meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2009 #26 Skrevet 6. januar 2009 Jeg har skrevet notater til 5 kapittel i dag + vært hos legen da, så jeg surrer ikke hele tida:) I morgen begynner første forelesning på skolen også. Og så har jeg meldt meg opp i et ekstrafag, får nok en del å gjøre ja... bare jeg ikke hadde vært så uggen akkurat nå...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #27 Skrevet 6. januar 2009 hehe.. da kommer du til å føle deg bra nå! jeg sto opp i dag. koste med sønnen min, kjørte moren min på jobb. tok med sønnen min på besøk til en venninne. pratet til 13.00. leverte sønnen min i barnehage. kom hjem. så på dib til 16.00. hentet moren min på jobb, kjøpte burger, spiste burger. gikk tilbake til dib og ble der. så på hotell cæsar... hehe har jeg ikke vært flink?
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2009 #28 Skrevet 6. januar 2009 jo jo, men jeg har jo faktisk eksamen neste uke, så har dessverre ikke mulighet tl å slappe av, enda jeg gjerne vil. Leste nesten hele jula også
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #29 Skrevet 6. januar 2009 så flink du er! sånn er egentlig jeg også. men så har jeg kapitulert.. hehe du skal se du får lønn for strevet!
meg & to små vampyrer Skrevet 6. januar 2009 #30 Skrevet 6. januar 2009 Nå tror jeg min gravide ballongmage sier stopp for i dag, Føler meg tvunget til å legge meg i senga og se gossip girl og drikke smoothies. jepp, det er det kroppen sier. ikke noe mer fag nå
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #31 Skrevet 6. januar 2009 hehe... kos deg!
Mom2Two Skrevet 6. januar 2009 #32 Skrevet 6. januar 2009 Det kan alltid være verre:-p Hvis cola og dib er dine største laster, så er ikke verden så ille:-)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #33 Skrevet 6. januar 2009 snille snille mom2two :-)
Mom2Two Skrevet 6. januar 2009 #34 Skrevet 6. januar 2009 Januar er jo en deprimerende nok måned i seg selv om man ikke skal streve med nyttårsforsetter på toppen også:-p
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 6. januar 2009 Forfatter #35 Skrevet 6. januar 2009 haha... jeg har ingen nyttårsforsetter! hehe... jeg har bare lyst på baby... hehe
roxanne Skrevet 6. januar 2009 #36 Skrevet 6. januar 2009 Du bør trappe ned gradvis, passe på å ha hodepinetabletter på lur. For det er vel hodepine som er det verste.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå