Anonym bruker Skrevet 31. januar 2009 #26 Skrevet 31. januar 2009 Hei, uff synes du har kommet i en forferdelig situasjon. Synes du burde bli boende alene en stund. Det å gå å snakke med en psykolog sammen høres ut som en god ide. Dere skal jo tross alt uansett være foreldre sammen. Synes du skal tenke på deg selv og gi litt slipp på alle tankene om forholdet deres. Tenk litt mer hvem er jeg uten han? Hva gleder meg? Selv hadde jeg aldri klart å leve med en slik mann. Det å være stemor er tøft nok, hvis ikke ungen i tillegg vil være en evig påminnelse om utroskapen. Hun han var utro med vil jo ringe mannen din sikkert ofte ang barna og hun vil være stadig tilstede i livet deres. Løgnene hans er for store til at det er realistisk å tro at du vil stole på han igjen. Når det gjelder denne andre dama tror jeg det er lurt å holde avstand. Kan jo godt hende hun har kontakt med deg for å ha en dør oppe inn i forholdet mellom deg og eksen. Ikke stol på at det er godt ment. Det må jo være mange følelser hos henne oxo. Blir jo lett til at kvinner kan ende opp om å sloss om en mann. Vil hun ha han tilbake da? Hva sier hun? Det at han begynner å dra inn at du er heldig som ikke har en voldelig mann. Sier meg at han ikke ser alvorlig nok på det han har gjort... Nei uff håper virkelig at du kommer over denne mannen og at du finner en ny som du blir lykkelig med. Gikk foresten selv til psykolog pga samlivs brudd og psykologen fortalte meg at uansett hvor dårlig et forhold er eller hvor slem en mann har vært mot deg. Vil man i et brudd på et langt forhold lande langt ned i kjelleren. Men det betyr ikke at han var den rette for deg eller at du elsker han. Det er bare en psykisk reaksjon og den går over.
Anonym bruker Skrevet 2. februar 2009 #27 Skrevet 2. februar 2009 Så bra at du har familie som stiller opp! Ang den andre dama, så kan det godt hende at hun er like rundlurt som deg. Vil tippe det, hvis ikke er ho rimelig trang i nøtta som blir forlovet med en som er forlovet fra før og venter barn fra før.... Jeg lurer mer på hva som har rota seg i hodet til mannen din som har blitt gravid med to stykker planlagt og samtidig.. og forlovet med to stykker... det høres ut som han trenger psykolog iallfall! Er de to forlovet ennå? Eller, de har vel brutt nå håper jeg siden han ønsker å bli sammen igjen med deg??? Å bryte kontakten med den andre jenta.. tja, kan finne argument både for og mot det, uansett så blir ho mora til et søsken av ungene dine, så helt ut av livet kommer hun jo aldri... Å gå til samtaler med psykolog sammen med mannen din høres ut som en god ide, men ikke ha som eneste mål at dere skal bli sammen igjen.. Mer at dere skal kunne fungere som foreldre til barna deres. Jeg tror at ditt ønske om å bli sammen igjen vil gå over etterhvert som du kommer deg på beina og begynner å fungere normalt i hverdagen. Når det virkelig synker inn det han har gjort mot deg. Prøv å ta vare på deg selv, prøv å ikke tenk på mannen din 24t i døgnet, men konse på litt andre ting innimellom. Masse lykke til!!!!!!
Anonym bruker Skrevet 3. februar 2009 #28 Skrevet 3. februar 2009 Jeg har brutt forlovelsen ja, og sendt inn papirene om at jeg nå er ugift. Så det er ordnet, var det første jeg gjorde fordi jeg ble så sint og skuffet Nei han er fortsatt forlovet med hun andre, hun er også veldig skuffet og sint på han. Men hun ønsker jo å ha faren til sine barn, og jeg tror hun vil være sammen med han. Han sier han elsker oss begge 2 og hvis det var mulig så ville han ha oss begge for alltid heh! aner ikke hva som har skjedd med han for å være ærlig.. han var jo så normal før. Hadde ikke i mine villeste drømmer at dette skulle skje og jeg håper ingen andre får oppleve dette Jeg har jo gjort alt for han, vært god mor, god samboer, gjort alt hjemme. Så er dette takken ? Ja jeg vil vi skal gå til psykolog sammen for å finne ut hva som har skjedd, hvorfor dette skjer og hva som skjer fremover. Jeg sitter jo her uten svar, blitt kastet ut av mitt hjem, skiftet lås syns jeg var drastisk. Jeg hadde jo trengt huset til meg og mine barn. Er jo pappa som var kausjonist på huset og som har betalt 1 million som start kapital. Men xen som han er nå sier han skal betale pappa ut. Men det skal jeg nå like å se.... han er ikke akkuratt flink med penger. Hun andre dama virker til å være snill og god, men hvem vet. Kanskje hun har sin agenda hun også. Akkuratt nå føler jeg det er vanskelig å stole på noen. Jeg setter stor pris på de ordene dere skriver, det betyr mye for meg. For jeg har ikke så mange jeg liker å snakke med angående denne situasjonen. Syns den er vanskelig nok, og jeg vil ikke sitte og gråte fremfor venner hele tiden. Så nå holder jeg meg mye for meg selv. Syns hele situasjonen er flau, og jeg føler folk snakker bak ryggen på meg. Men jeg kunne jo ikke for dette, jeg hadde jo aldri godtatt dette!
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2009 #29 Skrevet 11. februar 2009 Hvordan går det med deg? Blir litt skeptisk når han fortsatt er forlovet med hun andre damen da.. om ho ikke visste om deg på forhånd, så burde ho hivd ringen i ansiktet hans da ho fant det ut.. Vær forsiktig, mulig hun bare er blitt lurt trill rundt, men lurt å være litt på vakt! Håper du har et par venninner du klarer å snakke med om dette her.. dette er virkelig virkelig ikke noe du bør bære inni deg! Men skriv gjerne her om du ønsker. Jeg tenker på deg og lurer på hvordan det går med deg!
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #30 Skrevet 15. februar 2009 Jo da! Det går nå fremover heldigvis. Hun sa til meg at hun ikke ante noe om meg på forhånd. Noe jeg finner merkelig da vi har jo snakket på tlf mens han har vært der, det må vi ha gjort siden han kun alltid var hos "kameratene" sine. Han ville ikke bli med til noe psykolog, enten så ble vi sammen igjen og ikke gikk til psykolog eller så giftet han seg med hun andre. Var opp til meg sa han. Jeg er veldig sjokkert over denne mannen nå! Føler ikke at denne mannen er noe lik den jeg ble sammen og har vært sammen med i det hele tatt! Jeg sa da kan du bare glemme alt, gift deg med drømmedama di og la meg være i fred. Det var helt greit sa han, han hadde aldri elsket meg alikevel og håpte jeg og ungene fikk et fint liv for han skulle aldri ha noe med de ungene å gjøre så lenge jeg oppførte meg som dette. Mamma og pappa har hjulpet meg masse nå, og det trenger jeg også. For jeg er så såret, og sjokkert over hvordan han oppfører seg. Men jeg har som sagt fått meg ny plass og bo, har besøk av venner og koser meg. Så tiden leger alle sår. Har ikke hørt noe fra exen heller. Så han har det vel fint sammen med hun andre dama si. Så sånn er det her i gården Jeg gikk iallfall ikke tilbake, takk og lov, ser jo det nå.
Anonym bruker Skrevet 15. februar 2009 #31 Skrevet 15. februar 2009 Så godt å høre at det går bedre med deg :-) Og at du nå ser hva som er best for deg og barna :-) Han er jo tydeligvis ikke helt god...
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2009 #33 Skrevet 2. mars 2009 Flere som venter på livstegn fra henne ja Til HI. Håper du har det etter forholdene bra...!
Anonym bruker Skrevet 4. mars 2009 #34 Skrevet 4. mars 2009 Takk for at dere bryr dere. Det går greit med meg, dette har jo satt spor såklart men jeg overlever. Det sprøeste er at jeg fortalte jo at han hadde hatt sex med hun han er sammen med nå og var vel 2 andre, hvis ikke mer... den horebukken! Uansett, viser seg at ei av de andre han var med er gravid også, men det kan være med han hun er sammen med nå. Men hun var usikker har jeg hørt. Så da har han virkelig ødelagt for seg. Har tenkt så mye på dette, hadde det ikke vært for at han skulle ha barn med henne han er sammen med nå så hadde jeg nok tatt han tilbake i den tiden han ba meg om dette. For egentlig så er han en utrolig snill og god mann, flink med barna og meg. Så jeg forstår bare ikke hva som har skjedd med han. Men når man får unnskyldningen at det var bare ikke nok sex i forholdet vårt så jeg måtte bare. Da kan man begynne å lure. Håper ikke alle menn er som han iallfall for jeg hadde ikke energi til å ha sex hver eneste kveld som sikkert han kunne tenke seg til. Nå vet dere hvordan det går med meg iallfall. Er så merkelig, starta med at jeg bare skulle kjøre og sjekke om han var hos kompisen den kvelden/natta som noen her ba meg gjøre. Så ble hele livet snudd totalt opp ned. Men jeg kommer vel styrket utav dette til slutt får jeg håpe:) Takk for all støtte her inne iallfall. HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2009 #35 Skrevet 1. oktober 2009 Begynner å bli lenge siden dette nå, men hvis du fremdeles er her av og til - hvordan går det med deg. Har du funnet fotfestet og har du det bedre. Tenker på deg og sjokket. Du er utrolig sterk, må bare beundre at du klarer å gå videre etter en slik kollisjon. Mannen din høres helt utrolig umoden og barnslig ut. Snill og grei, ja men bare så lenge du strøk han med hårene. Vær skikkelig glad du er ferdig med ham.
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2009 #36 Skrevet 14. oktober 2009 Hei HI Jeg har ikke fulgt med på deg, men jeg leste alt nå og må bare få si at jeg syns du virker utrolig sterk. Jeg vil tro du ikke har følt deg særlig sterk denne perioden, men du har klart å stå på beina dine og ta vare på deg selv og ungene. Virkelig beundringsverdig. Blir spennende å følge deg fremover, rørende å se all støtten man kan få her inne og jeg håper det har hjulpet deg sammen med familien din. Jeg håper du blir lykkelig i fremtiden, du fortjener mange oppturer nå Varm klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå