Gå til innhold

Oj, burde vel kanskje vært anonym men..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min "highschool love" og skolens poppis da jeg var yngre overrasket meg stort for litt siden.

Jeg er helt slått ut av omgangssyken så barn er bortsendt, og mannen er ute en liten tur.

Vi har egentlig alltid sendt mld til hverandre sånn dann og vann gjennom alle år, men mannen i huset likte det dårlig, så for litt siden fortalte jeg derfor at vi ikke kunne sende mld. noe mer...

Allikevel når jeg lå på sofaen i natt, fikk jeg mld på tlf om jeg var hjemme i dag.. Han har jobbet litt i Usa, og er hjemme på juleferie, og skulle nå reise videre i morgen ( idag). Siden jeg lå der da, så svarte jeg at jeg var syk, men ønsket ham et godt nytt år osv.

Når jeg karret meg til posten nå, henger det en pose på døren.. Med, blad, godterier, cola, potetgull og "bli -frisk -hilsen" fra ham..

Ble jo veldig smigret da!!:-))) Men, får vel gjemme det før mannen kommer hjem..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så mannen din blir så mentalt impotent at du må skjule en cola og en pottis-pose? Herre. God bedring på alle vis.

Skrevet

hihi.. så søtt :-)

holdt på å si "du får ta vare på han" men det er kanskje ikke så lurt... hehe.. men da har du i hvertfall en og trøste deg på om ting skulle gå til h**** med den du har nå... hehe..

du får ta det som det det er, en hyggelig hilsen fra en som bryr seg :-)

Skrevet

Hva er det med dei a? Har du mensen eller???

Synes kommentaren din va unødvendig.

Så huggelig at noen tenker på deg når du er syk (og ellers å da). Jeg ligger her også syk men ingen kommer med noe godteri til meg...

Her må jeg klare meg selv:)

God bedring!!! Og godt nytt år!

Skrevet

Du er alltid så hyggelig du:)) Du må jo vise ditt sanne jeg her inne, for ingen har slike ord og følelser iboende hos seg uten at de får uttrykk for dem. Så god bedring til deg også! Håper dine sure kommentarer gis uttrykk for her inne, og ikke hjemme hos dine kjære små (store).

Ta med deg fremmedordboka di et annet sted du:)

Jeg synes det var litt skøy da vetdu:o) Og mannen synes nok ikke det er så veldig stas... Noen har menn med følelser og vetdu!

Skrevet

Fremmedordboka? Oj, den satt. Men jeg skal ikke fortelle min mann om kommentaren din for han tåler ikke at jeg snakker med fremmede om ordbøker. Han har nemlig så mange følelser, serru.

Skrevet

He he:o)

Godt han ikke har sett meg på noen år. Tror ikke han har sett ei så stor låvedør i hele sitt liv, ha ha:o))) Men men, han får leve i trua som de sier:))

Jada, synes det var litt hyggelig jeg!!

Skrevet

Prøv og smil og vær glad!:o))) Det er masse gode positive sideffekter:o)))

Det må være vondt å ha så mye negativitet i seg? Men, som sagt, bruk det heller på meg enn på barna dine.

Ha en godt nytt år!:)

Skrevet

Det var jo veldig hyggelig gjort da :) Hadde blitt sjarmert jeg og.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvorfor får du ikke lov til å ha kontakt med mennesker du har hatt et forhold til? Er det mannen din som bestemmer det? Jeg har virkelig store problemer med å skjønne at noen kan finne seg i det. Jeg har kontakt med de jeg ønsker. Høres trist ut at du er nødt til å skjule ting for mannen din, og faktisk godtar at han bestemmer hvem du kan snakke med eller ikke.

Skrevet

Ja, jeg er ikke akkurat bortskjemt med slikt for å si det sånn:) Så det var veldig hyggelig synes jeg!

Skrevet

Av respekt for mannen sin, for å unngå og gjøre han usikker?

Skrevet

Så utrolig søtt gjort!! Han har nok aldri glemt deg:-)

Du får skynde deg å spise da:-p Spise bevisene..hehe:-D

Skrevet

For å gjøre det mer forståelig, siden enkelte tydeligvis tror jeg er en naiv blomst her.

Denne mannen vil nok mer enn hva jeg ønsker.. Har ønsket det siden mannen og jeg ble sammen, og før det også!

Det er også ting jeg ikke ønsker å skrive om her inne.

Og for å gi et mer nyansert bilde av mannen min, så ble han en god kompis med min eks bare så det er sagt, etter vi ble sammen. Jeg går mine egne veier, har full råderett over mitt eget liv.. Men, av ymse grunner så respekterer jeg at han ikke ønsker at xx og jeg skal treffes. Hadde han kun ønsket et vennskapelig forhold så ja... jeg rådfører eller forteller heller ei min mann hva jeg skal eller gjør til enhver tid.

Skrevet

Ja, noen hemmligheter får man ha for seg selv vel, hihihi:)))

Hadde jeg hatt matlyst så hadde det vært fortært for lengst... :-D

Ugh ugh!

Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hva du mener i hvert fall. Greit å holde kontakt med eksen hvis ingen (hverken du eller eksen) har følelser, men så lenge èn eller begge har det, synes jeg det er greit å la være av respekt for den man er sammen med.

Gjest Siklerotte
Skrevet

Hvorfor ha respekt for en som åpenlyst ikke har det for deg? Igrunn kan det ikke kalles respekt heller. Jeg kan ikke for noe i verden skjønne hvorfor man skal forkaste fortiden og ikke ha kontakt med mennesker man ønsker å ha kontakt med, fordi samboer/ektefelle/kjæreste lider av sjalusi og ikke takler det. Det er da åpenlyst han som har et problem. I et forhold burde det vel være tillit? Det er han som burde klare å vise tillit. Hvorfor skal han være usikker?

Skrevet

Gjemme innerst i skapet og ta frem når du føler deg bedre;o)

Bladet og colaen kan du jo kose deg med da:-) Selv om kosen blir begrenset med omgangssyke..

Jeg er også syk på sofaen. Mann og barn er borte så jeg skal komme meg, så vi er i samme båt. Bortsett fra at jeg ikke har like hyggelige ekser..hehe.. Gasspeisen funker ikke, så nå er det nede i 13 grader her...

*drukner i selvmedlidenhet*

Skrevet

Nei, uff uff da:(

13 grader??? Det er jo nærmest uforsvarlig kjære du!! Har du ikke en oljeovn da?? Åssen syk er du da stakkar?

Greit å starte nyåret med sykdom, da kan det bare bli bedre!!:)))

Ja, colan er halvveis nedi den syke magen allerede, hihi:)

Skrevet

Ja, like før jeg drar på overnattingsbesøk til noen nå altså... Vi har panelovner, men de har aldri vært brukt, for vi bruker bare gasspeisen, så vet ikke om jeg tør bruke dem.. Men har skrudd opp varmen på badegulvene på max og satt opp dørene.. Brenner meg nesten når jeg går på badegulvet...:P

Jeg har lungebetennelse, vært syk hele jula og. Sutre sutre.. hehe..

Jepp, må bare bli bedre etter dette. Tror 2009 blir et bra år!

Tenkt mye på deg og søsteren din i julen da. Vet det er tungt.

Bra du har fått i deg cola i hvert fall. Omgangssyke er søren meg noe herk altså. Ikke så lett å unngå heller med barnehageunger. Ikke rart de kaller barnehager "germ city" i USA:-p

Skrevet

Oj, off da... He he, nå måtte jeg flire litt. Snakk om max uflaks da. Lungebetennelse og ingen varme. Uff:\

Lungebetennelse ja... Det er _ikke_ noe særlig!!! Måtte du bli fort frisk nå da...Så trasig å være syk hele julen:( T har hatt vannkopper, to omgangsyker og feber nå på en mnd, så germ city er mitt nye kallenavn på bhg!! I natt forbannet jeg den bhg sterkt og inderlig!

Takk for tanker.. I likeså!

Ha riktig riktig god bedring!! Måtte formen og varmen være stigende.

Gode klemmer

Skrevet

Jeg overlever nok.:-) Ligger godt innpakket, ser du.

Huff, stakkar T. Det er gjerne sånn at alt kommer på en gang, og veldig ofte oppunder jul. Det er liksom da det passer best.ugh..

Jeg har også forbannet barnehagen mer enn en gang. Men mest irritert blir jeg egentlig på foreldrene som ikke gidder holde ungene hjemme til de er smittefrie. Det er der problemet ligger. Når det er sagt, er det sikkert ingen barnehager som hadde hatt vondt av en gjennomgang av de hygieniske rutinene.

Riktig god bedring til deg også! Eneste fine med omgangssyken er at det bruker å være over tålelig raskt. Men det er noe av det aller kjipeste når det står på! Håper du føler deg bedre snart, så kan du kose deg med gaven;o)

Gode klemmer tilbake

Skrevet

Interessant krysning mellom Pollyanna og Blindeforbundet. Eller, egentlig ikke så veldig interessant.

Skrevet

Oj... Da hadde jeg dødd... Skummelt med slike ekser... Hehe.. ;) Men veldig koselig da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...