Gå til innhold

dokk som skal føde på st.olavs


lykkelig gravid trønder t 23/3

Anbefalte innlegg

Hei igjen !

 

Man havner på pasient hotellet om man har en normal fødsel og alt er normalt og bra med mor og barn. Kan være trangt om plassene der.

Jeg havna der med forje gang. Har en datter fra før :o)

Jeg hadde på forhånd bestemt meg at dit ville jeg så var fort opp av senga og inn i dusjen etter fødselen for og vise hvor kvikk og rask jeg var... sanneheten var jo at jeg var knall svimmel og sliten,men dit skulle jeg. Var bare ett rom ledig og jammen med det fikk jeg.

 

Newton i går var kjempe bra ! Har ei datter på straks 3 år og hun hadde mye nytte av det. Bra filmet. Hun fikk liksom forklart det som hun lurer på og alt ble litt lettere og forstå.

Jeg gråt og hun var meget oppslukt :o)

Gleder meg til å hilse på lillemann nå.

 

Termin 1 mARS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Hei hei jenter!

 

tenkte bare jeg skulle dytte litt på denne jeg....

 

Hvordan går det med dere?

 

Her er det halsbrann, kynnere og bekkenplager som desverre ruler... Men heldigvis så er jeg så lei at jeg gruer meg ikke til fødselen lengre! 6 uker igjen nå så nå nærmer det seg, vet det blir ondt. Men er faktisk så ubehagelig nå at det skal bli godt å komme i gang! Gleder meg til å få lillegutt i armene og kroppen min tilbake! Naturen han vet å ordne det slik at man klarer det meste gitt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hallo hallo!!!jeg er 27 år og venter mitt andre barn som er en gutt=)har ei nydelig pie fra før som er litt over to år!!bor på malvik,så skal på st.olavs=)var der forrige gang å det var kjempegreit!!=)=)Har termin 5.mars så er bare tre uker igjen..HELDIGVIS=)nedtelling i full gang her!!lykke til dere andre!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Begynner å bli litt lei av å være så hjelpesløs...Gleder meg enormt til å hilse på gutten i magen :-) Har jo fått dato for keisersnitt nå :-) Det blir 9 mars :-) Skal legges inn 6 mars. Sklei på isen i dag,datt ikke,men fikk skikkelig strekk....så nå blir det sofaen noen dager...klarer omtrent ikke å gå :-( gruer meg til i natt...skjønner ikke hvordan jeg skal klare å snu meg. Men alt går :-) Det må det jo :-) Lykke til alle sammen og kanskje vi ses :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe... no ser det jammen ut som eg skal føde på levanger! Ho jordmora her på Steinkjer meinte at det va like greit å føde der, e jo kortere dit. ho meinte det va like mye hjelp å få på levanger som st.olavs, sånn i forhold te at lillegutt har leppe-ganespalte. Så no må eg starte et innlegg med de som skal føde på levanger.. hehe....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...