Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #1 Skrevet 4. januar 2009 Er dette en ålreit "sjekkeplass"? Komme i kontakt med folk her, eller er det håpløst..? Jeg: En anonym i Oslo med "tut" og en sønn på litt under 4 år. Eller har dere noen gode tips om plasser, på f.eks. nettet som fungerer som bra plasser for å komme i kontakt med "den rette" på? Har lyst til å finne "noen", men vet ikke hvor jeg skal lete. Takk for tips!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. januar 2009 #2 Skrevet 4. januar 2009 Man finner vel den rette der en minst venter seg det;) Driver ikke med nettsjekking selv, men det finnes vel sider der man kan treffe andre som søker det samme. Sett masse reklame for sukker.no her inne, match.com, møteplassen.com, q500.no er vel også slike steder;) Her inne er det vel en solid blanding av bitre alenemødre og andre;) Kanskje du er heldig å finner det som du leter etter:)
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #3 Skrevet 4. januar 2009 Hei! Ja, det er en salig blanding her inne - kanskje ikke så mye å trakte etter, men når det bitre forsvinner, kommer det søte frem... Det er så mye rart på de sjekkesidene, men det er det vel på t-banen også - så det er kanskje når en minst venter det, at det er best.. Ha en fin uke alle sammen!
Den heldige eier av ett barn Skrevet 4. januar 2009 #4 Skrevet 4. januar 2009 Jupp, de merkelige finnes nok overalt:) Skal se hun snart dukker opp vettu;)
<3Lykkelig<3 Skrevet 5. januar 2009 #5 Skrevet 5. januar 2009 Hei hei Du får ha lykke til med søket etter "den rette" Prøver selv å finne meg en trivelig kar, men det er ikke lett, bruker jo all tid på snuppa mi
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #6 Skrevet 7. januar 2009 Forstår jo godt at masse tid går til de små, men det er ikke lett å møte en trivelig kar når all tid går til minsten. Prøv å kombiner davel... HI
<3Lykkelig<3 Skrevet 7. januar 2009 #7 Skrevet 7. januar 2009 Hei, jeg har faktisk meldt meg på bonderomantikk.no i håp om å finne en ordentlig kar der hehe. Kanskje noe for deg også?
mamma21 Skrevet 7. januar 2009 #8 Skrevet 7. januar 2009 det var jo lurt er redd for å melde meg på så bli dompa,synes det er så flaut men prøver man alldri finner du ingen. Har en datter på 1 år nå jeg og letter etter den rette
Leeloo76 Skrevet 7. januar 2009 #9 Skrevet 7. januar 2009 Hvor i Oslo bor du da? Jeg er alene med mini på snart tre, vi bor på østkanten. Det er vel få som er her inne for å sjekke, men på den annen side er det jo et bra sted å finne andre som er alene, uten å måtte opprett en milelang profil på et eller annet nettsted, litt mer avslappet også.
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2009 #10 Skrevet 7. januar 2009 Så tøff du er! Har du egen gård,eller skal du være frier? Har selv lekt med tanken.
<3Lykkelig<3 Skrevet 7. januar 2009 #11 Skrevet 7. januar 2009 Hehe har nok ikke noe gård nei, så er en frier Tenkte at det er kanskje plassen å finne en kjernekar som er snill, så vi får se. Men forløpig har jeg bare fått brev fra en på 43 :S (like gammel som faren min!) Så jeg håper at noen andre rundt min alder skriver til meg istedenfor, vil ikke være sammen med en på pappas alder akkurat haha.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #12 Skrevet 8. januar 2009 Jeg registrerer meg jeg også. Hihi, hadde vært kos å ha med en som var på mammas og pappas alder med hjem ja:p
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #13 Skrevet 8. januar 2009 Haha pappa kunne ihvertfall ikke si noe siden han har dame som er 25år :S 3 år eldre enn meg det.. Men uansett har jeg vært sammen med en som var 10år eldre enn meg når jeg var litt yngre, syns ikke det funket så bra, følte vi var på to forskjellige stadier i livet. Lykke til da håper du finner en du kan bli bedre kjent med
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #14 Skrevet 8. januar 2009 Lurte på om du kunne hjelpe meg litt? Står vi først skal registrere mail-adresse. Ser alle adressen min da? Kan det kanskje være greit med en fiktiv adresse, slik at ikke alle får med seg for- og etternavn? Eller er det som her på dib at den bare registreres, men det er ingen som kan se den?
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #15 Skrevet 8. januar 2009 Nei det er ingen som ser den Så nå er det bare å registrere seg Om det er noe mer du lurer på så ikke nøl med å sende meg en pm
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #16 Skrevet 8. januar 2009 Ja, det er nettopp det - de sjekkestedene på nettet krever jo en hel masse registreringer. Har lyst til å legge sjela i det å finne HENNE, men det kan nesten virke for mye på de nettsjekkestedene. Blir litt mer avslappet her. Littegranne mer opp til tilfeldighetene :-) Jeg bor på Oslo østkant jeg også. Er ikke helt alene med mini jeg da, vi "deler"...fæle greier.. HI
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #17 Skrevet 8. januar 2009 Ja er ikke like lett å skrive om seg selv osv.. Hvor gammel er du HI?
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #18 Skrevet 8. januar 2009 Må bare fortelle at jeg allerede har fått noen mail:p Av menn over førti,så for min del er det ganske utelukkende å bli noe mer en skrivevenner. Men morsomt var det likevel. Må si det til noen, har ikke kommet så langt at jeg har fått fortalt dette til venner og slikt, så da går det utover dere:-)
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #19 Skrevet 8. januar 2009 Hei! Jeg begynner å dra på åra jeg, er 37 år gammel. Så ei på rundtomkring samme alder + - 10-15 år hadde jo vært helt perfekt *humrer litt*, som menn på min alder ofte gjør... Du da? HI
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #20 Skrevet 8. januar 2009 Hehe Okay, men det er jo en grei alder det, men uansett så er man bare det man føler selv, alder er kun ett tall Jeg selv er hele 22år og jenta mi er 1år
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #21 Skrevet 8. januar 2009 Hihi så artig Ja, men da har du ihvertfall noen å taste litt med Ellers så har du jo selvfølgelig oss her å taste med når du føler deg ensom
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #22 Skrevet 8. januar 2009 Sant nok, sant nok - alder er bare et tall. Føler meg ung jeg... ;-) HI
Leeloo76 Skrevet 8. januar 2009 #23 Skrevet 8. januar 2009 Er det bare 5 år til jeg begynner å dra på årene altså? Trodde egentlig jeg hadde litt bedre tid på meg enn som så
<3Lykkelig<3 Skrevet 8. januar 2009 #24 Skrevet 8. januar 2009 Jeg føler meg gammel :S pga jeg ble mamma som 21åring og er ikke mange på min alder som jeg kjenner som også har unge.
Anonym bruker Skrevet 8. januar 2009 #25 Skrevet 8. januar 2009 Hei Leeloo76! Jeg lurer egentlig på om jeg får lov til å sende deg en PM jeg..? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå