Gå til innhold

juli/august/september treff..


fult hus:)

Anbefalte innlegg

Passer for meg torsdag 22. jan.

 

Helt greit for meg med Jordbærpikene på kbs, for enkelt med parkering der. Ellers er det jo veldig koselig på Bare Blåbær ved Solsiden.

 

Blir koselig med treff!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Prøver å spikre et treff 20/1 kl.18 på Bare Blåbær, Solsiden. Lager en ny link for påmelding under BIM-treff. Inviterer de som skal føde sommeren 2009, så kan de som vil komme:) Håper det er ok! Håper at flest mulig kan komme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du trenger ikke kjøre ned i kjeller'n, det finnes parkering baki, attme de nyeste leilighetene. Der har jeg parkert, får ikke bilen inn i kjeller'n jeg heller.

 

Men tenker å ta buss nå når jeg skal til Solsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir det greit for deg likevel da? Tenkte ikke på den problemstillingen, men viss der finnes andre park.pl skulle det kanskje gå? Håper det!:)Spiller ingen rolle for meg hvor det er, KBS er mest lettvint for meg også... Men ingen problem å få til Bare Blåbær heller. Vi kan jo ta KBS neste gang?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda, går greit d.. kan ta buss:) d er jo gratis for meg så:)

den er ganske lang å brei bilen så det er så vanskelig med de plassene som kun er beregnet på de små bilene.. er jo ingen p plasser som er beregnet for store biler.

da hiver vi oss på solsiden den 20 alle samen da?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trives desverre dårlig på Jordbær-pikene på KBS. da er City Synd, Trheim Torg og Solsiden koseligere.... godt vi ikke skal på KBS :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

æsj, fikk ikke til å komme :( så lei meg for det :(

håper dere kosa dere masse, og at dere er blitt bedre kjent. Jeg er med neste gang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det må vi få til!!

Når passer det for damene? Skal vi bare komme med et forslag kanskje?

Passer det torsdag 5/2? Det kom ønsker om at det ikke skulle være tirsdag hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang jeg har rota meg inn på BIMtreff-sidene. Men det er altså et nytt treff 15mars? Hvor jeg skal jeg "melde" meg på? og var det mange på sist treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...