg snytt hvis jeg må ha ks. Men jeg er også redd for å revne! En liten rift overlever jeg, men totalruptur må være heeeelt grusomt!! Er også redd for å bli klippet, auu! Heldigvis vet man ikke det på forhånd nei. Hehe, du er ikke rar, mange som synes det er ekkelt.

Snødde litt her i sta og, men nå har det gått over til regn. Så snøen smelter og faller av trærne, herlig! Håper masse er borte til jeg skal kjøre på nattevakt i natt. Skjønner godt at du gruer deg til å kjøre, det gjør jeg og:( Bilen må graves ut, er bare en stor snøball.

Driver du med i dag da? Jeg sitter her + at jeg leser i Ogden

Klæm

Skrevet

Flink du, som gidder.. Jeg gidder ikke hehe...

Så bra at hu ikke har dukket opp enda da...=) Da kan man jo leve i håpet... Og du var jo veldig sikker rundt el at du faktisk hadde el den ene dagen, med maks fertilitet på monitoren osv... kanskje du til og med er over ikm? Leste om en her inne med kort luthealfase som ble gravid.. så er jo faktisk fullt mulig...

Ja satser på det...Håper hvertfall at hun forsvinner snart.. sukk.. samme helvete hver mnd...

Ja er redd for revning.. Men hello, jeg gjør det og jeg for og få en liten spire... Alt for spira... sukk

Her har det snødd i HELE dag.. kommet minst 10cm til i dag... så var ute og måket i stad sammen leieboeren... tungt altså...

Jeg sov lenge i dag... så har jeg satt pannekakerøre for det blir middagen i dag.. også skal jeg på personalmøtet etter på... Lurte på om jeg sku gå ut med vovven, men været er så grusomt, så litt usikker på om jeg har lyst, men jeg kommer vel til og gjøre det fordi om... glede gubben med ferdig luftet vovv og påbegynnt mat ¨når han kommer hjem...

klæm

Skrevet

Kan leve i håpet, men jeg er ganske sikker på at hu kommer i natt eller i morgen. Kanskje lutealfasen min plutselig har forbedret seg:) Men jeg blir sinna hvis tr ikke har kommet ttil torsdag/fredag og jeg tester neg:-S

Ja satser på at du slipper unna en stund nå.

Ja ALT for en liten spire!! Man kommer seg gjennom en revning, og da kan man evt be om keisersnitt neste gang.

Uff, stakkars dere som har fått så mye snø. Her har det regnet, så det har smeltet litt. Marius var så snill og hadde gravd fram hele bilen min før jeg skulle på jobb<3 Hvordan gikk det å kjøre for deg?

Høres ut som du har hatt en deilig dag! Hva skal du i morgen da?:) I morgen skal jeg sove, så skal stefar hjelpe meg å bytte batteri på bilen, og så skal jeg til en venninne *sukk* Hater å gjøre så mye dagen etter nattevakt!

Klæm

Skrevet

HAR A KOMMET??? Er kjempe spent=)

Ikke sant, alt er overkommelig...hehe

nå har mye av snøen forsvunnet her også.. Vært veldig mildt disse to siste dagene... Men det er meldt mer snø da.. Og ja det gikk kjempe bra og kjøre.. NO PROBLEM.. hehe Så snille Marius var=) Søte gutter vi har.. hehe

I dag har jeg vært på jobb jeg.. og så har jeg trent og handlet inn mat for hele helgen.. hehe.. rukket mye jeg.. Skal jobbe i morgen også på dagen plutselig.. Litt greit og få noen ekstra timer på lista også da...

skjønner veldig godt at du ikke har lyst og gjøre så mye i dag.. Hadde ikke jeg gjort heller.. Her blir det tv og middag her.. + øegging av gulv regner jeg med... det nærmer seg ferdig!! Da er det bare lister igjen!!!.. Wuhu..

klæm

Skrevet

Hei;) Dette blir veldig kort siden jeg skal sove, men svarer ordentlig i morgen. Tenkte bare å si at tanta har kommet, så slipper du å være spent noe mer;) Klæm

Skrevet

'

æææææææææ sååå dritt... j)=//&%&%¤#"( møkka kjærring... hu er hos meg også enda... grrr...

Nå skal jeg på jobb, så skal jeg vel antagelig dra og trene i dag også... prøve og være flink..=)

Men egentlig kunne jeg jo virkelig tenke meg og dra hjem og sove.. hehe... jaja.. du er på forelsesning nå du,,, flinke deg..=)

kos deg i dag da

klæm

Skrevet

Hellu:)

Ja drittante! Men det går greit;) Lurer nesten på om jeg var gravid for jeg gikk 2 dager over ikm, blør mye mer enn vanlig og har hatt mye mer menssmerter enn jeg pleier. Men det er vel ikke noe vits å lure på, kommer jo ikke til å finne ut av det uansett;P

I går hadde jeg en skikkelig prat med Marius, for det sexlivet vårt funker bare ikke. Jeg sa at forholdet kommer ikke til å funke hvis det skal fortsette sånn, og at det er lurt å få ordnet opp i det før det kommer noe barn. Så nå skal vi bare ta det rolig framover å ha sex når vi har lyst. Er ikke noe vits å sette i gang med pergo osv. hvis vi har sex en gang i mnd liksom.. Spent på om det blir noe bedre. Hvis det ikke blir det, så har vi kanskje ikke den riktige kjemien mellom oss...

Så flink du er til å jobbe om dagen, greit å få litt ekstra penger:) Og du har blitt superflink til å trene og, misunner deg som klarer det! Når det blir mildere ute skal jeg begynne å jogge;)

Hva har du gjort i dag da? Jeg har vært på skolen, slappet av, og vært på tupperware...igjen, hehe. Pappa hadde selskap på nytt, og moren til marius ville dit, så da ble jeg med henne:)

Klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...