Gå til innhold

Jenter som har IKM i uke 4

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter, eller damer, vet ikke helt hva jeg skal kalle dere....:-) Jenter høres litt yngre ut.....

Hvordan går det med dere.....noen som føler noe? Vil gjerne høre hvordan dere har det?

Vet ikke om det innbillning eller hva, men jeg har murringer i magen, hatt det siden EL, dog det er det eneste jeg kjenner.....hmmm.

Tørr og ikke utflod. Har ingen andre "symptomer".....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

når hadde du EL? Jeg vet ikke om jeg har hatt enda... bruker ikke noen eggløsningstester... og har ikke stabil syklus. Kjenner ikke kroppen min så godt heller. Hadde vondt i magen for to dager siden, kunne vært eggløsning... men kunne vært noe annet også... så vi kjører nå på hver kveld, og vil sikkert stort sett gjøre det i en ukes tid.. tror ikke jeg er befruktet enda, og tror heller ikke jeg hadde merket noe for om noen uker om jeg hadde vært det heller... Utflod har vært som normalt hele tiden, har generelt lite.. har merket at jeg bruker og ha en dag med litt mere sånn ca mellom to mensperioder. har ikke hatt det enda, så om det er EL-slim har jeg ikke hatt EL enda... begynner å bli litt utålmodig, og kjenner at det hadde kanskje vært greit å bruke tester en måned. om ikke annet for å sjekke at jeg har EL.. men bare noen måneder siden de sjekket at jeg ikke hadde vært i tidlig overgangsalder og alt var normalt. Kan man dessuten ha mens dersom man ikke har EL? tenker at etter overgangsalderen mister man jo mestruasjonen... skulle derfor tro at dersom man ikke har EL så utble menstruasjonen?

Skrevet

Hadde EL den 5 januar. Brukt billigtest for å sjekke eggløsninga, men uten hell, men kjenner når jeg har eggløsning, det har jeg gjort før p-pillebruk og også nå når jeg har sluttet.

Sikkert greit å bruke EL test når du ikke kjenner eggløsning, det har hjelpt for mangen ser jeg. Jeg har hatt ekstra utflod når jeg har EL, så da er det mulig at du enda venter på EL......

EN kan ha mens uten at egget slipper, ikke alltid det gjør det. Ved overgansalder så slutter de fertile hormonene å produseres så derfor slutter mensen....da har en heller ikke eggløsning lenger......

Skrevet

Hei.

Tror jeg har IKM Man 19 eller Tirs 20 i uke 4. Har bare hatt en mens etter en SA i begynnelsen av Nov og det tok litt over 6 uker før den kom. Tror EL har vært, har hatt smerter, men veldig lite EL slim. Tror det er litt for tidlig å kjenne noe ennå, men jeg kjenner etter uansett. :)

Skrevet

har ikm mandag 19 tror jeg.

hadde positiv el test både lørdag og sæng som var..

Skrevet

hadde positiv eggløsningstest 6 januar. hadde ikke tenkt å teste denne mnd da for å "slappe av litt" men måtte bare sjekke da jeg fikk skikkelig stikkinger og vondt i magen, og hadde skikkelig eggløsningsslim den dagen, så sjekket på kvelden og den var positiv gett:) så da har vi prøvd igjen;) men har på følelsen at det ikke går.. har trodde at det skulle gå hver mnd nå, og nå har jeg gitt opp litt;) kommer jo når det kommer og ikke før uansett;) hehe.. men er spennede å se:) brått så var det denne mnd som den satt;) man vet jo aldri;) hehe.. lykke til alle sammen:) vi får holde hverandre oppdatert;)

Skrevet

Jeg hadde også veldig lite EL slim denne gangen, men eggløsning har jeg hatt. Så bra at du kjente det, viktig å lese kroppens signaler og ikke bare lese av alle uforståelige tester:-)

Det er nok tidlig å kjenne, men eggløsningsfølelsen vedvarer og det er ukjent for meg....vi får bare vente og seg. Jeg har IKM den 19 januar, skal tilfedigvis til legen da så får be om HCG sjekking på urinen:-) Om ikke mensen er kommet da. Keep in touch....gøy å se at andre er på likt med meg i syklusen:-)

Skrevet

jeg har IKM fredag el lørdag i uke 4....

så jeg har ikke hatt el enda jeg da....

men min fruktbare periode begynte i går, så det tok vi seriøst... tihi;)

stod på babverden at den begyte 7 og varte til 12..... så vi kjører annenhverdag metoden tenker jeg... og passer på og sove natten gjennom med "go´sakene.." hehe:)

Skrevet

Hadde du sex tett før eggløsning eller etter du testa positivt på EL testen?

Sikkert greit å ikke stresse seg opp. Som du sier; en får ta det litt som det kommer....det setter seg uansett når det skal:-) dog det er spennede å følge med hva som skjer.

Du har vel IKM rundt 22 januar da?

Enig, oppdatering er supert.......:-)

Skrevet

Lykke til og hvil godt mellom "slagene" :-)

Skrevet

Hei! Jeg har IKM lør/søn i uke 4, og tror EL kommer nå i helgen..har gått på p-piller i mange år så vet ikke helt hvordan syklusen vil være nå. I dag kommer samboer`n hjem fra reise, så vi får prøve vårt beste:-) Dette er vår 1pp, så forventningene er ikke så store, men HÅPER selvsagt.

Lykke til alle sammen, blir spennende å se om det klaffer for oss her inne denne pp:)

Skrevet

hei hei jenter.. :) jeg har ikm rundt den 20. fikk pos el test den 6 jan.( for første gang) dobbel pergo kur, og kjente det veldig godt.. :) krysse fingra på at det har klaffet denne gangen. er det noen flere av dere jenter som har gått på pergo da?

Skrevet

Heia :o)

Jeg testet positivt på EL test idag tidlig. SÅ jeg har IKM uke 4. Litt usikker på hvilken dag enda. lykke til alle sammen. Har noen av dere erfaring med Wild Jam?

Skrevet

Hadde el tirsdag 6. jan viss syklusen stemmer denne mnd. Har ikke tatt el test. Vet ikke om det har gått bra da... Masse utflod og i dag var den litt brunaktig (unskyld detaljene) så litt ut som spotting, og det er jo litt tidlig for en festeblødning, så jeg vett ikke jeg. Bare nervøs nå. Har så innmari lysttil atdet skal gå bra! Noen som har vært borti detsamme? Hva kan det være?

Lykke til alle dere andre!

Skrevet

Fint å se at det er andre IKM uke 4 her. Syntest kanskje det var litt få tråder for oss her nå så jeg lurte på om jeg snart måtte etterlyse en støttegruppe:) Jeg har EL en dag mellom nå og søndag (litt usikker), men typisk nok er jeg litt småsyk i dag så det spørs om jeg orker den helt entusiastiske prøvingen. Har ikke merket noe til hverken utflod eller EL-smerter så jeg tror kanskje det er noen dager til EL enda.

Skrevet

Jeg har ike i uke 4.. litt usikker hvilken dag, så derfor sier jeg lørdag til meg selv... Spennende spennende spennende!!!

*krysser fingrer og tær*

Skrevet

hei håper på baby 09-1 pp. Ser vi er i samme pp begge to. :o) har du noen barn ifra før eller?

Skrevet

Hei ønsker oss baby!

Spennende periode dette altså:) Har ingen barn fra før, og aldri vært gravid... Så er helt fersk på dette:) Du da? :)

Skrevet

Vi har heller ingen barn fra før. Så dette er vårt første :o) gleder oss mye til den dagen vi skal bli foreldre :o) Hvor gamle er dere? Jeg er 23 og samboer 27.

Skrevet

hei!

jeg føler at jeg ikke har fått EL denne gangen heller. første gang me pergotime. skulle ha EL rundt den 7.januar....... har hatt litt forsjlige utfloder og små stikk i magen noen få dager...... men har ikke testa med EL-tester. men tok blodprøve på dag 21 og skal til gyn den 15.januar. IKM den 20 januar. ca..... bare føler meg fortvila no. mannen e sjuk å jeg er for bløt og han klarer ikke å komme.

Skrevet

Ønsker oss baby!

Ja, gleder oss vi også.. Håper bare vi blir foreldre da... Blir litt sånn skremt av å lese om alle som sliter med å bli gravide her inne.. :S

Jeg er 32 og sambo er 25.

Skrevet

Jeg har ikke hatt EL ennå, vertfall ikke i følge CB testene. Jeg syns jo jeg kjenner ting og tang hele tida jeg da men. Min fruktbare uke skal da være 6-11 januar, så vi har hatt sex både den 6 og 7, og kommer nok til å ha det i dag og resten av uka. Mannen min har blitt så utrolig "lysten" denne pp! Er det mulig at man får mer lyst av å gå på sink ?

Det som er litt rar er at den 6. jan, etter vi hadde hatt sex( jeg også sover med det inni meg), kjente jeg noen voldsomme "rykk" eller stikk om du vil i Eggstokksregionen... Men EL testen var negativ den dagen, og det er den fortsatt...

Jeg har stort sett hatt 28 dagers syklus, men forrige pp var den på 30. Men lutefasen er lik, 14 dager mellom EL og Mens. Så om jeg har det denne gangen også, kan jeg nok vente EL på Fredag/Lørdag.

Jeg har Ikm da rundt 24 januar ca... !

Skrevet

Jeg henger meg på her:) Jeg har hatt EL-slim noen dager, og i går og i dag fikk jeg positiv EL-test. Har masse EL-smerter i dag, så regner med at EL er i dag eller i morgen. Har kort lutealfase så har ikm rundt 20. Masse lykke til alle sammen:)

Skrevet

Hei sann!

Jeg er også med i denne uka :)

Har ikke fått helt positiv el tester ennå, så "venter" litt på el. jeg da... :( Men etter planene er ikm forventet tosdag i uke 4... men siden el drøyer, kan det jo hende at ikm blir senere .... Godt å se at vi er flere på samme tid!

Satser på mange positive graviditets tester i uke 4 :)

Lykke til Med prøvingen !

Husk å ha det koselig!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...