LapScouse Skrevet 3. januar 2009 #1 Skrevet 3. januar 2009 Er det boliglånet? Naboen? At jula er over? At katten er påkjørt? 30kg klesvask på vaskerommet? For min del er det min svigerinnes barneoppdragelse, og det at jeg er småfeit etter fødselen for 8 uker siden...
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 3. januar 2009 #3 Skrevet 3. januar 2009 At det er Norovirus på jobben...
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 3. januar 2009 #4 Skrevet 3. januar 2009 Er det boliglånet? har ikke Naboen? de merker jeg ikke At jula er over? nei takk og lov for at den endelig er det! At katten er påkjørt? katten lever ;-) 30kg klesvask på vaskerommet? ikke noe klesvask på vaskeromet (bortsett fra det som henger på snorene) kan jeg få si..hm... kjedsomhet? det er så mye jeg vil gjøre NÅ, men som jeg ikke får gjort nå og jeg eier ikke tolmodighet.
^*^Ma85^*^ Skrevet 3. januar 2009 #5 Skrevet 3. januar 2009 akkurat nå må det bli "min bedre halvdel"
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 3. januar 2009 #6 Skrevet 3. januar 2009 Att jeg ikke blir frisk........... Hoster , hoster og HOSTER!!!!!!! Jaggu bra at gubben er på jbb i 14 dager. ellers hadde Vet jeg hva han hadde irritert seg max over i allefall
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #7 Skrevet 3. januar 2009 At sambo ikke hjelper meg og avlaster meg skikkelig med barna da jeg har brukket og bristet ribben. Alt er vondt, og han har 100 andre ting og gjøre. Blir ikke noe hviling på meg og han reiser fra meg med 2 barn, 1 hund med 2 små valper og et fjøs fullt av sauer imorgen.
Mille** Skrevet 3. januar 2009 #8 Skrevet 3. januar 2009 At kommunen ikke legger ut de tomtene de lovte skulle komme i fjor!!
mamma_til_prinsesse_og_prins Skrevet 3. januar 2009 #9 Skrevet 3. januar 2009 herregud, det går ikke så godt i norge ser jeg ;P ett par ti trykkleifer i allefall
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 3. januar 2009 #10 Skrevet 3. januar 2009 Super type som ikke er så super når det gjelder å ta kontakt alikevel ?? grrrr...mannfolk ! ;-)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #11 Skrevet 3. januar 2009 Ja min kjære pus ble påkjørt for to mnd siden. :-( Sørger fortsatt 70 kg klesvask At gutten min er blitt så tullete på nettene At jeg alltid er trøtt At jeg har 10 kg for mye Alle klærne i skapet er for små fordi jeg ikke har kjøpt nye klær fordi jeg ikke orker å prøve klær fordi jeg føler meg for tykk og har et problem hver morgen når jeg skal kle på meg At huset ser helt bomba ut og jeg ikke orker å ta meg selv i nakken At eksen til sambo er helt ubrukelig med barna sine
Let's hear it for the boys! Skrevet 3. januar 2009 #13 Skrevet 3. januar 2009 Søstrene til samboeren min. Grrrrrrrr!
Gulosten™ Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 En HÅRDOTT på jobben...!!! Ellers ingenting Boliglånet har jeg tatt opp frivillig, så det syns jeg er teit å irritere seg over. Jula er over, ikke så trist i seg selv, men at FERIEN er over er irriterende. Hehe. Naboen over er en fjortiss som tydeligvis er mye alene og hører på høy musikk, hver eneste lørdag, jeg er drittkjerring når det kommer til høye unødvendig musikk. Klesvaska tar gubben seg av om dagen, de ekstra kiloene blir vel borte etterhvert de også, når svangerskapet er ferdig. Hehe
hit og dit Skrevet 3. januar 2009 #16 Skrevet 3. januar 2009 Svangerskapskvalme som gjør meg helt invalid
fox`y Skrevet 3. januar 2009 #17 Skrevet 3. januar 2009 Det som irriterer meg er: * at jeg aldrig får fast jobb *at jeg har lagt på meg noe sinnsykt, å jeg må ned til bryluppet i mai *samboern min, han er en smule egoistisk og hissig *at sambo blir borte i 2 mnd snart *at jeg absolutt MÅ gjøre alt selv 24/7 *at økonomien er rævva og at d er så dyrt å leve *at jeg konstant er trøtt og har vondt i ledda. Men men d kunne vært værre. Bare glad gutta holder mamman sin i form jeg:)
Koseklompen Skrevet 3. januar 2009 #18 Skrevet 3. januar 2009 Hybelkaninene....de håner meg mens de sitter og ruger under sofaen....
Milletrille Skrevet 3. januar 2009 #21 Skrevet 3. januar 2009 Sambo, at han aldri kan oppføre seg som folk! At jeg har kredittkortgjeld som må betales ned, idiotisk... At det ikke er noen leiligheter til leie her i området, så jeg kan få flyttet ut med snuppa så fort som mulig før jeg blir gal.
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #22 Skrevet 3. januar 2009 Irriterer meg og gjör meg jävlig forbanna er Israelernes maktdemonstrasjon i Gaza!!!!!!!!
MathildeC Skrevet 3. januar 2009 #23 Skrevet 3. januar 2009 At småjenta vår plutselig har begynt å våkne masse om natten og gråte... hadde håpet vi skulle få en god natts søvn snart, etter at det tok over 14 mnd før hun noenlunde sov greit..
lisabet med gutt og jinte © Skrevet 3. januar 2009 #24 Skrevet 3. januar 2009 At de to største ungene dytter i guttungen masse godteri slik at han blir bortskjemt, oppspilt og umulig å få i seng..... At det er så kaldt ute. At samboer skal jobbe hele neste uke og jeg sitter her med en nyfødt... 100 kg klesvask på vaskerommet, usortert... Etter-rier og problemer med å få gjort nr.2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå