Gå til innhold

Noen fra Oslo her??


Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Da jeg gikk i mitt forrige svangerskap ble jeg kjent med noen supre jenter her inne, som jeg fortsatt har god kontakt med.

Dette hadde jo vært veldig gøy og fått til denne gangen også, så bare å ta kontakt hvis flere ønsker dette:)

 

Jeg er da ei jente på 23 år, som har en sønn fra før av på 1år og 3mnd. Har termin nå 04.09.09.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei, jeg vil gjerne bli kjent med andre septembermødre! Jeg har en sønn på 4mnd, og venter en samme dag som deg - 4.9.09. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig:) Oi, det var to skikkelig tette det da;) Hvor i oslo bor dere? Vi bor i bydel søndre nordstrand, på Bjørndalen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hehe, men vi gleder oss masse allerede! Vi bor på Ammerud, like ved Grorud. Jeg var litt treig på det å gå på treff i sist svangerskap, var bare på ett - så håper å få til noe litt mer sosialt denne gangen! Er jo så hyggelig å ha noen å snakke med om bekymringer, tanker og gleder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg bor på bislet og har termin 7 september,dette er min første og jeg blir 22 år:) helt enig at det er så fint og ha noen og prate med,hverfal for meg som ikke har vært gravid før:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Lambertseter, og har ingen barn fra før. Gleder meg til å bli mamma:)

 

Har termin 13.09.09

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, så gøy at det ble litt respos da:) Ja, er kjempe godt å ha noen å dele tanker og erfaringer med.. Man er trossalt i samme situasjon;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, synes litt synd på venninner og mannen min hvis jeg skal begynne å prate om graviditet 24/7 igjen allerede. ;) Synes de fortjener en liten pause nå, hehe. Virker jo som om det er en del i Oslo med termin i september da, vi må jo prøve å få møttes etterhvert! Moro å følge andre fra spire i magen til baby i armkroken:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Tøyen/Kampen og har termin 9.sept. Er 27 år og venter vår første. Det hadde vært veldig hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon, ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Storo og har termin 01.09.09. Venter vår første. Dette er bare så spennende! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heihei

så hyggelig dette er da, jeg kunne også tenkt meg å hatt kontakt med andre i samme båt;)

jeg har termin så seint som 19.9.9 dette blir mitt første biologiske barn, har en stesønn på ni år. gleder meg masse:)

jeg holder forresten til ved frogner/solli

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette var jo bare kjempe bra respons da:) Skikkelig baby-boom i Oslo i år.. hehe..

Vi kan jo pøve å møtes før vi har født også da.. Hvis noen er interessert og har tid og helse til det selvfølgelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør jeg og:) Hvor på hauketo bor du?? Selv bor jeg på Bjørndalen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også være med :)

Jeg er 28 år og venter min andre .Har en sønn på 20 mnd .

Bor på Holmlia.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dytter denne siden litt opp jeg, sånn at de nye også finner ut av denne tråden;)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig:) Bra at så mange melder seg da:)

 

Hvordan er formen deres da? Selv er jeg MYE kvalm om dagen, og kunne vel sovet 24 timer i døgnet om jeg hadde kunnet.. Men har jo en liten en fra før, så det er litt vanskelig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i fin form, men kjenner meg veldig trøtt og sliten. Vanskelig å holde øynene åpne da det presser på...litt småuggen til tider er jeg også, men ingenting å klage over:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært ganske morgenkvalm den siste uka, men har hjulpet å ta en postafen og en paracet med en gang jeg står opp!

Vi må jo absolutt prøve å få til treff før vi føder, vi har jo 7,5mnd på oss til å treffes og bli kjent, så det må vi utnytte!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...