Gå til innhold

Flinke flinkekjærringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

ikke uventet at du kommer inn med frekke bemerkninger kama. det er så typisk deg å tru at du er så morsom med vittihetene dine!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange møkkafolk her inne. Tenk å ha nicket FLINKE FLINKEKJERRINGA bare å komme på det. Hun må jo ha så dårlig selvtillit . Skriver til og med med store bokstaver. Jobber 100 % som hva da liksom.Idiot nei for det er du jo når du har fri!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

hva i alle dager feiler det deg da 13:19??

herlighet for noe å si..

Skrevet

Flinke flinkekjerringa er nicket mitt ja, og jeg er jævlig flink:-) Slutta å røyke, og belønnet meg selv med et nytt nick da ei her inne kalte meg nettopp det. Selvtilliten min er egentlig ganske grei, har ikke så mange komplekser, nei:-) Og jeg jobber på sykehjem, på somatisk avdeling om du lurer. Si fra når du vil ha turnusen min, så har du lettere oversikt over når du finner meg her inne:-)

Skrevet

Nei, het sladrekjerringa før:-) Kanskje jeg burde bytte tilbake, hehe:-)

Skrevet

Takk takk :)

Blir veldig spennende!

Skrevet

Frekke bemerkninger? Ja, jøss, det er helt soleklart jeg som er den frekke på denne tråden.

Skrevet

Og før det var du Linda med gull i magen og tom mage...

Skrevet

Når dere er så dumme å signere med nick på et anonymforum så må dere finne dere i litt dritt. Slik er det bare. Høres jo litt rart ut å disse anonyme..anonym nå var du frekk ikke anonym, ikke du heller anonym ,og ihvertfall ikke du anonym ikke du ikke du men du anonym!........gjesp!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

ler så jeg griner nå...............

Skrevet

Denne tråden er faktisk noe av det morsomste jeg har lest på lenge.

Skrevet

Jeg pleier å styre unna uintelligente innlegg som dette, men her klarer jeg ikke..

Det er desverre flere slike som hi ute i verden. Som faktisk mener dette, og det er skremmende. De er noen brøl-aper om mener så mye om mangt. Det triste er at de overfører disse holdningene til sone barn bevisst eller ubevisst..

Jeg kjenner faktisk to familier som har gjort det motsatt..

De har prøvd å få barn i årevis, uten hell. Til slutt har de adoptert et etterlengtet barn. Begge disse barna et asiatiske..Usikker på hvilket land de er adoptert fra..

Og så, etter noen år, har de blitt gravide på vanlig måte. Har aldri i livet tenkt på at det var noe rart med det..

Jeg leste for litt siden om ei som ble gravid i adopsjonskø. De valgte begge barna og veldig lykkelige og travle om dagen..:-)

Det er holdningene til slike om HI som gjør at det i det hele tatt finnes mobbing..

Skrevet

Kan du ikke kalle deg Linda med tomt hue. Uff neida det var en dårlig spøk. Tror jeg tar meg en tur ut på glatten med broddne nå jeg.

Skrevet

Hvorfor svarer du deg selv FLINKE

Skrevet

Slipper da virkelig det, har ikke hatt mye å bidra med heller. Synes det meste har blitt sagt jeg:-)

Skrevet

Anonym 13.35

Hvor er logikken i at man skal tåle drittslenging fordi man har et nick?

Hvorfor er det bare slik? Aksepterer du at folk oppfører seg bedritent generelt eller er det bare her? Dersom ungen din blir mobbet av en eller annen grunn så er det bare å akseptere, fordi det bare er sånn? At h*n har store ører, oppstoppernese, blå bukse, for få kjoler eller hva det nå skulle være andre unger med mindreverdighetskomplekser og fattige verdier skulle ha hengt seg opp i, så ville du bare akseptert det?

Skrevet

Nei jeg er for god til å disse noen for utseende og det gjør heller ikke mine barn. Men en persons oppførsel og meninger er det lov å mene noe om. !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Det var dråpen FlINKE. Du er faen meg så frekk som det går an. Nå ønsker du at hun skal falle på glatten slik at du kan få henne inn på den somatiske avdelingen din bare for at du skal kunne jobbe 1000%% TURNUS:::::::::::::::::::::::::::::::::::Jeg raporterer deg ............HANNAH!!!!!!!!!!!!!

Skrevet

På bakgrunn av at personen er gjenkjennelig for deg?

..og du mener altså på ramme alvor at det er greit å slenge dritt til noen på bakgrunn av vedkommendes meninger og oppførsel? Fordi de avviker fra dine meninger og din oppførsel?

Hva skal du da si til ungene dine dersom de blir mobbet fordi de har andre meninger og en annen oppførsel enn hva som er normalt for andre barn? At det må de bare regne med?

Ser du ikke selv hvor forkastelig holdning det er?

Skrevet

FLINKE FLINKEKJERRINGA:

Kjempeflott at dere adopterer! :-) Det er absolutt et alternativ her også dersom ting ikke går sin naturlige gang.

Skrevet

Flinke flinkekjerringa:

Så smart at "storesøster" tar sol så dere er forberedt!!!

Umåtelig godt svart, jeg måtte le litt! :-)

Vet alt om det å slite for å bli gravid, selv om vi heldigvis til slutt fikk det til selv, like før vi var igang med Ass.befruktning, dog UTEN DONOR, hehe.

Er det like før dere får tildelt et barn, eller har dere nettopp starta prosessen?

Vil ønske dere lykke til jeg!

Skrevet

Hehe, blir jo litt oppgitt, og da blir svarene deretter.

Så fint at dere klarte det selv, assistert befruktning kan være litt av en prosess om man ikke er så heldig å lykkes på første forsøk. Så det skal du være veldig glad du slipper:-) Vi har vært i prosessen med adopsjon i 18 mnd nå, og står som nr 8 i "køa". Så om alt går etter planen, har vi en liten en i løpet av sommeren:-)

Takk for lykkeønskninger, det er veldig spennende!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...