AnTiLoPeSvIn Skrevet 3. januar 2009 #26 Skrevet 3. januar 2009 fyttigrsisen for et navn. sorry. hører ut mer som rævdans!!!
Silje og Vaniljebollene Skrevet 3. januar 2009 #28 Skrevet 3. januar 2009 Jeg liker det. Ser for meg en gammel mann, men man venner seg til det meste.
SuperGlad Skrevet 3. januar 2009 #29 Skrevet 3. januar 2009 steike..... du klarte faktisk å nevnet navnet til søskenbarnet mitt.....
aomeg Skrevet 3. januar 2009 #30 Skrevet 3. januar 2009 Lavrans er et navn jeg virkelig kunne kallt barnet mitt.Det er et eldgammelt norsk navn. Flott og staut navn tenker jeg om det.
ApriIbaby Skrevet 3. januar 2009 #31 Skrevet 3. januar 2009 Hmmm.har ikke peiling jeg da, men synes Lavran høres bedre ut.... Lavran......Lavransdatter Erik...Eriksdatter skal virkelig s'en være der??
3b@rnsmor-30* Skrevet 3. januar 2009 #32 Skrevet 3. januar 2009 jeg tenker på kristin lavransdatter (som var et påtvunget emne i norsk siste året på ungdomskole- noe jeg ikke kunne fordra) så jeg liker ikke det navnet.. i tillegg hadde jeg et unge i en barnehage jeg jobbet en gang som Lavrans til mellomnavn og noe annet til fornavn.. og mora brukte det første navnet og pappan det andre navnet, også ville de at barnehagen skulle bruke begge... ungen var 11 mnd da han begynte i barnehagen... og en ganske stor smule forvirra.... så det er heller ikke en positiv assosiasjon for meg... stakkars...
Hikken Skrevet 3. januar 2009 #34 Skrevet 3. januar 2009 Synes egentlig ikke det er så voldsomt fint, men hver sin smak :-)
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #35 Skrevet 3. januar 2009 Hadde nok ikke brukt det selv, men jeg liker det skikkelig godt!!! Dessuten blir jeg utrolig overrasket over at det er et navn så mange ikke har hørt om..Skremmende, sier norsklæreren:-)
Joikaboll@ Skrevet 3. januar 2009 #36 Skrevet 3. januar 2009 Et ekte norskt stilig navn, men ikke et navn jeg kunne valgt til egne barn. Det er faktisk 103 som heter det i Norge :-)
AO3 Skrevet 3. januar 2009 #37 Skrevet 3. januar 2009 Jeg synes det er veldig fint, men hvis du har andre barn fra før, krever det nesten at de har navn som "passer" til det. Litt merkelig med Lavrans og Marcus André, hvis du skjønner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå