Gå til innhold

SILIKONPUPPER!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Får vi ikke sykmelding fra fastlegen heller???

Jeg kan jo ikke løfte barn når jeg har operert....

Jobber i bhg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tror ikke det. Da må du ta å gjøre det i en ferie.

Skrevet

Hvor lang tid tar konsultasjonstimen å hva skjer på den?

 

Hvor lang tid tok det fra konsultasjonstimen til dere fikk operere??

Skrevet

på konsultasjontimen snakker dere bare å blir eninge om hvor mye du vil legge inn. å bestiller time til operasjonen..tror det er lang ventetid for tida

Skrevet

HVOR lang tid tar timen??

 

Hvorfor tror du det er lang ventetid for tiden?? Hva er lang ventetid for deg?

Skrevet

min time tok bare 10 min...jeg hadde ventetid på 2 mnd men det var for 2 år si

Skrevet

Er det slik at jo mer mann setter inn jo vondere blir tiden etterpå??

Skrevet

Har hatt silikon i 6 år nå..tok på Nobel klinikken, lokalbedøvelse...

Funket superbra..drit vondt de første 4 dagene, men etter ca 2 uker merket jeg ingenting..men har hørt av flere venner som har lagt inn mer 2 gang at det gjør mere vondt med større proteser så flerer har skiftet tilbake til mindre igjen..

Jeg er veldig fornøyd, har en normal C-cup la inn ca 300g..

Har også ammet mitt andre barn i 1,5 år..det gikk superbra, var faktisk lettere fordi jeg hadde pupper å ikke var helt flat som med første mann.. Var kun plaget av litt brystbetennelse de første ukene..

 

Lykke til...

 

 

 

Skrevet

tusen takk for langt svar.. :)

 

Hvordan var brystene etter ammingen? Henger de mer eller er de som før?

 

 

Skrevet

Hei igjen..

 

Ifølge min mann så ser puppene penere og mer ekte ut etter amming, de er ikke så sprengte på en måte, mykere og ikke så harde..

De henger absolutt ikke, er superførnøyd, faktisk mere en før amming..

Venter barn nr 3 i september 09, så det blir spennende med en ny runde amming, men ifølge jordmor og lege vil de mest sannsynlig holde seg likt som nå...

Var faktisk også veldig overrasket over hvor positive legene og jormødrene på Rikshospitale var når jeg sa at jeg hadde silikon..

Fikk veldig god hjelp og oppfølging, samt et ekstra skriv med meg hjem fra Gro Nylander om amming med silikon, hun sa også at det viktigste å tenke på var å tømme brystet oftere enn de uten silikon..

 

Lykke til med valget...

Skrevet

jeg har opperert både bryster (reduksjon) og tatt bukplastikk,jeg er ikke fornøyd med dem:-( må få bukplastikk på nytt et annet sted ,da dem fikk på pukkelen av min lege,jeg får dekket det et annet sted.Jeg setter aldri mine bein hos den legen der.Men du hadde kansje en flink lege?

Skrevet

ok, tusen takk for enda ett svar :)

Grattis med barn nr 3 :)

 

jeg har nå snakket med klinikken å de sa de bare gidde full narkose på den klinikken. Gruer meg noe vanvittig til det...

Skrevet

ER du sikker på at du vil dette?

Ikke alltid så pent med kunstige pupper. Mange men som ikke liker det.

 

 

Skrevet

hahahahaha, morrofrøken.......

 

Ja, nå ble usikker når du sa dette altså.... haha, DUST!!!!

er jeg som skal være fornøyd da vettu DUMMA, å ikke mannfolka..

 

 

FINNES DET VIRKELI SLIKE DUMME KVINNFOLK I VERDEN HER.....

Skrevet

Huff.. ja, enkelte er ikke så smarte ser du..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...