Gå til innhold

Er ikke dette litt frekt egentlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var ute for et par måneder siden med en god venninne , og min venninne hadde tatt med en kollega. Det gjorde ikke noe for min del og ettersom vi skulle ut på byen en tur tok vi taxi. Hun ene betalte så skulle vi enten spandere et glass vin eller en øl på henne så var "gjelden" gjort opp. Fikk i dag sms om jeg kunne være så snill og betale for taxituren da det var gått så lang tid, jeg spanderte 2 glass vin på hun som betalte taxituren og nå forlanger hun penger for dette?? Ble helt sjokkert jeg, mulig hun var full da hun dro hjem, da vi dro tidligere enn henne, men og kreve meg for en 70 kroner i taxiregning synes jeg var uhørt.

Hadde det vært snakk om flere hundre kroner kan jeg kanskje skjønne det litt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

lol... hva svarte du?

Skrevet

Hvis du spanderte 2 glass vin, så kostet vel det mer enn 70 kr?

Da kan du jo bare si at du motregner vinen, så skriver du hvor mye hun skylder deg?

Skrevet

Har ikke svart fordi jeg fikk den for 30 minutter siden, men har snakket med venninnen min og hun har fått den samme og hun ble fly forbanna....

Skrevet

Ha ha - hadde tenkt å skrive akkuratt det samme som Mom2Two... Makan til frekkhet...

Skrevet

Jeg gir forslaget til Mom2Two min fulle støtte.

Go for it!!!!

Skrevet

var det kollegaen hennes som krevde dem?

da hadde eg bedt om penger for vinen

Skrevet

haha. gjør som mom2two sa.

Skrevet

Go girl! Vil gjerne høre svaret du får tilbake! Haha.. for ei kjærring! :D

Skrevet

Ganske snodig.

Svar at du betalte for vin og derfor mener at hvis noen er skyldig noe, så er det henne.

Skrevet

Det er veldig frekt spør du meg!!!

Støtter forslaget til de overnevnte her! ;o)

Skrevet

tragisk. trist at folk er i stand til å tenke slikt. hun må være jævlagerrig eller noe

Skrevet

Jeg skrev følgende sms til dama:

Da vi var ute den xxx så betalte du taxi til byen, det er helt riktig, men da vi dro til xxx så betalte jeg til opplysning 2 glass rødvin av typen xxx. Et glass rødvin kostet 90 kroner så da er du skyldig meg 110 kroner for dette.Dette kan du enten gi meg en flaske rødvin tilbake i evnt sette inn penger på min konto da den er for tiden ganske tom!:)))

Hun har enda ikke svart, er vel i sjokk eller noe!

Skrevet

he he... knall bra....

Skrevet

Døds bra svart. Tenker den satt jeg...

Det er helt utrolig hva enkelte mennesker kan få seg til og gjøre egentlig. Bra du fikk satt henne på plass.

Skrevet

Så bra!! Tipper hun ble litt paff når hun fikk svar =)

Skrevet

Hehe :)) Ler meg i hjel! Mye rare folk der ute...

Knall bra svart! Har du fått noe svar tilbake enda? *spent*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...