Gå til innhold

Oj, burde vel kanskje vært anonym men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså, ikke skummelt som i scary-skummelt, men som i følelsesland-skummelt... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så kjekt for deg da :)

Synes det høres kjempekoselig ut jeg, og forstår godt at du tar hensyn til mannen din!

Hvem liker ikke litt ekstra oppmerksomhet:)

Skrevet

Så koselig, men kanskje ikke så overraskende.. egentlig.

Litt må man ha for seg selv vet du, bare kos deg med det også det man ikke har godt av å vite +++.. Hi hi..

God bedring da.. Til Mom2Two også, vennen:-)

Skrevet

Heia vennen,

Hvordan går det med deg? Er du blitt frisk?

Endelig fått til 20 grader her, jeg nå. Såååå fornøyd. Hatt rundt 12-14 grader de siste to dagene, så nå svetter jeg..hehe.

Skal se en film og slacke på sofaen, tenkte jeg.

Tenkte mye på dere i jula, som jeg sa til twintipp. Vet det må ha vært tøft. Jula er rar sånn, man tenker mye på familie osv. da. Savner man noen blir savnet mye sterkere. Det blir liksom så tydelig i julen, om noen mangler.

Hver gang jeg irriterte meg bittelitt over mamma (de bodde her en uke i jula), så tenkte jeg at dette har jeg ikke lov til (irritere meg over bagateller).

Nå er det et helt nytt år å ta fatt på. Jeg håper og tror det blir et bra et for både deg og meg og alle vi bryr oss om (har laaaang liste med forsetter serru).

Mange klemmelemmer

Skrevet

Hei vennen!

Ja, endelig frisk, har hatt noen runder i jula vi og (som mange andre)

Hutre hutre.. Uflaks når man er syk og må ligge i kulden apåtil. Du får bare nyte at bassiluskene svettes ut av kroppen, så du snart blir frisk igjen..

Hørtes deilig ut og bare slacke, eller kanskje mest av alt nødvendig når kroppen ikke er i form. Håper du er bedre i dag. At du holder deg varm på føttene, med drops for halsen og masse omtanke.

Har tenkt på deg også, håper du/dere kom dere igjennom julen på tross av det som nylig skjedde. Det er sant som du sier at høytider og kanskje mest julen er en tid hvor man tenker ekstra på de som ikke lenger er med oss. Det gikk greit, men det er klart at det også var vemodig og rart.

Du har lov til å irritere deg over bagateller vennen, jeg gjør også det. Selv om man av og til ser ting i et annet perspektiv, dvs. tenker litt annerledes på de små(u)betydelige tingene om man har opplevd ting som virkelig har gjort en innvirkning på deg. Håper dere hadde en fin jul alle sammen :-) Det tenker jeg nok siden moren er flink til å ordne i stand.

Sant som du sier, et helt nytt år. Mange spennende ting i hvert fall yrkesmessig for oss begge, også får man gripe de mulighetene man får underveis og krysse fingrene, dra oss i øra og håpe på et strålende 2009! :-)

Fortsatt god bedring:-)

Mange klemmelemmer tilbake.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...