Gå til innhold

Jeg bare lurer...


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Se det positive i det... Når minsten er tenåring og klarer seg selv, kan du dra på party igjen.. ;-)

 

Hilsen pappa

Skrevet

Joda sant det, men jeg er uansett ikke så opptatt av å feste ;) så jeg savner ikke det så mye.

Jeg savner bare det å ha en time alene en gang iblandt eller med gode venner.

 

Haha så du mener jeg skal bli som fattern :P

Han var 18, 21 og 23 når han ble far, nå som 43 åring fester han med folk i 20 årene og er sammen med en dame på 25år...

Jeg tror virkelig han har midtlivskrisa!!!

Eller hva mener du Anonym pappa?

 

Skrevet

Midtlivskrisa, jo det kan hende det. At man i den alderen fester med 20 åringene kan jo ikke være så ålreit, men det er hva jeg tenker om det. Derimot, å være sammen med ei på 25 når du selv er 43 - det må jo være helt knall... Men for mitt vedkommende hadde det vært litt ungt, tror jeg selv da. Jeg syns det er veldig ålreit med de på omtrent samme alder, men vi er forskjellige.

 

Anonym pappa

Skrevet

Jeg syns det er beklagelig å måtte si det direkte kvalmt..

Det er tross alt bare 1års forskjell på dama og min store søster, jeg kan ikke forstå hva han tenker på.

Syns det er greit med 10års forskjell, men ikke mer, og det kommer selvfølgelig ann på alderen.

 

 

Skrevet

Om jeg noengang blir over førti hadde det vært drømmen med en ung en på bare 25;)

Skrevet

jeg har en profil på sukker, men er ikke spes aktiv der er bare innom av og til. Føler kanskje det er mange useriøse karer der, men vet ikke hvordan jentene er da? he he

om du finner noen lure tips så må du gjerne dele dem med oss andre:)

Skrevet

Hoi!

Neeeei, jeg syns ikke det er kvalmt...ehhh, jeg mener...man må få gjøre som man vil. Han liker henne, hun liker sannsynligvis han også. Ikke noe gæernt i det..

 

atena & alex, jeg har også vært inne på sukker å div, men det er liksom ikke rare greiene. Oppretter profil, tar tid - greit nok. Så er det å ta kontakt, nei. Ny kontakt, nei....og sånn går det, herfra og til evigheten. Skal ikke være lett å finne ei dame...

 

Hilsen pappa

Skrevet

Hei Hilsen pappa!

 

Jeg kunne nesten ha signert deg, men til deg som har pappa som er sammen med yngre jente, kan du ikke bare glede deg over at far din har det bra da..?

 

Anonyme pappa

Skrevet

det er sant!

det er det samme for oss jentene... får kontakt med noen, snakker litt, så blir det stille... så er det å begynne på nytt igjen.. hehe

eller så sender man en melding og hører ingenting..

nei det er ikke lett å finne noen, men nå er det mange single jenter her inne da;)

Skrevet

Ja, det er stort sett sånn det er. Men det skal sies at det er mange som får full klaff også. Det er oftere og oftere at folk finner hverandre på nett.

 

Er noen single jenter her ja, og det beste av alt, er at de aller, aller fleste har barn selv. Da vet de hva det dreier seg om. Men om det er mulig å komme i kontakt her, det vet jeg ikke...

 

Er du på leting? Jeg ser det har blitt en brukbart lang rekke med innlegg over her.

 

Anonym pappa

Skrevet

Til Anonyme Pappa

 

Det hadde vært bra om ikke hun hadde vært så slitsom.

Hver gang vi går sammen i byen osv (jeg og snuppa) så sier hun at hun er "bestemor" til dattera mi..

Sa også på julaften når vi var der til mora si at hun var "oldemor"

Skjønner ikke hvorfor hun skal holde på sånn, og en annen ting, syns ikke det er gøy når hun skal prøve å leke mora mi heller.

Syns ikke hun er så moden som hun skal ha det til!

Syns ikke hun har noe rett til å kalle seg det, de har bare vært sammen i 8 mnd liksom.

Kan liksom ikke skjønne hvorfor fattern har så jævla dobbelt moral.

Når jeg var sammen med exen min syns han det var stor aldersforskjell..

Det var 8år imellom oss, mens her er han sammen med en som er 18år yngre.. Kunne vært dattera jo :S :S

Skrevet

Joda hadde vært mulig å komme i kontakt med dere mannfolka her inne hadde dere ikke vært anonym..

Får jo ikke skrevet Pm til noen som ikke signerer med nicket sitt.

Skrevet

Sant nok, sant nok... Jeg kan bare snakke for meg selv, jeg var med på en diskusjon her, så la jeg inn et "friskt" innlegg. Etter det fikk jeg en hel masse hets tilsendt. Så jeg gidder ikke signere lenger. Det er fredelig dette altså,denne "diskusjonen" her, men jeg gidder ikke...Helt ærlig, tror ikke dere er veldig "spes", men det er noen der ute som er det, som vanker her på dinbaby.com

 

Hvorfor andre signerer anonymt, det må være opp til dem, men sikkert en grunn.

 

Anonym pappa

Skrevet

det er en stor fordel å treffe noen med barn ja!! jeg vil faktisk heller det enn å date noen uten.. hehe

vet om mange som har funnet hverandre på nett, det er liksom det som blir lettest når man ikke kommer seg så mye ut.. men er jeg ute en sjelden gang så blir det ikke så mye sjekking.. hehe:) da er det mer for å ha det gøy med jentene.

 

Og ja jeg er på leting!

Skrevet

Ok da skjønner jeg grunnen din mer, jeg vet at det er noen dumme idioter som bare kommer med kvalme :S

Skrevet

Ja, det er noen som ikke tåler å bli snakket til, fløyta skal spille deres melodi hele tiden. Så tok jeg igjen, etter min mening så satte jeg dem plass. Det skulle jeg ikke ha gjort. Skrev helt sikkert noe dumt jeg også, er ikke perfekt jeg heller ;o)

 

Denne sjekkinga, er ikke så lett å sjekke heller. Mye morsommere å ha det gøy med jentene, uten elementet gutt i bildet;-) Så skal en jo finne tonen, litt kjemi før det skal klaffer... Høres sikkert ut som den enstøingen jeg da..

 

Har dere hatt en fin dag da?

 

Anonym pappa

Skrevet

nei det er sant.. det der sjekke greiene er litt pes.. det er mye morsommere, som du sier, å ha det gøy sammen uten sjekkepress.. haha:)

 

 

Skrevet

Hihi okai, skjønner.

Ja det er viktig at kjemien passer.

 

Joda jeg har vært sjuk siden lørdag så har bare ligget i senga, gått ned nesten 2kg på de få dagene.

Snuppa er heldigvis hos pappa så jeg har sovet masse de siste dagene, men gleder meg så til å se gullet imorgen!!!

Savner henne så utrolig mye!

Skrevet

Hvem er ikke syk nå for tiden helt rått med basiller, men god bedring!

 

Sunt å savne litt...

Skrevet

Tusen takk :)

 

Ja men jeg er altfor avhengig av snuppa siden jeg har henne 24/7 ellers.

Så 3 dager for meg er ganske lang tid uten skjønninga mi!

Skrevet

Tusen takk :)

 

Ja men jeg er altfor avhengig av snuppa siden jeg har henne 24/7 ellers.

Så 3 dager for meg er ganske lang tid uten skjønninga mi!

Skrevet

Ser den, er alenemor med sønnen min på snart 6 mnd. Og synes det var grusomt å være borte fra han i 2 dager mens jeg lå alene på sykehus.

Festligheter blir det heller ikke så mye av når han har en fraværende far. Vært ute 1 gang, og da måtte jeg hjem 12, fordi fortvilet bestemor ringte med hylende unge i bakgrunn.

 

 

- A

Skrevet

Til - A

 

Ja det er ikke lett å være alenemor hele døgnet, skulle også gjerne hatt en ansvarsfull bf, men sånn er det dessverre ikke :(

Hvordan gjør du det med egentid osv?

Pappa passer jenta mi kanskje 1-2 ganger i mnd, men denne mnd har det blitt litt mer pga jeg er sjuk.

 

Hva pokker skal vi gjøre med de hersens fedrene som ikke tar ansvar??

Er så dritt lei av å si ifra så jeg har kuttet helt kontakt, han verken ringer eller sender sms selvom det er lenge siden jeg ringte.

Så sier vel litt om hvordan han er..

Skrevet

Har ikke noen som helst kontakt med barnefar. Går litt to veier, han kontakter meg ikkegjøre. Og jeg kontakter heller han aldri fordi han greier rett og slett ikke å bli voksen. Han har vært i fengsel 2 ganger i fjor pga fyllekjøring og har gjort og sagt masse, som faktisk gjør det umulig å holde kontak for sønnenen min skyld. Ikke har orden på økonomien sin, og bruker alle pengene sine på poker og festing.

 

Jeg er så heldig at har leilighet rett under mine foreldre, så de passer han noen timer hver dag omtrent. Men, sønnen min har aldri overnattet der, Den eneste som er bra nok om kvelden er visst meg. Men, vi prøver å venne han til det, og så langt går det bra.

 

Til høsten skal jeg studere på deltid, og gutten min skal ha deltidsplass i barnehagen. Synes det egentlig går greit å være alene. Tror faktisk det hadde vært verre om bf hadde vært inn i bildet.

 

-A

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...