Fru Hormonell Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #26 Skrevet 7. januar 2009 Skjønner du er forvirret da!Hmmm,merkelig?? Hvorfor er det annerledes enn det pleier å være liksom??hmmm Jeg pleier også å kjenne at den kommer. ååå, om man bare kunne se inn i kroppen!!!!! Vi får krysse fingrene for at det er fordi du er gravid,og derfor oppfører kroppen seg annerledes!;=) Jeg har fortsatt stikkinger i puppende,ilinger nedentil,og litt tak i rygg osv. Litt annerledes enn jeg har kjent før egentlig.. Har også hatt vondt i hodet noen dager nå. MEN det er nok bare innbildninger vil jeg tro. Tror man kjenner litt det man vil når man sååååååå ønsker å være gravid.. Klem;O)
Lillemy-77 Skrevet 7. januar 2009 #27 Skrevet 7. januar 2009 Ja jeg lurer nå jeg da. Var på do nettopp, og ingen blodspor å se.... Men det kan godt hende jeg tar feil ja, at mensen bare ikke har kommet skikkelig igang enda. Jaja, det vil vise seg i løpet av natten. Om jeg ikke blør noe mere, så blir det jaggu meg testing i morgen ja. Og det med årntli CB!! Når har du tenkt å teste? Så du har masse symptomer, hmmm, spennende...hvilken dag i syklusen er du på nå da? Jeg er på dag 25 idag. )
Fru Hormonell Skrevet 7. januar 2009 Forfatter #28 Skrevet 7. januar 2009 Håper det beste for deg Lillemy;0) Jeg venter mensen den 15;) Klarer ikke tro det har klaffet,så jeg tenker ikke at jeg er gravid før jeg eventuelt virkelig SER det;) TR kommer nok denne måneden også vil jeg tro;) Om den ikke kommer,og jeg er gravid,ja da skal jeg grine av glede. Hopp og sprett;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå