Daglilje Skrevet 7. januar 2009 #26 Skrevet 7. januar 2009 Haha, minner meg om et "vennepar" av meg det der.. jeg og kjæresten ble invitert på middag hjemme hos de for en stund siden, fikk servert en god biff med herlig tilbehør. Da vi var ferdige med å spise tok en av de opp kalkulatoren på mobilen og begynte å regne. Jeg og kjæresten kikket litt rart på hverandre i spenning på hva som nå kom. Lo godt inni meg da han sa at det ble 145kr på hver Trodde ikke det var normalt å betale for maten når man er invitert hjem til folk? Hehe, jaja enkelte er sånn tydeligvis! Fått noe svar??
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 7. januar 2009 #28 Skrevet 7. januar 2009 Dytter... Er så spent! )
Herlige barn har jeg fått Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #29 Skrevet 7. januar 2009 Har fått svar, hun skrev følgende: Kan ikke huske vi drakk vin der du nevner du betalte for det du angivelig skulle ha spandert, men dersom du har vitner så må jeg jo nesten tro på deg, forøvrig er jeg sikkert minst like blakk som deg så kan ikke gi deg noen penger her og nå! Hehe enten har hun vært så full at hun ikke husker at hun var på det stedet sammens med oss, ellers så prøver hun og forville meg!
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #33 Skrevet 7. januar 2009 He he, er det mulig? Hadde ikke gitt henne en krone.
Gjest Skrevet 7. januar 2009 #34 Skrevet 7. januar 2009 får nesten litt vondt av henne, jeg..tenk å måtte gjøre seg sååå ynkelig for usle 140 kroner... Må jo være lutfattig..
hysterika Skrevet 7. januar 2009 #35 Skrevet 7. januar 2009 Det virker som hun er blakk og desperat, kanskje det egentlig er litt synd på henne?
Tiddelidu! Skrevet 7. januar 2009 #37 Skrevet 7. januar 2009 Haha! Da tror jeg jammen jeg hadde svart noe sånt som: "Det er helt greit, da spanderer jeg de kronene på deg ;-)" Bare for å gni inn hva vanlige mennesker hadde gjort! Uff, jeg orker ikke mennesker som er sååå opptatt av å regne på kroner jeg, altså. Blir helt matt.
FruBoger fødeklar Skrevet 7. januar 2009 #38 Skrevet 7. januar 2009 haha..hadde aldri krevd tilbake 70 usle kr av en venn.og hadde ikke turt gjøre det av en venns bekjent... minn henne på vinen!!
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. januar 2009 #39 Skrevet 7. januar 2009 hun er sikkert blakk, og så det som en mulighet til å hente inn noen kroner tipper hun er rimelig flau nå, da hun fikk hør at det er hun som "skylder"!! hehe
TrøttSomEiStrømpe- Skrevet 7. januar 2009 #40 Skrevet 7. januar 2009 daglilje : utrolig snodig!! blir man invitert på middag, så skal man jo ikke betale!!man kan jo evt ta men en flask vin e.l. til vertskapet, men man tar da ikke med seg cash når man skal bort på middag! folk er rare....
Minnie Mom Skrevet 7. januar 2009 #41 Skrevet 7. januar 2009 Hun var sikkert dritings og husker ikke derfor de vinglassene. Uansett er det jo helt vanvidd å kreve betaling så lenge etterpå.. get over it liksom... ;o)
Gjest irismor Skrevet 7. januar 2009 #42 Skrevet 7. januar 2009 Hihi dette må være det kuleste innlegget jeg har lest på lenge =0) Lo så tårene trillet, den dama kan umulig være helt god ;-) Synes ditt svar tilbake var helt suverent. Svarte din vennine som også har blitt avkrevd taxipenger henne?
du og jeg og vi to Skrevet 7. januar 2009 #43 Skrevet 7. januar 2009 Ja, hev deg langt over det. "Ikke tenk på det, jeg spanderer de kronene på deg - hva har man venner for!" eller noe sånt.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. januar 2009 #44 Skrevet 8. januar 2009 Åssen gikk det videre her, svarte du noe mer på det svaret du fikk? Og hun andre venninna di som også hadde fått den mld fra henne, svarte hun noe eller? Herlighet, folk er ikke sanne... Hihi )
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #45 Skrevet 8. januar 2009 Dette var sinnsykt underholdende, beste tråden her inne på lang, lang tid!! Stakkars dame, hun må jo være på konkursens rand! Er det lov å spørre hvor gammel hun er????
Gjest Skrevet 8. januar 2009 #46 Skrevet 8. januar 2009 Mannen min og jeg var ute med en kollega av mannen min og hans kjæreste. Hun gikk i baren og kjøpte en flaske vin som hun sa at hun og jeg skulle dele (vi hadde allerede drukket ganske mye). Jeg hadde egentlig ikke lyst på mer vin, men drakk vel et glass mens hun drakk resten. Ikke før hun hadde fått i seg de siste dråpene fortalt hun meg hva jeg skyldte. Jeg sa som sant var at jeg ikke hadde kontanter men at jeg kunne overføre til kontoen hennes dagen etter. Det var greit. Litt senere traff jeg en god kammerat. På det tidspunkte var jeg så lei av t denne dama (40 år, dritafull og patetisk) at jeg ba kammeraten min om å låne meg penger slik at jeg fikk betalt henne så jeg slapp å ha mer med henne å gjøre. Betalte henne så tilbake. Dagen etter fikk jeg melding om at hun hadde sjekket kontoen sin og pengene for vinen var ikke kommet inn. Jeg skrev tilbake at hun hadde fått det i kontanter dagen før. Hun skrev tilbake at det trodde hun ikke stemte. Jeg skrev at hun hadde fått beløpet i 20 kroninger så hun måtte se bedre etter i veske. Fremdeles nektet hun for å ha fått dem. Jeg vurderte å betale en gang til for å slippe maset, men fant ut at det ble for dumt.
Tøysetipp Skrevet 8. januar 2009 #47 Skrevet 8. januar 2009 Hun virket litt betent. Hadde heller solgt gul saft og boller enn å tigge om 140 kroner.
Herlige barn har jeg fått Skrevet 8. januar 2009 Forfatter #48 Skrevet 8. januar 2009 Heisann! Hun svarte ikke tilbake, venninnen min ringte henne og spurte om hun var rett på en flekk eller noe i den duren! Vil tro det kom noen kraftsalver fra venninnen min over telefon da hun ikke er av den som sparer på kruttet! Men vi har blitt enige om at denne dama ikke skal bli med oss på byen flere ganger!
kristanna Skrevet 8. januar 2009 #49 Skrevet 8. januar 2009 jøss,for ei dame! bra det du skrev på meldingen
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 8. januar 2009 #50 Skrevet 8. januar 2009 Hehe ) Den dama kan jo ikke være riktig vel bevart..! Skikkelig bra!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå