Gå til innhold

juli/august/september treff..


fult hus:)

Anbefalte innlegg

hadde vært morro å begynt å få til treff nå folkens?

møte flere som ikke har kommet så langt enda:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Helt enig, vi trenger ikke være så langt på vei for å ta en slarv&kaffekopp :)

morsomt å være litt vedre kjent før magene blir stooore å :)

Jeg jobber på dagtid da, men kan etter 2-3 og i helgene

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er ikke så dumt:) sikkert mange som har spørsmål til andre om tings som skjer å div. sikkert mange dette er nytt for:)

jeg jobber noe dag og noe kveld, men vi får sikkert ordnet et slags system hvor alle skriver på når de kan el noe sånt så får vi prøve å sette best mulig tidspunkt så mest mulig kommer:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kan også være med. er vell best å treffest da alle er ferdige på jobb om dagene da?

for min del så jobber mannen min borte så må ha med meg ungen også hvist ikke jeg får noen til å passe henne akkurat da :)

hva mener dere? ta det utpå ettermidag/kveld en dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir med på et treff når som helst. Skal begynne å være hjemme på dagtid og da kan sikkert dagene bli lange:-) Er det noen andre som er hjemme på dagtid?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er med på treff!

 

For meg passer det best på kvelden på ukedagene, sånn fra kl 19 og utover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er forhåpentligvis lenge til jeg kan på dagtid, har virkelig ingen lyst å sykmelde meg å gå hjemme så lenge. Vi er jo bare 1-2 mnd på vei :P ser for meg det blir ett langt svangerskap å gå hjemme i 7 mnd til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber turnus, så det er litt varierende når det passer. Men vil gjerne bli med!! Gøy å møte andre i samme setting, og ikke minst bli kjent før vi skal gå hjemme med våre søte små:)

Ser ut som det passer best på kveldstid for de fleste. Hva med en kveld i uke 4 (man el ons f.eks, bare et forslag:)? Jeg sliter fortsatt med kvalme og tretthet på kvelden, så hva med å møtes kl 18?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mandag og onsdag passer ikke for meg uke 4, men kl 18 høres ellers fint ut :)

 

Uansett, det er umuli at d skal passe alle, det blir flere møter framover, sant? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal vel litt til at det passer for alle ja, jeg ser forresten at jeg kan torsdagen også. Passer det bedre? Vi må vel få til mange treff:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kommer dessverre aldri til å klaffe for alle likevel.. så hadde kanskje vært like greit å si en dag + klokkeslett.

 

Håper jo det blir en del treff så dersom man ikke kan på første treff, så har man sjansen igjen senere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i dette. Det er bare å spikre fast noe, og så kan man høre om hvor mange som e interessert og kan.

 

Den ene gangen passer for noen, den andre for noen annen :) E d nok treff blir ingen utelatt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært 1 gang på kbs før men lover å finne dere. Hvertfall å prøve... :) Apropos, hvordan finner jeg dere (vi hverandre)? (klar over at jeg stiller dumme spm, men bare må det :D )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...