Gå til innhold

Hadde eggeløsning nyttårsaften tror jeg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det normalt at man skal kjenne noen gravid symptomer ennå?

Har stikkinger i brystene,og smerter i underlivet..(dvs murringer) mest på høyre side. Noen som har kjent graviditet så tidlig??Egget har vel ikke festet seg ennå vil jeg tro??

Takk for svar;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Fricadelly:)

Jeg hadde EL 27 des, og kjente stikninger/murring etter 4 dager. Siden har det kommet og gått, men har kjent noe hver dag. Idag, 8 dager etter EL fikk jeg en bitteliten blødning, så liten at det bare var rosa. Vet jo ikke om dette var festeblødning, men det kan jo stemme med tidspunkt hvis det er det. Venter spent på at IKM skal nærme seg slik at jeg får testa....forhåpentligvis positivt...(IKM er 10 januar) Når dette er sagt, så kan det jo hende jeg er helt på jordet her, og dette er "oppladning" til mensen istedet...hehe....og da hjelper jo ikke dette deg så veldig... Vi får bare vente og se. Når har du IKM da? Klem:)

Skrevet

Hei Lillemy;)

Tenk om du hadde festeblødning;=)!!Spennende!

Jeg kjenner akkurat det samme som deg,murringer/stikkinger som kommer og går.Ingen blødning her da.Jeg har IKM den 15 (tror jeg)

Uff er så spent på om det klaffer denne månden..Hadde mye sex (hver dag) rundt eggeløsning,så det kan jo klaffe..men tror det klaffer for alle andre enn meg;=)

klem tilbake

Skrevet

Jaaa det er kjempespennende dette!!!....men jeg går liksom å sier til meg selv, må ikke håpe, må ikke håpe for mye for da blir jeg bare skuffa... Men det er klart at jeg tenker MYE på dette, hele døgnet ca... Har så innmari lyst til at det skal klaffe nå, kjenner at jeg engasjerer meg 150%, og orker ikke tenke på at jeg kanskje skal slite med å bli gravid med nr 2...(huffhuff, nei skyve tanken bort....) Har du prøvd lenge? Noen fra før? Jeg har ei jente fra før på ca 1 år:) Tok du noen el-tester eller bare kjenner du kroppen din så du vet at du hadde el nyttårsaften? :o)

Skrevet

Jeg har ei jente på 5 fra før,så det begynner å bli en stund siden jeg har prøvd å bli gravid igjen;) Har så lyst til å få et lite nurk til!!!! Er vel stort sett det eneste jeg tenker på om dagen.

Jeg begynte vel så smått å prøve i september 08. Har ikke tatt EL- tester. Har ganske stabile sykluser,og kjenner murringer rundt eggeløsning. Og i følge eggløsningskalkulatoren på Babyverden hadde jeg EL på nyttåarsaften.

Hadde du festeblødning med førstemann også? Kan ikke si jeg husker at jeg hadde det jeg..men jeg skjønte jo ikke at jeg var gravid heller da;)

Lenge har du prøvd nå??

Skrevet

Jeg slutta på pillen i november, men dette er min første ordentlige prøveperiode. Har tatt el-tester denne perioden i og med at jeg ikke ante om syklusen min var på plass. Men det var den, og derfor vet jeg at jeg har truffen denne pp, så sjansen er jo tilstede. Hadde festeblødning med min første ja, husker ikke helt hvilken dag da... Er så utrolig spent denne gangen, fordi alt stemmer liksom, med murringer og stikninger og så den lille blødningen da..men jeg husker også godt fra sistgang hvor utrolig lett det er å lure seg selv til å lete etter symptomer OG finne dem!!! hehe... Skjønner egentlig ikke hvordan jeg skal få dagene til å gå fort nå...har så utrolig lyst til at den skal være IKM-dag.... Prøvdet du ikke sistgang da? Ettersom du ikke visste at du var gravid? :o)

Skrevet

Nei,hun var ikke planlagt,men hun ble veeeeeeeeeeeeldig velkommen da jeg skjønte jeg var gravid! Hun er så skjønn en jente;)

Ønsker bare at det skal klaffe nå jeg. Orker ikke holde på med dette "styret" hver måned:( Når mensen kommer så blir man bare så oppgitt,og sex livet har en tendens til å sentrere seg rundt den såkalte EL..hi hi

Skrevet

Jo takk du, DEN kjenner jeg igjen....blir ikke mye igjen av den tilfeldige, uplanlagte sexen lenger nei...hehe...blir liksom et fryktelig jag rundt el, og så ingenting før og etter...hehe...snakk om et lite spennende sexliv...! Sist jeg prøvde, så begynte jeg å ta el-tester etter noen måneder, og fant da ut at jeg hadde bomma på el alle mnd...hadde el så tidlig som dag 11, og vi begynte jo ikke å ha sex før tidligst dag 12 aller pp`ene... Så jeg har lært, og derfor tester jeg nå fra første pp, så vet jeg ihvertfall om det er noen sjanse...hehe..når man først skal engasjere seg så voldsomt som jeg jo gjør...Hvor gammel er du Fricadelly? :)

Skrevet

Her er det knall hard jobbing rundt EL,så venter jeg bare på IKM..har du sett for et sexliv ja!! Ha ha

Hmmm,kanskje jeg også burde ta EL tester,man vet jo aldri. Men synes liksom jeg kjenner på meg at jeg har EL da. Begynte å ha sex den 25 denne måneden,og til 2 jan. Da har jeg vel klaffet da tror du?? Eller burde jeg hoppe i høyet i kveld også??puuuhhh

75 modell her;) Nettopp blitt 33 år,du er 77 modell ser jeg;=)

Skrevet

Høres ut som du har sikret deg bra med å treffe EL. Du har jo holdt på i 9 dager!!! Har dere hatt sex hver dag da, eller annenhver? Vi hadde oss 24, 26 og 29 des. Det var det! Vi var på juleferie hos familien, så ikke så enkelt å bare ha seg når man vil...hehe... Men jeg mener likevel at vi har hatt sex på rette tidspunkt. Nei, nå er det bare å vente å se...men det var denne tålmodigheten da....ikke akkurat min sterke side nei.... Har du kjent mye stikninger idag? :)

Skrevet

Tror vi har klaffet men man vet jo aldr,og så er det jo i tillegg mange andre ting som skal klaffe og! Jeg eier IKKE tålmodighet i det hele tatt,og det er DET som er SÅ frustrerende! Den eneste foskjellen vi har gjort denne måneden er at vi har kost oss mer med sexèn enn vanlig. Fridagene gjorde susen. Er noe annet å ha sex når man slipper og tenke på at man skal opp om "3 timer" liksom.

Har kjent stikkinger stort sett i hele dag,men kan jo være innbildning da..man kjenner jo alt og ingenting vet du.Har også stikkinger i puppene. Humøret er litt svingene også,men det er jo heller ikke rart;)

Håper virkelig det klaffer for oss denne måneden LilleMy

Skrevet

Tror vi har klaffet men man vet jo aldr,og så er det jo i tillegg mange andre ting som skal klaffe og! Jeg eier IKKE tålmodighet i det hele tatt,og det er DET som er SÅ frustrerende! Den eneste foskjellen vi har gjort denne måneden er at vi har kost oss mer med sexèn enn vanlig. Fridagene gjorde susen. Er noe annet å ha sex når man slipper og tenke på at man skal opp om "3 timer" liksom.

Hadde sex nesten hver dag ja;)

Har kjent stikkinger stort sett i hele dag,men kan jo være innbildning da..man kjenner jo alt og ingenting vet du.Har også stikkinger i puppene. Humøret er litt svingene også,men det er jo heller ikke rart;)

Håper virkelig det klaffer for oss denne måneden LilleMy

Skrevet

Det gjør seg med litt mer avslapning enn vanlig ja, det SKAL jo være kos å lage barn da....hrgd... Men men, ble ikke så mye kos på oss denne pp, det skal være sikkert. Det ble liksom på tampen av kvelden, i 12-tida, pluss at lillejenta lå på samme rom som oss...hehe...ikke så veldig utagerende for å si det sånn. Men, det ble da, så vi får bare vente å se. Når har du planlagt å teste? Jeg må innrømme at jeg allerede har svidd av ett par billig-tester, men det var igrunnen fordi at jeg tenkte jeg var 10 DPO idag, men jeg hadde talt feil, er jo bare på 8 DPO... og det er visstnok altfor tidlig til at det teknisk mulig kan vises på en test...hehe...må le av meg selv... Nå er planen å vente i 2 dager før jeg tester på ny, håper jeg klarer å holde meg...er helt håpløs når det gjelder å vente... Nå skal jeg gå å ta meg en dusj, har stortsett tilbragt dagen på sofaen, har influensa med feber, og blir jo så slapp...håper det gir seg fort. Tvitvi for oss Fricadelly!!! Vi snakkes senere :o) Lykkeklemmer :)

Skrevet

Kjenner til de der kjappe ja..he he mamma jeg er tøøøøøøøøøøørst er sånn typisk her;)

Ta deg en dusj du nå,det trenger jeg og. Har ikke influensa,men jeg har ligget på sofaen hele helgen selv. Super lat.

Har ikke testet nei,og har tenkt til å vente til etter forventet IKM,kanskje jeg klarer å vente 1 uke etter det og..orker ikke bli skuffet skjønner du..

MEN vet IKKE om jeg klarer da;=)

Tvitvi for oss LilleMy;)

Vi snakkes senere vi vettø;=)

Sender deg lykkeklemmer tilbake og masse babystøv til oss begge;)

2009 er året for oss;)

Skrevet

Hei Fricadelly ! Jeg hadde også el på nyttårsaften ! Har kjent på noe siden 1dpo jeg.. postet nettopp et innlegg om dette, vet ikke om det skal vere mulig å kjenne noe så tidlig... Jeg har mensmurringer,stikk og dirring i livmor, ømt i korsrygg, sensitive brysvorter og i dag har jeg svimlet to ganger, den ene gangen satt jeg.. spesielt.. Men selv om egget ikke har festet seg så kan man vel kjenne at det er i bevegelse likså man kjenner at det løsner og at man blør .. det er jo også en prosess at det graver seg ned.. Føler man mer om der er flere enn et egg mon tro??

