Gå til innhold

Noen fra Oslo her??

Skorpio85*lykkelig 2 barns mor

Anbefalte innlegg

Hei jenter.

Da jeg gikk i mitt forrige svangerskap ble jeg kjent med noen supre jenter her inne, som jeg fortsatt har god kontakt med.

Dette hadde jo vært veldig gøy og fått til denne gangen også, så bare å ta kontakt hvis flere ønsker dette:)

Jeg er da ei jente på 23 år, som har en sønn fra før av på 1år og 3mnd. Har termin nå 04.09.09.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/139370868-noen-fra-oslo-her/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, hehe, men vi gleder oss masse allerede! Vi bor på Ammerud, like ved Grorud. Jeg var litt treig på det å gå på treff i sist svangerskap, var bare på ett - så håper å få til noe litt mer sosialt denne gangen! Er jo så hyggelig å ha noen å snakke med om bekymringer, tanker og gleder.

Annonse

Ja, synes litt synd på venninner og mannen min hvis jeg skal begynne å prate om graviditet 24/7 igjen allerede. ;) Synes de fortjener en liten pause nå, hehe. Virker jo som om det er en del i Oslo med termin i september da, vi må jo prøve å få møttes etterhvert! Moro å følge andre fra spire i magen til baby i armkroken:)

heihei

så hyggelig dette er da, jeg kunne også tenkt meg å hatt kontakt med andre i samme båt;)

jeg har termin så seint som 19.9.9 dette blir mitt første biologiske barn, har en stesønn på ni år. gleder meg masse:)

jeg holder forresten til ved frogner/solli

Annonse

Dette var jo bare kjempe bra respons da:) Skikkelig baby-boom i Oslo i år.. hehe..

Vi kan jo pøve å møtes før vi har født også da.. Hvis noen er interessert og har tid og helse til det selvfølgelig;)

Så hyggelig:) Bra at så mange melder seg da:)

Hvordan er formen deres da? Selv er jeg MYE kvalm om dagen, og kunne vel sovet 24 timer i døgnet om jeg hadde kunnet.. Men har jo en liten en fra før, så det er litt vanskelig;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...