† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 #1 Skrevet 2. januar 2009 Dere oppfører dere som noen jævla dritt unger. Håper ikke dere lærer barna deres å mobbe, slik dere mobber andre.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #2 Skrevet 2. januar 2009 De to hurpene du skriver om pleide å være på kranglesiden. Skulle ønske de kunne pelle seg tilbake dit. De er elendige rollemodeller for barna sine, det er helt sikkert.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #4 Skrevet 2. januar 2009 De rakker ned på absolutt alt og alle. De mener de er perfekte selv. Selvtillit er greit det, men den bør jo ikke brukes til å trykke andre ned. Helt enig med HI. De er ikke noe snille.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. januar 2009 #5 Skrevet 2. januar 2009 nå aner jeg ikke hva du sikter til, men jeg har snakket en del med dem begge og for meg virker de som over gjennomsnittet oppegående, begge to
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #6 Skrevet 2. januar 2009 De kan da være oppegående selv om de er mobbere?
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #7 Skrevet 2. januar 2009 Fordi vi påpekte noen skrivefeil så er vi mobbere? Kan du vennligst utdype hvordan du klarer å få det til å bli mobbing? Eller var det det at jeg ikke syns en venninne er en dårlig venninne fordi hun ikke liker maten som blir servert henne? Og jeg mener bestemt det er å være et godt forbilde for mitt barn å skrive så godt som man klarer, samt å være overbærende med de man anser som venner. For øvrig så er vel de fleste oppegående folk enige i at å kalle folk for drittunger, hurper osv er litt mer innenfor kategorien mobbing enn å være uenig med folk. Og å gjøre dem oppmerksom på skrivefeil. Drittunger skrives forresten i ett ord..
Patetica fåkksi Skrevet 2. januar 2009 #8 Skrevet 2. januar 2009 1) Det er stor forskjell på kronisk skrivefeil (uvitenhet) og dysleksi, og sånt ser man ganske fort. Det kunne ikke falt meg inn å le av noen som har dysleksi, og det veit folk som kjenner meg så den debatten er nå over. 2) Rakker ned på alt og alle? Jeg skriver hvertfall ikke annonyme innlegg om hvor "teit og umoden venninna mi er som ikke liker muggen ost". Lær deg å lese du, det er en hel verden der ute som du går glipp av. Hvis du bare vil ha svar som "Jaaaaa, venninna di er rar ass, selvfølgelig er du mye bedre enn henne, dropp henne ass" så kan du kanskje revurdere hvorfor du skriver her. "Jeg får aldri komentarer (kommentarer skrives forresten med to m'er) når jeg skriver med nick!!"'. Det er fordi jeg ikke gidder å gå inn på "Åååååååååååh sambo er en dritt!!!!" og lignende innlegg. God dag!
Miss Foster Skrevet 2. januar 2009 #9 Skrevet 2. januar 2009 Kama kjenner jeg ikke, men Balooa vet jeg hvem er ja. Og hun er et veldig oppegående menneske som så absolutt har gjort mer enn mange andre her inne noen gang kommer til å gjøre. Samtidig må jeg få påpeke at på det nevnte innlegget så skled både Kama, Balooa og andre helt ut og fjernet seg helt fra det saken handlet om. Når man skriver inne på slike nettsider så er det ikke sikkert at man bestandig gidder eller ser feilene før man poster et svar. Og at man da får ørten beskjeder om hva som er skrevet feil og at man bør skjerpe seg kanskje er å ta det litt for langt? Blir man så til de grader provosert over skrivefeil er det kanskje bedre å gå ut av innlegget og finne seg et annet?
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #10 Skrevet 2. januar 2009 Det er ganske utrolig hvordan folk klarer å overdrive her inne.. Hvordan kan du få disse to setningene: "Forresten; du trenger ikke legge til d'er i ord som ikke har d, som venninne og vant til osv. ;)" og: "Forøvrig skrives skrivekurs i et ord. ;-)" til å bli ørten beskjeder og meldinger om å måtte skjerpe seg, samt et tegn på at vi har blitt til de grader provosert?
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #11 Skrevet 2. januar 2009 Jeg heller har ingen anelse hva du sikter til? Balooa kjenner jeg ikke så mye til, men har litt sansen for KaMa av en merkelig grunn^^
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #12 Skrevet 2. januar 2009 Det å gå til personangrep og mobbe folk for ordfeil, hører hjemme på krangle. Selv om dere har en flokk med dibbere som syntes dere er relativt oppegående, betyr ikke det at dere oppfører dere anstendig. Flere har skrevet at de ikke ønsker å skrive flere innlegg på anonym fordi dere og andre henger dem ut. Dette er ikke en krangleside og det ser det litt ut som om dere har vanskelig for å forstå. Hva dere måtte mene om venner som liker muggost, reker eller andre matvarer har ingen ting med dette innlegget å gjøre. Om ikke jeg var enig med dere, holdt det seg i alle fall innen for en saklig ramme.
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #13 Skrevet 2. januar 2009 Den største krangleren her inne for øyeblikket er deg, så kanskje du skulle tatt deg turen på krangle i stedet? Og hvem er det som bestemmer om noen er anstendige eller ei? Du? Og den heftigste mobbingen og de personlige angrepene er det neppe meg eller Balooa som står for. ..og du er saklig? Derfor du skriver et eget innlegg dedikert til to personer hvor du kaller de drittunger? Joa, veeeeldig saklig og fri for personlige angrep..
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #14 Skrevet 2. januar 2009 Jeg syntes det er en viktig sak at dere to gjør disse nettsidene lite attraktive for mange. Men bare holdt på, glad jeg ikke kjenner deg irl.
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #15 Skrevet 2. januar 2009 Glad jeg ikke kjenner deg også. Tror du virkelig at du er Gud? Du kan ikke snakke for et flertall inne på en nettside med flere tusen brukere.. Men om du fremdeles tror du er allmektig og allvitende, så klag til moderator om du ikke takler å være her inne sammen med oss som ikke er så begeistret for å pisse folk opp etter ryggen.
Miss Foster Skrevet 2. januar 2009 #16 Skrevet 2. januar 2009 Jeg skrev "ørten" fordi jeg ikke gadd å gå inn å telle alle de svarene på det innlegget som ikke hadde noe med saken å gjøre kAmA - og mente da både de som gikk på ordfeil og alt det andre som ikke var svar på selve innlegget å gjøre - det var ikke meningen å fornærme deg i det hele tatt. Og jeg snakket generelt om at hvis noen ble "provosert" av skrivefeil(bedre i gåsøyne?) så kunne de finne seg andre innlegg. Nå er det jo kanskje heller ikke alle som skjønner når du og Balooa innimellom tuller, og andre som kanskje kun vil ha svar på det de spør om og ikke noe annet? Jeg for min del blir underholdt av det dere skriver, men dere velger kanskje ikke den riktige "settingen" hver gang? )
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #17 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er ikke fornærmet. ;-) Men jeg blir noe oppgitt over hårsårheten til enkelte.. Folk bruker dette forumet på ulike måter. Jeg får noe ut av å diskutere og kverulere, få utløp for den humoren jeg har, sammen med likesinnede osv. Andre får noe ut av å skrive dølle innlegg om middagsmaten de spiser, om hva de har sett ute i verden som har sjokkert dem, av typen feite, stygge, usunne, rare mennesker som på et eller annet vis bekrefter fordommene de har, om kjipe kjærester, om tolking av absolutt alt i hele verden m.m. Klarer man ikke å se forbi de innleggene man syns er kjipe eller om man blir så genuint provosert at man anklager folk for mobbing så syns jeg faktisk man bør revurdere sin bruk av disse og lignende sider. Man kommer ikke unna at folk fokuserer på det de ønsker og svarer på det de ønsker. Likegyldig hva som var hovedinnleggerens intensjoner eller hvilken respons vedkommende håpte på.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #18 Skrevet 2. januar 2009 Eg reagerer også på disse skuldningane dykk har fått, og eg syns nok ikkje dei er berettiga. Forøvrig lurar eg fortsatt på kvifor eg bør skamme meg, som du ba meg om å gjere...? Fordi eg synes eg får morosamme tekstmeldingar ifrå farmora mi? For meg virkar det som om at du treng å gyve laus på andre for å føle deg betre, og slik er ikkje bra uansett.
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #19 Skrevet 2. januar 2009 Å gjøre narr av sin egen farmor er ikke pent. Det er litt trist at du ikke forstår det.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #20 Skrevet 2. januar 2009 Eg har jo aldri gjort narr av farmora mi! Eg forstår ikkje korleis du kunne tolka det slikt! Eg blir faktisk irritert på deg no.
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #21 Skrevet 2. januar 2009 Du må gjerne være irritert på meg. Ville du likt at folk hadde postet smser de har fått av deg på et forum, for så å si at de er så slitsomme og lese? At det tok deg 2 minutter å lese meldingen du fikk fra din farmor er ikke din farmors feil. Den er din og din alene.
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #22 Skrevet 2. januar 2009 De fleste med et snev av omløp i toppen klarte å få med seg at det var et eksempel på en sms, og at det ikke fantes noe ondsinnet bak. Er du paranoid HI, eller generelt bare vonbroten på livet, siden du klarer å tolke ting så ut av kontekst som du gjør..?
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #23 Skrevet 2. januar 2009 Jeg tror ikke jeg er Gud, men du tror helt klart at du er Finn Erik Vinje.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #24 Skrevet 2. januar 2009 No var ikkje det ein reell sms då, det var eit eksempel, eg kjem aldri til å poste ei tekstmelding eg har fått av nokon på eit forum. Eg trur du tar ting altfor bokstavelig, og det er ikkje heilt bra, det er ikkje bra i det heile tatt. Også må du få litt meir humor, eg elskar smsene farmor sender til meg, og om dei er slitsomme så er dei fantastisk slitsomme. Eg ville aldri vert dei foruten. Det var IKKJE meint som ei klage, men som humor. Fordi det er så KOSELIG! Og du, slutt å prakk på andre meininger. Om du trur du mistolkar ting (som du gjorde i dette tilfellet) så ikkje si noko, det er latterlig å kome med slike "anklagninger" som du gjer no. Og å mistolke noko så til de grader er ikkje bra.
Gjest Skrevet 2. januar 2009 #25 Skrevet 2. januar 2009 Også lurar eg på ein ting til, kvifor kallar du andre mobbarar når du sjøl startar ein tråd kor du heng ut to med nick? Då synes eg dykk evt er like ille. Og nei, eg kjenn verken KaMa eller Balooa, så eg har ingen formeining om dei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå