SuperKlar86Gravid Skrevet 8. januar 2009 #26 Skrevet 8. januar 2009 Det skriver jeg under på: ha det koselig !! Nyt all sexen , og spenningen som kan føre til at vi ALLE får en liten bebis Og når det blir litt slitsomt, som det kan bli om man har prøvd en stund, husk at de aller fleste faktisk bruker tid på dette. . Lykke lykke til !!
Mamsen til AT:) *prøver igjen* Skrevet 8. januar 2009 #27 Skrevet 8. januar 2009 tror jeg har IKM mand 19. men litt usikker siden jeg mistet i jula. vet liksom ikke om mensen kommer som vanlig igjen med engang..noen som vet det? skal begynne på pergo neste mens,hvis ikke jeg blir gravid igjen før det da:) håper ihvertfall på det beste:) masse lykke til alle sammen:)
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 8. januar 2009 #28 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har også IKM mandag 19, dagen etter bursdagen til min kjære sambo, så det hadde vært en artig bursdagsgave med positiv test da Detter er vår første pp, så det skal vel litt til at det klaffer så fort. Jeg synes dere er så flinke til å ha kontroll ver alle datoer, når det er EL når det er IKM, utflod og alt mulig. Hehe, jeg forstår meg ikke på noe av dette. Aner ikke når EL er, men jeg har bestilt tester i dag, så hvis det ikke blir noe denne mnd får jeg prøve å teste meg neste mnd. Nyt helga og neste uke da jenter, det nærmer seg uke 4 med stormskritt!
mumagain jan10 Skrevet 8. januar 2009 #29 Skrevet 8. januar 2009 Jeg har IKM ca 18. januar. Veldig spennende, selv om jeg prøver å roe ned og ikke stresse med denne baby-laginga. Har gått på Pergo denne måneden, så jeg har ikke helt kontroll over EL. Slik jeg har forstått det, får mange utsatt EL når de har gått på pergo. Vi har også vært ganske aktive - stort sett "hatt oss" hver kveld den siste halvannen uka. Så det skulle jammen være godt gjort for et eventuelt egg å slippe unna...!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå