Gå til innhold

Hva irriterer deg mest for tiden?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

At de ikke har Peppa Gris-sko i min størrelse.

Skrevet

Samboeren som lever i sin egen egoistiske verden!

Altfor mye utgifter og altfor liten inntekt!

At arbeidsgiveren er 5 dager på etterskudd med lønn!

Jobben!

At jeg ikke kan reise bort!

At jeg ikke har mer tid med barna mine!

At jeg er blitt "feit" i jula!

At jeg ikke har råd til å handle meg litt nye klær!

Veeeeldig mye som irriterer meg for tiden...

Skrevet

At jeg har kastet bort tid på å se Pirates 2! Møkkafilm.

Skrevet

at gubben ikke lenger har noen jobb og ikke hadde tjent nok til dagpenger.DVS vi lever på en inntekt, min, som ikke er så høy den heller. Kjempe fint

Naboen, han er psykisk syk og alkoholiker, og har terrorisert oss i det siste - tør ikke ha ungen ute en gang. Nå er han edru og full av anger og plager oss med å renne på døra hele tiden, grinende og unnskyldende. Derfor tør jeg enda ikke å ha ungen ute

Skrevet

At vi har brukt hele fuckings juleferien OG ukene før jul på sykdom, sykdom og atter sykdom. Mannen min begynte på antibiotikakur nr to i dag. Vi har vært innom feber og kraftig forkjølelse, ørebetennelse, oppkast, halsbetennelse... Jeg er sliten og lei av å være den friskeste alltid. Blir til at jeg går rundt og stuller og steller uansett hvor syk jeg er (mannen min er flink til å hjelpe til altså, men han har jo ikke husmorblikket og når han er syk så er han syk og da orker han ingenting!).

Også irriterer det meg at vaskemaskinen har røket. Nesten så jeg håper den er skikkelig gåen så jeg kan kjøpe ny, men det koster jo penger....

Skrevet

At jeg som pleier å være så flink til å irritere meg over ting ikke kom på en eneste ting av betydning akkurat nå som jeg ble spurt om det. Men sånn generelt blir jeg hissig av folk som snyter på skatten, sniker i kø og ikke blinker i rundkjøringer. Også de som bare tenker på seg sjøl hva gjelder miljø og handling ellers. Men sånn rent privat kommer jeg ikke på noe, og DET irriterer meg.

Skrevet

At en butikk har rotet bort noe som jeg leverte inn for reperasjon/ reklamasjon.

Skrevet

At TR kom på besøk i natt

At sambo er selvstendig nøringsdrivende, bare ulemper det

At vi ikke har fått bhgplass til lillegutt

Skrevet

At jeg er tett nok til å (sannsynligvis) bli gravid rett etter at jeg har startet på et 1,5 års vikariat....

Skrevet

Mangelen på boliglån..... Ønsker finansiering for å flytte i ny bolig- men alle sier vi må selge før vi kjøper. Noe vi ikke ønsker.... Sitter på gjerdet nå og ser markedet an!

Skrevet

- israelernes bombinger i Gaza!!!!!!!!!!!!!!!!

- vannkoppene til min 11 mnd gamle datter

- at jeg hater husabeid og når det endelig er strøkent tar det to sekunder så er det like jævlig rotete igjen

- at jeg ikke greier å sove når snuppa sover slik at jeg er istand til å takle grinete lille henne når hun våkner:)

- irriterer meg at nesten ALLE vannkoppene bestemte seg for å poppe ut i foldene hennes under bleia

- det irriterer meg fryktelig å sitte her inne og se folk anbealfe andre å slanke seg med pulvermetoder

- i dag har jeg lite søvn i kroppen og da er jeg vel generelt irritert over folk:)

Skrevet

Sur...

Fordi samboer bare sitter i en stol med pc-en i fanget eller ikke er hjemme..

Fordi jeg tydeligvis ikke tåler kondomer, klør som ###!

Fordi jeg for tiden ikke kan bruke annen prevansjon heller...

Fordi jeg bare rett og slett er sur... (kansje jeg er premenstruell..)

Skrevet

Kjøp deg latexfrie kondomer:) Ja, de er latterlig dyre:( Selges bl.a. på kondomeriet.)

Skrevet

* Skitten sofa

* Lat mann som ikke vasker skitten sofa

* Lat mann som snorker som et uvær og holder meg våken

Skrevet

Pappan til barna mine.. Fy f... som han irriterer meg..

Skrevet

At svigerfamilien ringer og sender sms konstant om de minste lille ting som egentlig ikke er av interesse for oss (feks at de er på besøk til noen, eller er ute og kjører)

Jobben (sånn periode-hater)

At vi ikke har solgt huset vårt enda, har sååå lyst til å flytte til drømmehuset NÅÅÅ

Og at magen ikke er flat som ei pannekake!!

That sums it up

Skrevet

-at jeg aldri blir frisk og ikke vet hva som feiler meg.

-at snøen helt sikkert ikke blir liggende.

-at snuppa har blitt vanskelig å legge igjen (men skal ikke klage da).

-papegøya som svigerfar har kjøpt seg....arghhhh den bråker sånn, hater fugler (altså ikke de som er ute da)

-at jeg har altfor lite penger.

-at jeg er godtesjuk....huff!!

sutre-sutre ;-)

Skrevet

Konstaterer at jeg egentlig har det ganske fint :-)

...men om jeg skal si noe, må det være at jeg gruer meg til (irriterer blir litt feil ord) å vaske bilen etter at 3-åringen kasta opp i hele baksetet på tur hjem fra svigermor...

Skrevet

1. Boliglånet

2. Et inkassovarsel som ble lovet stoppet (pga klagen min ikke var ferdig behandlet) men som ikke har blitt stoppet allikevel. Noen gjorde IKKE jobben sin! Grrr. Det fører til at jeg må gjøre masse ekstra jobb i morgen (flere telefoner osv)

3. En ansatt som ikke gjør jobben sin

4. At jeg ikke vet når jeg skal kvitte meg med jula

5. At jeg alltid er trøtt

6. En UVI som ikke vil gå over tross antibiotikakur

Det var jammen godt å få ut noe av dette, hehe ;-p

Skrevet

At mannen mister jobben om 1 mnd og har mista evnen til å oppføre seg normalt etter det.

Skrevet

Et lite tips til Lillemy:

Prøv latex-frie kondomer... Det er nok latexen du reagerer på. Fås på apoteket og kondomeriet... De jeg har brukt er av merket Zenith og koster 140 kr for 5 stk.... så ja, de er en del dyrere, kan man si.... men du slipper å klø! :-D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...