Skrevet

Tror kroppen er så fantastisk laget at det er mye som man ikke skjønner med tanke på vitenskapen!

Når jeg ble gravid med min datter som nå er 5 år,så sa jeg rett etter at jeg hadde hatt sex at nå ble jeg gravid jeg..Jeg kjente at det var noe spesielt som skjedde,og da hadde da vitterlig ikke egget festet seg! Og gravid det ble jeg!

Vi kvinner er så forskjellige at det og sammenligne seg med andres symptomer og opplevelser er ofte veldig forvirrende. Men allikevel,det er godt å dele erfaringer og høre hvordan andre tenker;=)

Synes det er godt å "snakke" litt her inne jeg da;=)

Skrevet

Hei Fricadelly:o)

Hvordan er det med deg idag? Idag har mine symptomer slutta...! Vet ikke hva det evt betyr, men all den murringa har gitt seg. I går kveld ble jeg brått så kvalm, men det kan jo ha noe med influensaen å gjøre...men det ga seg ganske fort igjen da. Idag er det 5 dager igjen til IKM, i morgen har jeg tenkt å teste jeg ja.... Klem :o)

Skrevet

Hei Lillemy;)

Jeg har fortsatt stikkinger i puppene og murringer nedentil. Men det kan jo være fordi mensen er i anmarsj om ikke så altfor lenge.

Hadde skikkelige ilinger i går kveld når jeg l meg. Stakk og murra skikkelig..hmmm;)

10 dager til forventet mens her så skal ikke teste ennå;) Men SÅ spennende for deg!!! Krysser fingre og tær! Men husk at det ikke er sikkert at den slår ut selv om du er gravid da. Det kan jo ofte ta litt tid før denslår ut vet du;)

Jeg tror liksom ikke at det har klaffet jeg da:( Klarer ikke skjønne at jeg skal klare det vet du..enda jeg er mamma til ei skjønn jente allerede;) Tullehøne vettø;)

Klem;)

Skrevet

Heisann!!

Ja jeg stoler ikke helt på de billigtestene...om jeg får en positiv, så blir jeg helt sikkert å kjøre på apoteket og kjøpe en CB for å ta i tillegg..hehe... Oioioi så koselig det hadde vært om vi begge to kunne ha trippet elegant inn på 1 tri....det hadde vært noe... MEEN ikke drømme for mye nå..skummelt skummelt....får så skyhøye forventninger.. Ja, det rart, som du sier, vi vet jo vi er fruktbare, men det blir veldig rart å skulle bli gravid for andre gang likevel.... Får håpe snuppa mi sover godt natta gjennom så natta går fort :o)

Skrevet

Ja, tenk om vi kunne trippet elegant inn der du;) Snart snart;);)

Er så heldig at jeg får rabatt på apoteket jeg da. Jobber på apotek;)

Hver eneste dag ser jeg CB`er men kjøper jeg,nei! Lovt meg selv og vente denne gangen. Det hele er så rart. Jeg treffer gravide hver dag med tusen spm,og jeg har masse nyttig å komme med. Men når det gjelder en selv,ja da blir man brått veeeeeeeeeeeeeeeldig usikker.

Det må jo klaffe engang LilleMy;)

Skrevet

Godmorgen! Da var testing unnagjort, og den var veldig negativ...! Men det var jeg forberedt på, er jo tidlig ute enda, hrgd, så det er enda håp. Har jo ikke ikm før på lørdag jeg, så nå skal jeg prøve å vente ett par dager til.... Hvordan har du det idag? Klem:o)

Skrevet

Hei du;)

Ja,den kan jo fortsatt slå ut vet du;)

Jeg har det bare bra jeg;)

Fortsatt ilinger både her og der,men ikke godt å vite;)

Skrevet

Hvordan går det med deg Lillemy-77??Hvordan føler du deg??

Klem ;=)

Skrevet

Hei Fricadelly :o)

Nei, er litt forvirret for øyeblikket... Jeg begynte å blø litt idag, sånn brunrødt med masse slim. Og da tenkte jeg jo at, æsj, når har tr kommet. Men siden da, (var i 9-10-tiden idag) har jeg nesten ikke blødd noen ting!!! Er ikke det litt rart? Og når mensen kommer hos meg, så har jeg vanligvis litt forvarsel, vondt, murringer, vet alltid når den kommer. Men ikke nå. Men den kan selvfølgelig bare være tilfeldig. At det kommer for fullt ikveld f.eks. Testa i går, og den var negativ. Får nå bare vente å se. Hva med deg da? Kjenner du noe mer? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...