Gå til innhold

Noen fra Oslo her??


Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bor på Oppsal og fant ihelgen ut at jeg var gravid. Så dette blir barn nr to. Jeg er klar for et møte å skravele litt. Har en gutt på 5 år. Som det er litt synd om om dagen. Tror jeg har termin ca 20 september. Spennende. Er kvalm, oppblåst og sliten.

Håper det går over snart..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei jenter,

Jeg testet positivt idag, er 27år, bor på Frogner og dette er mitt første :) Foreløpig termin er 24 September. Kjenner ingen symtomer enda, bare endel murringer. Jeg hadde en SA i November, så jeg er overlykkelig for å komme "raskt tilbake" :D

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er 27 år og bor på Lambertseter, skal ha nr 2 med foreløpig termin 06.09. Hadde vært koselig å ha noen å skravle med i samme situasjon :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia, 29 år, bor på Nordstrand, og var med i septemberklubben 2002 også :) Hadde glemt hvor ille det er å være gravid.. Har lege-menstermin 13.09 (men har skrevet meg på listen 11.09, siden jeg fødte 280 dager siste mens sist) Er gruuuusomt kvalm, brekker meg hele dagen. Begynner fem om morgningen. Og pågår helt til utpå kvelden.. Må kaste opp av forskjellige lukter. Hadde ekstrem sv.kvalme sist i seks måneder.. ser ikke ut som om jeg blir skånet denne gangen heller.. begynte tidligere denne gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uffda, mini og maria. Prøvd seabands eller postafen? Regner vel med at du har prøvd det meste siden du har vært gjennom det før men. Ha håpet oppe! Kanskje du blir kvitt kvalmen tidligere denne gangen siden det har startet tidligere, hehe, må jo prøve å se det positive!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Æsj ja, den kvalmen er faktisk det værste med hele graviditeten... Blir jo såå utrolig sliten av det.. Men som du sier Melamin, Hold håpet oppe;)

Et tips jeg har er da ingefær.. Riv opp litt fersk ingefæri den varme maten du lager, så slipper man den intense ingefær smaken:) Og seabands har jeg også hørt skal funke bra;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter nr 2, har termin 17. september. Ikke plaget med noe kvalme ol. men fy så ømme puppene er!!!

Vil veldig gjerne være med på treff etterhvert : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uplanlagt gravid med nummer 3 her, har hyperemesis-svangerskap (dette er mitt 4. svangerskap, så ja, det er bare slik det er å gå gravid for meg, og det er grusomt): Hadde tenkt å gi kroppen min en lang pause, evt. stoppe med de to vi hadde, men jeg skal vel overleve dette her også. Barna er jo verdt det!

 

Vi er nyinflyttet på østkanten av byen etter å ha bodd i et annet område tidligere, så jeg hadde syntes det ville vært kjempekoselig å bli kjent med andre i alderen 25-35 ca!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

 

Jeg er 35 og bor på Østensjø i Oslo. Venter min første, så det er veldig spennende. Vil gjerne bli kjent med andre fra Oslo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hei alle september mammaer.

så hyggelig med initiativ om å bli kjent. jg kunne tenke meg det samme. jeg blir snart 27 og venter nr 1, med termin 2.09. :-)

bor på grunerløkka i oslo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spretter inn her, jeg. Er 27 år og bor på årvoll.(ovenfor sinsenkrysset) Venter mitt første barn 03. 09. 09.

Veldig spennende.

Fint med et sted der man kan dele noen erfaringer og lufte litt spørsmål :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

 

Jeg er 28 og bor på St. Hanshaugen. Venter mitt første barn 03.09.09. Gleder meg til jeg er over i andre trimester, da denne kvalmen er utrolig slitsom! MEN jeg må si den har blitt bedre enn den var helt i starten. Nå er jeg i niende uke og kommer til å fortsette å gå til akupunktur:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg slenger meg på!

Blir 30, bor på Tøyen og venter mitt første barn. Termin 25.09.09. Hadde en SA i november, så er litt nervøs og klarer ikke helt glede meg over svangerskapet enda... Men krysser alle fingre og tær!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter

 

Jeg er 28 og venter nummer 1 29.09.09. Gleder meg masse. Har tidligere hatt en MA og er fortsatt bekymret. Gleder meg til uke 12.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei

 

jeg er 24 og har termin 23.09.09. Hadde en SA i juli og klarer ikke helt å glede meg enda, men krysser selvsagt fingrene=)

Er ikke så veldig plaget enda.

Har en del murring, litt morgenkvalme, kan sove og sove og veldig ømme bryster!

Nå gleder jeg meg bare til de 12 første ukene er over og jeg kan lette på skuldrene=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er 28 år og bor på St.Hanshaugen. Venter vårt første barn, og har foreløpig termin 28. september. Hadde vært hyggelig å bli kjent med andre her inne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

 

Jeg fant ut at jeg var gravid for en uke siden, og er litt små redd kan man si :)Kjenner ingen andre som er gravide, så å treffe noen folk her inne er utmerket. Jeg har foreløbig termin 17.07.09 :)

Bor i Oslo, Frogner og er 22 år. Bursdag like før fødsel ;).

 

Gikk til legen fordi jeg hadde en SA, og var kjempe lei meg. Viste seg at det var en tvilling, så er fortsatt gravid :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...