Penger Skrevet 2. januar 2009 #26 Skrevet 2. januar 2009 Mobbere jobber i flokk. En leder og mange som henger seg på. Dere kan komme med all verdens unnskyldninger. Dere er slemme. Henger ut folk og tar over trådene deres med tenårings kvalme.
Penger Skrevet 2. januar 2009 #27 Skrevet 2. januar 2009 Balooa og KaMa tror de kan terrorisere trådene til folk, og blir kjempe sinte når folk på peker at dette ikke er akseptabelt.
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #28 Skrevet 2. januar 2009 Tror vi det? Er det et visst snev av projisering man kan lukte her..? Kjempesinte? Hva med en liten sjekk av virkelighetsoppfatningen? Og hvis vi mobber i flokk, hvor er flokken vår? Og tar over trådene? Tar over? Folk legger ut innlegg. De er ikke noen sin private eiendom som er forbeholdt noen få utvalgte. Jeg blir sjokkert over hvor enkle folk det er her inne.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #29 Skrevet 2. januar 2009 Og der skrev du at folk er enkle her inne. Da er vel du komplisert, da kanskje?
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #30 Skrevet 2. januar 2009 Man må være ganske enkel om man ikke klarer å reflektere såpass over hva internett er, hvordan slike forum som dette funker og hvem som er her. Folk er forskjellige og man kan ikke forvente at alle som bruker et forum som dette skal være helt lik en selv, bruke forumet på akkurat samme måte, med samme intensjoner osv. Og om folk avviker fra en selv betyr ikke det nødvendigvis at de er slemme, ondsinnede, mobber osv. Men tilbake til spørsmålet dit. Jepp, jeg er nok akkurat så arrogant at jeg mener jeg er hakket mer komplisert enn mange her inne. Dersom evne til å tenke bittelittegranne lenger enn egen nesetipp og sårede følelser er å se på som komplisert.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå