Gå til innhold

Flinke flinkekjærringa

Anbefalte innlegg

Skrevet

skal dere adoptere? har ikke du en datter fra før? hva synes hu om å få en utlending som søsken da? dere burte virkelig prøve å gi henne søsken på egenhånd,tenker dere ikke på mobbing og slikt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fader så frekk du er....

"dere burte virkelig prøve å gi henne søsken på egenhånd,tenker dere ikke på mobbing og slikt??"

Vet du hvem som mobber her? DU!!

Hva vet vel du om de har prøvd eller ikke? Tror hun skrev i en annen tråd her at hun fant denne siden (DIB) gjennom Ass. befruktning. Vet du hva Ass.befruktning betyr??

Du bør lukke igjen munnen din- kunnskapen din renner ut!

Skrevet

Det er jaggu meg bare til å le av. Jeg nekter å tro at så dumme mennesker som det der finnes, og derfor konkluderer jeg med at det er noen som kjeder seg veeeldig:-)

Skrevet

Hva har jeg sakt som er mobbing?Må da være lov å stille noen et spørsmål. Og ja jeg vet hva assistert befruktning er, det er når man trenger donor. men da blir iallefall ungen hvit! tenk på de kommentarene jenta må vekse opp med da, når hun har en svart lillebror eller søster.

Skrevet

Jasså, så det er det assistert befruktning er? For noen kanskje, men laaangt i fra alle:-) Og hudfargeproblemet har vi tatt hånd om, datteren min tar en halvtime sol hver dag, så vi er godt forberedt:-)

Skrevet

det var mitt største ønske når jeg var liten :)

en mørk storebror!!!

maste og maste om at de kunne adoptere en av de vi så på tv :)

Så tror ikke du, HI, trenger bry hjernen din med hvordan det blir mottatt..

Hjelpes!

Skrevet

Donor??

OK da, man kan kanskje kalle ektemennene til de som går igjennom ivf for donor. Skal prøve alt jeg kan for å ikke vri og vrenge på alt du sier.

Men jeg ville aldri kalt ektemannen for donor....

Og jeg vil faktisk si at denne kommentaren er mobbing:

dere burte virkelig prøve å gi henne søsken på egenhånd,tenker dere ikke på mobbing og slikt??

Ps: Det heter faktisk BURDE!

Skrevet

Hvorfor skal det være så mye verre å ikke ønske seg en mørkhudet baby enn et barn med syndromer. Like rasistisk det!!!!!!!!!!!!

Skrevet

Hva ialledager har rasisme med sykdom og gjøre? Klarer du ikke å skille sykdom og hudfarge fra hverandre?

Skrevet

Vel jeg sier burte. du mobber jo folk med skrivefeiler så du er ikke akkurat likere, dronningen!!!!!

Skrevet

Fikk aldri noen mørsk storebror :)

ei heller en mørk mann ;)

men nå får vi kanskje et mørkt barn :)

Skrevet

Snakker om forskjellsbehandling av mennesker som er anderledes. Noen har en annen hudfarge andre har down syndrom.

Skrevet

Nei vi skal hente en på Grønnland

Skrevet

Det var da en merkelig sammenligning, et friskt barn opp mot et sykt et? Jeg vil selvfølgelig MYE heller ha et adoptivbarn enn et sykt et, og det handler da overhodet ikke om forskjellsbehandling eller rasisme!

Skrevet

12:58 igjen

ja, det er store sjanser for det..

Har dessverre litt tid igjen før vi oppfyller kravene til alder og hvor lenge vi har vært gift, men så snart det er i boks...

Skrevet

Så da mobber alle lærere elevene når de skriver feil?? Vet du egentlig hva betegnelsen på mobbing er?

Skrevet

Nå er det dessverre slik at vi lever i 2009 og det er slik at alle mennesker som skiller seg ut på noen som helst måte må finne seg i å leve med det. Mennesker som er mørkhudede blir av mange oppfattet som mindre verd. Slik er det bare. Sier ikke at det er riktig tvert imot men når du leser på enkelte debatter så trekker mange paraleller mellom dyr/ utlendinger og funksjonshemmede

Skrevet

Dersom vi sender alle sånne som deg, hi, langt, langt bort fra sivilisasjonen, så vil det ikke være noe problem for barn med annen hudfarge (og dets evt hvite søsken) å vokse opp.

Kan jeg få sende flyttemelding på dine vegne, hi? Please..?

Skrevet

Jeg har aldri sett "utlendinger" bli sammenlignet med hverken dyr eller syke barn. Og vet du egentlig at det ikke heter funksjonshemmede, men mennesker med en funksjonsnedsettelse? Og at det er alt i fra nedsatt hørsel til langt mer alvorlige ting? Og barnet mitt blir heller ikke en utlending, siden han blir norsk statsborger med en gang.

Skrevet

Gratulerer så mye:-) Og ikke la deg skremme av alt som blir sagt om adopsjonsprosessen, for min oppfatning iallefall, er at det har vært en fin og spennende tid!:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...