monca*84*j12 Skrevet 8. januar 2009 #1 Skrevet 8. januar 2009 Heia..... Ja da har jeg vært så heldig at jeg har lugget lang flat i mange dager. Helt utslått av tha flue... skikklig dritt, men er bedre i dag... Skikkelig fin start på semesteret og gå glipp av de første 2 forelesningene.. suverent.. Ellers har jeg vært og kjøpt meg pc i dag.. Måtte jo nesten det.. Men den er driiiiiiiiiiiiiiiit kul!!!! er bare så fornøyd, så nå kan jeg starte på oppgaven... fantastisk.. Ellers har Anders staret med og legge gulv da, han er ferdig med gangen og fortsetter med kjøkken... Blir veldig bra syntes jeg! Kanksje du og Marius kunne tatt turen når vi er helt ferdig med gulvet og spise middag og drikke øl/vin.... Det hadde vært koslig... Håper kvelden din er bra! klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 8. januar 2009 #2 Skrevet 8. januar 2009 Haha, haaaaaaallooooooooo!!!!!! Uff, stakkars deg!! Godt å høre at du er på bedringens vei da ihvertfall, håper du er helt frisk igjen til helgen. Dumt at du gikk glipp av 2 forelesninger, men du kan nok lese deg til det. Jeg sovnet så sent i dag, at jeg ble hjemme i dag. Det er jo en hel bok om ansvarslæring. Så kult med ny pc!! Hva slags pc er det? Er det laptop? Det blir nesten gøy å skrive oppgave når man har ny pc;) Hva skal du skrive om igjen? Så flink Anders er, har jo kommet langt allerede! Hadde vært superkoselig å komme på middag og drikke øl/vin når dere er ferdige:) Tror kanskje gubbene våres har en del å snakke om;) Kvelden min er bra! Positiv EL-test, EL-slim og masse EL-smerter, så nå skal vi hoppe i køya;) Etterpå skal jeg en liten tur til en venninne. Hva gjør du i kveld da? Håper kvelden din og er bra:) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. januar 2009 Ja jeg regner med at det går bra, viktigere og bli frisk syntes jeg! Ja kjempe morro med ny pc! Den er så fin... http://www.mpx.no/aspx/loginVnet.aspx?ReturnUrl=%2faspx%2fprodukt%2fprdinfovnet.aspx%3fplid%3d94264&plid=94264 Den er stilig og den er rask.. kjempe deilig at ting g¨år litt fortere... Tenker jeg lander på mattematikk vansker i 1 oppgaven, så en på migrasjons problematikk og den siste er jeg litt usikker på, mulig det blir funksjonshemning. jeg trur nok at disse gubbene hadde hatt litt og prate om ja.. hehe... Samtidig som jeg syntes det hadde vært morro og møte Marius, føler jo at jeg kjenner han.. hehe... Hadde han vist hvor mye jeg viste om han, så hadde han vel kanskje ikke turt og kome en gang.. hihi Så bra at alt er i rute hos deg nå da... kose deg med M i kveld du da.. hehe... Jeg sitter nå her i kveld jeg regner jeg med, og koser meg med den nye pc'n... wuhu klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. januar 2009 #4 Skrevet 9. januar 2009 Hmmm, kom bare inn på forsiden til mpx jeg, men er jo ikke så viktig;) Bra at du er fornøyd:) Kan tenke meg at det er deilig at den går fortere! Matematikkvansker er jo veldig spennende:) Tror jeg skal skrive om psykososiale vansker nå, også tar jeg autisme til slutt. Siden vi har om det nå.. Hehe, ja får bare håpe at de tør;) De er vel ikke akkurat som oss som elsker å snakke om prøvingen. Det hadde vært kjempekoselig å møte Anders og! Hehe, tror nok ikke de hadde vært helt fornøyde hvis de visste hvor mye vi snakka om dem nei. Det er nok greit at de ikke vet;) Ja herlig at alt er i rute. Hadde skikkelige EL-smerter i går, men de har gitt seg i dag. Så jeg tror nok at EL er i dag, skal få med M på en runde etterpå og. Tenk så herlig om spira plutselig satt av seg selv! Hvordan gikk det hos legen i dag?? Nå er jeg veeeeldig spent!! Har du noen andre planer for dagen? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 9. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. januar 2009 Til Advarsel: Denne blir lang.. hehe Nei det er ikke så viktig, det som er viktig er jo at den er rask og at den er kuuul.. hehe Ja Matte vansker er spennende... Men den siste er jeg veldig usikker på.. kanskje det blir psykososiale? Se det ann hvor spennende jeg syntes det er og jobbe med.. Nei Anders er ikke fan av og prate hvertfall.. Han er så veldig det som skjer det skjer.. Men jeg er liksom mer det som skjer burde ha skjedd i går.. Jeg trur som sagt tidligere at de absolutt ikke har noe som helst anelser om hva vi går igjenom.. Ja det er bra at alt er som det skal i hvertfall.. skjønner du syntes det... Heldige deg.. hehe.. Marius har ikke noe valg skal jeg si deg.. hehe Ja tenk om den hadde sittet.. Når man tenker over det er det jo ingen grunn til at den Ikke skulle gjøre det... Ja da var lege timen overstått.. og du hadde heeelt rett, det gikk over all forventning.. Jeg er nå satt på pilla igjen for min egen del, for og kunne starte opp på reductil samt spare på eggene.. hehe Men bare på minipilla da.. så skulle ikke være no problem og hoppe av dem og unfange samme mnd... Jeg har jo da startet med reductil og skal ta det ut mars, så all prøving starter opp igjen i April=) Jeg har blitt henvist til A-hus til en infertilitets ekspert eller noe... siden jeg har påvist syndrom tidligere mente han at det ikke var noe vits og gå rundt grøten... Ellers mente han at vekten min ikke sku ha noe og si for et vellykket og fint svangersap når det måtte skje! Han var ung og forståelsesfull.. Dette gikk kjempe bra... Jeg gleder meg til og starte opp igjen med prøving... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2009 #6 Skrevet 10. januar 2009 Jeg tror psykososiale er lettere å skrive mappeoppgave om en migrasjon. For migrasjon har jo masse med psykososiale vansker å gjøre og, så da blir det så mye å skrive om. Men så lenge man har en begrenset problemstilling så går nok begge deler fint:) Hehe, samme med Marius. Snakker ikke noe særlig med han om prøvingen. Ganske irriterende egentlig, hadde vært så koselig å drømme sammen:) Men som du sier så aner de nok ikke hva vi går igjennom. Egentlig så er det ingen grunn til at det ikke skulle gå nei, hihi. Med mindre det står dårlig til med svømmerne. Men om det ikke går så er det greit, for jeg vet jo at vi skal få hjelp snart:) Såååååå bra at legetimen gikk over all forventning!!!! Du fikk det jo akkurat som du ville! Har du begynt på minipilla nå? Tiden kommer nok til å gå kjempefort fram til april! Spennende at du har blitt henvist til en infertilitetsekspert! Da blir det nok fart i sakene:) Tror du blir gravid innen sommeren! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #7 Skrevet 10. januar 2009 Ja, det kan du si.... men samtidig kan man jo da bruke psykososiale årsaker opp mot kultur for eksempel.. Så har man drøftings delen... kanskje.. vet ikke jeg... er så vanskelig og velge i grunn,,, Ja det hadde vært så koslig og vite at man deler de samme drømmene og tankene... Men neh... helst ikke prate om det i det hele tatt... Jeg nevner det hver gang kjangsen byr seg jeg da.. hehe slemme meg...=) Ja jeg tenkte på det, at det kan jo være de det står på.. Men er det det så vet dere om det og det er jo lettere og gjøre noe med det man vet om enn det ukjente... Ja har startet... så nå håper jeg veldig på at mensen skal fordufte snart... gleder meg! Ja blir bra og komme til en ekspert på infertillitet... Og tiden kommer til og suse avsted... Nå kan jeg bare kulen i noen mnd.. skal helt ærlig bli veldig godt og ikke måtte ta hennsyn til eggløsning eller ikm'er... Digger det... Jeg satser på at VI er gravide før sommeren jeg baib.. Tenk om vi klarer og time det likt, det trur jeg må være min store drøm!!! Hehe.... Er det så mye og be om da`? hihi Jeg har klipt meg da.. det var deilig.. ble ganske så kort.. merkelig... Nå skal Anders legge ferdig gulvet på kjøkkenet, det blir bra! Jeg skal gå ut med vovven,.. Ellers skal jeg lage calzone og bare kulen i kveld.. I morgen skal vi kanskje gå skikkelig lang tur i skogen... Det blir godt! Du skal i kveld da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 10. januar 2009 #8 Skrevet 10. januar 2009 Det er sant, er kanskje litt lettere å drøfte da.. Det er jo masse forelesninger om det nå, så da får vi sikkert noen idéer:) Haha, nei fysj så grusomt å snakke om felles drømmer! Mannfolk altså! Tror jeg skal bli flinkere til å snakke om det når sjansen byr seg jeg og;) Ja hvis vi vet om det, så er det mye bedre enn å gå rundt å lure. Og sannsynligheten for at han ikke har noen levende svømmere er jo minimal. Bare de finner én levende svømmer så kan vi jo få ICSI:) Det høres veldig deilig ut å slippe og tenke på EL, IKM osv. Håper du kommer til å fortsette å henge litt på bim fordet da? Jaaa, det håper jeg og! Jeg synes IKKE det er for mye å forlange, hehe. Siden jeg skal til gyn i februar/mars, og du skal i gang med prøvingen igjen i april, så er jo sannsynligheten ganske stor for at det faktisk skjer:) Så gøy at du har klippet deg, synes du skal legge ut bilde på facebook;) Blir nok deilig å få ferdig gulvet. Mmm calzone er godt!! Dere er så spreke som går lange turer, selv når det er mange kuldegrader. Når det blir vår, så skal jeg og bli sprek;) I kveld vet jeg ikke helt hva jeg skal egentlig.. Vi har akkurat rydda vekk jula, deilig. Så skal vi vel spise middag etterhvert. Marius har 2 halvveis avtaler i kveld, enten ut med klassen, eller på kino med en kompis. Hvis han gjør det siste så har jeg tenkt å henge meg på, hvis ikke så blir jeg nok bare hjemme og slapper av;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 10. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 10. januar 2009 Ja satser på at dere kommer fort i gang med alt som skal testes osv... Skulle ønske at Marius bare kunne levere den fordømte prøven, jeg skjønner egentlig ikke hvorfor han skal vente pga utplassering liksom.. Kan han ikke bare gjøre det? hehe.. litt utolmodig på dine vegne.. Ja kjempe deilig og bli ferdig med gulvet.. det ble veldig bra!!!! Gutta har vært rå flinke... Det er meldt +grader og pent vær i morgen.. håper det holder... Jeg har også ryddet vekk julen i dag.. Trist og godt på samme tid... Blir liksom så tomt etter på.. Treet står og ser så trist ut.. har ikke bært det ut enda... Men det er jo bare og glede seg... for om kanskje 43uker begynner vi og tenke på og ta frem alt snart igjen.. hehe.. Bare vent, det er snart jul igjen... Sukk. Lurer veldig på hvordan livet er da.. Med jobb og barn og alt... Utrolig og mye som kanskje kommer til og skje i det herrens år 2009.. Er litt spennende og ha et helt nytt år forran seg og ikke vite hva det kommer til og inneholde.. Deilig og bare være hjemme også da... Nå skal jeg sette deigen... Jupp jupp Kos deg i kveld da.. kanksje vi prates.. og by the way, så klart jeg kommer til og henge her inne.. hehe... klæm (håret får du se på mandag.. hihi)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 11. januar 2009 #10 Skrevet 11. januar 2009 Hehe, ja det skulle jeg ønske og, men nå er det bare 5 uker igjen, det går nok fort;) Hvis det blir prøverør så passer det egentlig veldig greit, for da får vi det nok til høsten når jeg vet om det blir skole eller jobb videre. I går snakket jeg og marius om frieri. Vi ble enige om at han skal fri innen 2009, hvis ikke frir jeg til han på nyttårsaften;) Så om et år er jeg nok forlova, hehe. Så bra at du ble fornøyd med gulvet! Gleder meg til å se:) Ja både trist og godt å få vekk julen. Og det går nok fort til det er jul igjen ja, hehe. Livet kan være veldig forandret da, skummelt og spennende. Men jeg tror at vi begge er gravide eller har baby da. Jeg tror at 2009 blir et fantastisk år for oss begge:) Ble calzonen bra i går? I dag har vi vært på peppes og på kino. Vi så yes man, ganske morsom:) Hva har du gjort i dag? Så bra at du fortsetter å henge her! Gleder meg til å se håret i morgen;) Klæm
monca*84*j12 Skrevet 12. januar 2009 Forfatter #11 Skrevet 12. januar 2009 Heia snuppa... Det er bra at du tar det hele med ro.. Jeg trur det er viktig og ikke stresse med enn man må... selv om det ikke er lett.. hehe Sååååå kult at det blir frieri på deg da... !!! Heldige deg... sukk.. Lurer på om Anders kommer til og fri i år... hmmm.. hadde jo vært veldig fint da.. Men om ikke så gjør han det vel når det passer han.. Vi har jo ikke vært sammen like lenge som dere har da... Ja 2009 blir det beste året ever... Ja calzonene ble veldig gode.. mmmm... I dag skal vi til Bærum plutselig... hehe... skal innom foreldrene til Anette i andre etg og sjekke varmekabler som ikke er som de skal... Så skal vi til Bauhaus i lier og se på gulv+lister... Kanksje vi finner noe som er billig... Så drar vi til Mamma og spiser... det blir bra=) Har lest ferdig kompendiet alt jeg... sku ønske det gikk like for med alt.. hehe kos deg i dag.. klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 13. januar 2009 #12 Skrevet 13. januar 2009 Hei snuppa:) Prøver å være litt mindre på bim om dagen, så det ikke dukker opp noen innbilte symptomer, hehe. Gikk det bra på trening i dag? Jaaaa!! Jeg får minne han på det innimellom, håper at jeg slipper å fri selv.. Synes Anders skal gå ned på kne i år han og! Kanskje vi begge går med ring på fingeren og baby i magen i løpet av året! Ordnet det seg med varmekablene? Og fant dere noe på Bauhaus? Koselig å dra på mamma-middag da:) Så rask du var med det kompendiet! Har lest det jeg og, men ikke på en halvtime;) Du er rask både på lesing og skriving du, hehe. Det kompendiet var veldig bra. Skulle ønske at alt gikk like fort ja:P Klæm
monca*84*j12 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #13 Skrevet 14. januar 2009 Skjønner at du kanskje holder deg litt borte ja.. Men du kan jo bare poppe inn her til meg og svare.. Hehe... Men det går helt bra altså... Trening gikk bra det.. Var noe sliten etter på, men godt... Så etter på dro jeg hjem og når Anders kom hjem hadde jeg klart og finne ut at det var tilbud på en komode på ikea, så vi dura ut dit og kjøpte til gangen.. hehe... Så dro jeg bort til Bestefar og Bestemor og fikk hjelp med antivirus og Word til pc'n.. Greit og ha... Ja tenk om det du.. ring og baby? litt vansklig for og tru at jeg skal være så heldig... Ja sku ønske alt gikk så fort... Men neh... Skal du i dag da? noe spennende? jeg skal se på tv og lese.. hehe... kos deg i dag klæm
monca*84*j12 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 14. januar 2009 Se på denne... Kjole nr 7... falt veldig for den.. hehe http://www.agape-brud.no/?side=prod&type=1⊂=collections&yr=2009 Må jo leke litt med tanken da... =)
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. januar 2009 #15 Skrevet 14. januar 2009 Ååh, den kjolen var kjempefin!!! Kjempegøy å titte litt. Jeg kommer til å slite noe helt sinnsykt når jeg skal velge kjole! Jeg har funnet en emmaljunga bag som jeg har sååå lyst på! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16009510&WT.svl=Bilde Jeg har aldri sett den bagen før, og jeg synes den var såå søt! Blir litt dumt å kjøpe bag nå, men på den andre siden kommer jeg aldri til å finne den bagen igjen.. ååå! Så flink du var som kom deg på trening! Du gjorde jo såå masse i går, må ha vært helt utslitt du. Hva har du gjort i dag da? Jeg tror og håper at vi er så heldige!! I dag har jeg sovet, siden jeg har vært på nattevakt. Jeg skal nok i hovedsak ligge rett ut på sofaen og se på tv, men skal prøve å lese litt og;) Håper du har en fin kveld! Jeg vil ha den bagen!!! Klæm
monca*84*j12 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #16 Skrevet 14. januar 2009 ja noe morro må en stakar få ha det, sant.. Den var kjeeeeeempe søt!!!! Men den er jo veldig kjønns bestemt da i grunn... Med blomstene og greier.. Men vis du virkelig vil ha den så kanskje du faktisk bare skal hoppe på... ellers kan det jo hende du kommer til og angre deg for resten av livet.. hehe.. kanskje litt dramatisk men.. hihi Jeg har ikke gjort så mye i dag.. satt sammen den komoden vi kjøpte i går.. Ellers sett på tv programmer jeg har tatt opp de siste dagene fordi det har vært så travelt.. Ellers har vi vært og kjøpt gulv da... Så det blir bra... Gleder meg til og få det ferdig og se resultatet... Kjøp den da vel.....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. januar 2009 #17 Skrevet 14. januar 2009 Hmmm... ja kanskje den er litt kjønnsbestemt. Tenkte at det ikke gjør noe med litt blomster når de er så små. Jeg får tenke litt på det;) Er nok fare for at jeg kommer til å angre ja, hehe. Men kan jo hende at det dukker opp noe like fint når jeg skal kjøpe vogn:P Du har jo fått gjort litt i dag da:) Jeg bør lese, men det funker ikke etter nattevakt, for da er jeg så trøtt! Jeg må job få skrevet noen stikkord til framføringen. Hvordan ligger du an med pbl-oppgaven? Kommer du i morgen?
monca*84*j12 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #18 Skrevet 14. januar 2009 Etter nærmere ettertanke og titting er den ikke kjønnsbestemt... Det er jo firkløvere og ikke blomster... Så det er en lykke blomst... Kan du ikke bare kjøpe den da? Så når tiden kommer kjøper du hele vognen så kan du bare bytte på hvilken bag du foretrekker? Har kanskje gjort litt ja, men ikke så mye som jeg burde ha gjort... Jeg har ikke gjort pbl, Vi har satt fristen til fredag vi, så har litt bedre tid.. hehe.. Men må vel gjøre den.. Er i grunnen veldig fristet til og bli hjemme i morgen ja.. hehe... Starte dagen med trening, og lese reste og komme i gang ordentlig med oppgave... Så trur nok kanskje jeg blir hjemme i grunn,, Du da? Skal du på skolen? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. januar 2009 #19 Skrevet 16. januar 2009 Hehe, en lykkeblomst ja:) Til den vogna jeg skal ha, så må man kjøpe bag ved siden av. Så kommer nok til å kjøpe den brukt uansett, med mindre noen foreldre vil spandere da;) Tror jeg har lagt fra meg tanken om å kjøpe den, det er vel ikke så lurt når jeg ikke er gravid enda.. Så deilig at dere satt fristen til fredag. Vi skrev ikke noe ordentlig innlegg denne gangen, bare stikkord til fremføringen. I går var en gruuuusom dag! Ihvertfall morgenen. Jeg hadde virkelig planer om å gå på den forelesningen, men verden gikk imot meg. M brukte ti minutter lenger tid på badet, så jeg fikk ganske dårlig tid. Og da jeg skulle lage frokost var det ikke mer brød igjen, så jeg måtte begynne å tine et fra fryseren. Når jeg endelig hadde laget meg frokost og hadde 5 minutter på å spise, så skulle jeg laste ned forelesningsnotatene. Og da hang dataen seg helt opp. Så jeg missa den banen jeg skulle ha. Jeg tenkte at det gikk fint å være 5 min forsinket. Så prøvde jeg å få dataen til å funke igjen, men det rakk jeg ikke før jeg måtte løpe til neste bane. Og da hadde jeg verken data eller skriveblokk med meg. Så når jeg kom fram til Blindern møtte jeg hun som skulle kjøpe bøker av meg, og så dro jeg hjem og sov igjen, hehe. Hva gjorde du i går? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #20 Skrevet 16. januar 2009 ÅÅÅÅÅÅÅ jeg, gleder meg sånn til og kjøpe vogn og stellebord og seng og alt... Jeg håper virkelig det skjer i år!! Såå utrolig kjip dag.. hehe... Hadde nok ikke dratt i det hele tatt jeg.. hihi... I går var jeg bare hjemme og slappet av + trente... Var en helt ok dag... Bortsett fra kvelden da.. Det ble no voldsomt bråk oppe, så ble det stille.. Da har de klart og ommøblere og satt tv'n på den veggen vi har soffan.. så da har vi gleden av og sitte i soffan og høre på dems tv.. grrr.. at det går ann? Tenker de ikke i det hele tatt likesom? huff Ellers er jeg drit oppgitt, trudde liksom tr sku forsvinne jeg da... Nå har jeg gått over en uke på pilla igjen men har fortsatt besøk... Det er så lite at det er super frustrerende.. er det mulig liksom??? Skal det aldri Gå sånn som jeg vil? I dag har jeg ikke gjort stort... gått tur med vovven.. Også har jeg ryddet ut av vitrineskapet på spisestua sånn at man kan flytte på det og man kan starte på gulvet.. Så nå ser det ut som noen har sluppet en granat her inne.. hoho.. Skal bli godt og bli ferdig ja.. sukk.. Nå skal jeg dra på jobb om ca 3kvarter... har skikkelig ikke lyst at all... men men.. må man så må man.. jupp... klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 16. januar 2009 #21 Skrevet 16. januar 2009 JAAAAAA samme her!!! Så akkurat på facebook at en jeg var god venninne med før har fått en nydelig liten jente. Så nå vil jeg ihverfall at det skal skje!! Blir så misunnelig;) Synes alle er gravide eller har fått baby i det siste jeg:-S Hehe, jeg måtte dra, fordi jeg hadde avtalt å møte hun som skulle kjøpe bøkene. Hvis ikke hadde jeg ikke en gang stått opp den morgenen;P Men men, man har sånne dager innimellom, så da satser jeg på at det blir lenge til neste gang;) Så irriterende at de har plassert tv´n der!! De har nok ikke tenkt over det, så synes at dere burde si ifra til dem. Dere kommer jo til å bli gale i hodet av det! Ååå så irriterende at tanta fortsatt er der! Noen ganger går ingenting som man vil! Men forhåpentligvis ser du henne ikke igjen før i april.. Så flink du har vært til å rydde da. Hehe, skjønner at det skal bli deilig å bli ferdig så det ikke ser så bomba ut lenger. Nå er vel du ferdig på jobb, heldiggris! Om 50 min kan jeg gå og. Blir deilig med helg! Hva skal du i helgen? Klæm
monca*84*j12 Skrevet 16. januar 2009 Forfatter #22 Skrevet 16. januar 2009 Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves.... Det ordner seg for snille jenter... Det er slike ordtak vi må forholde oss til.. Det blir vår tur snart.. Uten tvil... Ja satser på at det blir lenge til neste gang du får en slik dag... hehe Vi får ser hvordan det går... blir det for ille må man jo si fra.. Men er jo litt vanskelig og nekte dem og møblere stuen som de vil liksom... Ja dritt tante... Men det ordner seg vel.. Men det er så bittert når det er så lite.. auuuuuu jeg har brent meg... snufs.. det er vondt!!!! Her er mine nye navn forslag, bare jente navn da... er så mye lettere med jente navn... merklig det der.. - Aslaug Olea og - Tora Martine Hva syntes du? Tora er et navn jeg ikke har vurdert før, men likte det.. hehe Nå er det natta for meg.. skal jobbe i morgen og jeg vøtt... wuhuuuuu Ellers skal jeg ingen ting i helgen.. trene på søndag tenker jeg... du da? klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2009 #23 Skrevet 19. januar 2009 Helluuu:) Hatt en fin dag hjemme? Misunner deg som slapp å gå ut i all snøen. Foredraget vårt gikk fint da, også var jo oppsummeringen av caset avlyst så vi fikk gå kl tre. I morgen blir en merkelig dag, på skolen fra 9.15-10, hehe. Auuu stakkars deg som brant deg! Håper det er bedre nå! Tora Martine var kjempefint!! Jeg kjente en rar dame som het Aslaug, så jeg har litt dårlige assosiasjoner til det navnet. Men Olea synes jeg er fint:) Har du hatt en fin helg? Jeg var på byen på lørdag, det var kjempegøy! I hadde vi familiebesøk.. Klæm
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 19. januar 2009 #24 Skrevet 19. januar 2009 9.15-10 er jo på torsdag, bare surrer jeg;)
monca*84*j12 Skrevet 19. januar 2009 Forfatter #25 Skrevet 19. januar 2009 Hei hei.. alt bra her ja.. Så bra at fremlegget gikk bra da... Håper ikke disse kvinnfolka på gruppa mi var for vansklige.. Her har det vært en rolig dag, måka snø og gått tur.. Ikke noe mer spennende... Vet ikke om jeg gidder komme no mer denne uken jeg, hvertfall ikke i morgen.. blir hjemme og leser og trur jeg.. Her driver vi og legger gulv.. Har litt over halve stuen igjen bare, spisestua er ferdig.. blir super fint!! Dutten min er så flink atte.. Du da? noe spennende som skjer ellers da? Hvordan ligger du ann i forhold til syklusen`? ikm snart? symptomer? Jeg har fortsatt besøk jeg.. begynner og kjenne litt på frustrasjonen.. + At i det siste har savnet vært så veldig tilstedeværende.. Det har liksom vært litt ekstra tungt og tenke på at det tar så lang tid, og vi har enda til prøve pause nå.. Litt merkelig det der.. Vet du om Emmaljunga kommer med ny kolleksjon på vogner hvert år? Oppdaterer de i så fall hjemmesiden da? hehe Får vi to jenter noen gang blir nok Tora brukt... Tora Othilie eller Tora Martine.. Litt usikker.. Jeg vil ha baby nååååååååååååååååååååååååå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå