Gå til innhold

Hvor mye bruker dere pr mnd på mat ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe å be seg bort var den beste ideen hittil :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo tross alt gratis. Jeg bruker å ringe svigersvina på lørdag å høre hva hun har til middag på søndag, det er såååå kjedelig å lage søndagsmiddag. Som regel er jeg så heldig å få velge :-)

Litt bortskjemt må det vel være lov til å være selv om en går mot 40.

Mutter kan være glad hun bor 13 mil unna nå, vi har nemlig hvert 2 hus-tett-i-tett naboer og da hadde hun middagsgjester sikkert 4-5 dager i uka :-)

Sååå praktisk da:)

Skrevet

Vi har veldig stramt budsjett for tida, og har 4000 til mat/alt ein treng frå matbutikken pr mnd. Det er stramt men det går. Kjøper ting på tilbud når det er, kjøper mykje first price og tilsvarande.

Men ser at det er ting vi kunne klart å kutte ned på viss vi verkeleg MÅTTE (f.eks. kjøper juice, litt snop og brus til helga, fleire sortar frukt). Men eg trur ikkje vi kunne klart oss på 2000 i mnd. Kunne kanskje kanskje ha klart oss med ned mot 3000, men då hadde det blitt absolutt ingen "luksus".

Vi er to voksne, ein 1-åring, ein 3-åring og to kattar.

Skrevet

Men så bruker vi tøybleier, så vi slepp den utgifta. Det går vel fort nokre hundrelappar i mnd i bleier til ein 1-åring? Viss bleier er med i reknestykket synest eg det ser frykteleg knapt ut.

Skrevet

JA må ha tillatelse til andre jobber... Sendte brevet i romjulen, ba om svar raskes mulig....

Skrevet

jeg tror jeg bruker ca 200 kr i bleier i måneden, til min 2 åring. ihvertfall ikke noe mer. og det er med våtservietter. så ikke så fryktelig dyrt.

Skrevet

Det hørtes forferdelig lite ut ja..

Vi bruker 5000 i mnd.

Er to voksne og en gutt på 2,5 år. Så bor tantebarnet vårt på 16 her, men hun er hjemme hver helg.

Skrevet

Jeg syns det høres ganske lite ut når det er en så lang periode, kan sikkert gå en måned innimellom, men over så lang tid syns jeg det er lite.. Vis dere har liten total inntekt og mye utgifter kan dere jo søke sosialstøtte da?

Skrevet

Vi handler en gang i uka, og da kommer det på alt fra 800-1300 kr..

Kommer helt ann på hva vi skal ha til middag, altså om vi har noe i frysa..

Er i Sverige 1 gang i mnd og handler, og da kjøper vi kjøtt så vi har en god stund frem.. Handler kjøtt ca annenhver mnd..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...