Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #3 Skrevet 2. januar 2009 har nå lest at man kan ha lokalbedøvelse.. setter alle dette? eller er det bare full narkose som er normalt?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 Jeg fikk full narkose hvertfall:o) Våknet etterpå når alt var over:o) Jeg tok på colosseum klinikken i oslo. Kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er ikke HI.. Men hvor lenge måtte du være sykemeldt etterpå (hvis man må det)?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 Er sååå redd for narkose altså... redd for å kjenne noe mens jeg ligger der i full narkose å ikke kan si fra om at jeg kjenner smerte... Har hørt at dette har skjedd noen.. å det popper opp i hodet mitt heeeeele tiden.. Hvordan opplevde du narkosen?Formen etterpå? Hva skjedde før inngrepet? har jo lest om det.. men får liksom ikke høre nok om det..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Må ikke ha narkose nei. Jeg har operert med lokalbedøvese. Gikk strålende )
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 Kan jeg spørre hvilken klinikk du gjorde det med lokal?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Det er veldig vondt hvertfall de 4 første dagene etterpå.. Jeg ble hjemme 1 uke.. Hadde ikke klart å jobbe før det.. ) Men tok det i ferien da.. Man får ikke sykmelding, må isåfall bare avtale med sjefen..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Jeg opplevde det helt fint! Merket ingenting. Og når jeg våknet rett etterpå, så var kroppen fortsatt bedøvd til jeg kom hjem ca. Så den holdt til jeg tok smertestillende jeg fikk med meg derfra. Skulle jeg gjort det igjen nå, så hadde jeg tatt full narkose igjen.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #12 Skrevet 2. januar 2009 Jeg var i Tr.heim.Fikk full narkose og kjente ingenting.Litt kvalm med det samme jeg våknet etter inngrepet.Ble sendt innpå et rom der jeg fikk intravenøst og jeg ble utrolig tørsten på vann etterpå.Låg der 3-4 timer før jeg måtte dra til hotellet der jeg skulle overnatte.Hadde med meg ei venninne for å hjelpe meg ellers hadde jeg ikke greid det.Var nesten helt umulig å reise seg opp av senga når man først hadde lagt seg pga smerter.Dette var verst de 3 første dagene.Jeg fikk betennelse etter 1 ukes tid noe som er veldig vanlig og det banket og banket i brystvortene..føltes sånn,helt grusomt.Fikk noe for det hos legen og det gikk fort over:)Stingene ble tatt ut etter ca 2 uker.
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #13 Skrevet 3. januar 2009 Det er det legen din som bestemmer da...... kan du ikke jobbe så kan du ikke det.... sjefen din har ingenting han skulle sagt om du kommer med sykmelding...
Anonym bruker Skrevet 3. januar 2009 #14 Skrevet 3. januar 2009 kan man kjøre til klinikken selv? altså...klarer man å kjøre hjem selv etterpå? eller har man for vondt til det.. ?
Mamsen86 Skrevet 3. januar 2009 #15 Skrevet 3. januar 2009 Du er for fjern til det, for å si det sånn. Jeg hadde ikke full narkose. Hadde lokalbedøvelse og no' sovegreier.. Men våknet under operasjonen, hehe. Men var aaaaltfor fjern til å syntes at det var noe skummelt.. Kjørte på med litt mer i kanylen, og vips så var jeg long gone igjen :-) Jeg hadde forøverig vondt i hvertfall tre uker etterpå. Måtte sove sittende, fordi om jeg la meg ned så var det akkurat som om at puppa mine forsteinet i løpet av natta.. Og når jeg våknet var huden stram og puppene som betong. Fy faen.. Aldri opplevd noe vondere. Fødselen var piece of cake i forhold.. Tok liksom ikke tre uker! ;-)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 3. januar 2009 #16 Skrevet 3. januar 2009 Mami22: var det verdt det da? Er så usikker på om jeg skal ta eller ikke. Kjenner ingen som har, men en kamerat har en bekjent som har tatt for flere år siden, og han sier at hun fremdeles klager over vondt i puppene hver gang han møter henne..... Og da høres det hvertfall ikke ut som om det er verdt det.. Får være måte på hvor mye man skal lide for skjønnheten;)
linlos31 Skrevet 3. januar 2009 #17 Skrevet 3. januar 2009 Jeg reiste til en plass like utenfor oslo ;p !Alt gikk fint ,og ingen komplikasjoner .
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #19 Skrevet 4. januar 2009 jeg jobber i barnehage, hvor lenge blir jeg sykmeldt da ??
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #20 Skrevet 4. januar 2009 du får selfølgelig ikke sykemelding. går ikke an å bli syk med vilje for å si det sånn. men det sier jo han som skal operere fra om når du er på konsultasjonstime. legen sier du må være jemme ca 1 uke men han gir deg ikke sykemelding. jeg har silikon og angrer. ville ikke gjort det igjen. du får stygge arr å mye smerter. skulle ta di ut men når jeg er gravid fikk jeg ikke ta oprasjonen. di kommer til å bli veldig vonde å digre når jeg ska amme:(
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #21 Skrevet 4. januar 2009 Fornebuklinikken bruker ikke narkose pga risikoen som faktisk er unødvendig i et slik inngrep. Tok mine der selv og lå ikke i narkose. Hadde ikke noe særlig vondt men stiv og støl i en uke.
Anonym bruker Skrevet 4. januar 2009 #23 Skrevet 4. januar 2009 Det er bedøvelse lokalt rundt brystene som du får etter at du sovner inn av sovemedikamenter.
Mamsen86 Skrevet 4. januar 2009 #25 Skrevet 4. januar 2009 Til du som spurte om det var verdt det ; Ja, absolutt. Jeg angret som en hund i tiden rett etterpå da, haha, fordi det var så vondt. Men nå er jeg mer enn fornøyd :-) Jeg var virkelig helt flat før, og det er utrolig hvor mye "bare" puppene har hjulpet på selvtilliten min. Its my time to shine! :-) Så ja, det er mer enn verdt det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå