Gå til innhold

En ekkel tråd- rett og slett... Ekkel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Huff, hadde tenke å legge inn en historie her, men den er så ekkel at jeg ikke tør, ikke anonymt en gang.... Huff..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

joooooo....vi vil lese den :D

Skrevet

jeg også vil lese den!!! kom igjen da!

Skrevet

Jooo, jeg vil også lese den!! Bring it on! ;)

Skrevet

Har du sagt A må du si B!!! Kom igjen!!!!

Skrevet

Var på besøk hos den nye typen min. Han kommer med en agurk han vil prøve ut. Kåt og klar som jeg var lot jeg han holde på. Midt under akten ringer det på og han går og åpner. Kommer tilbake og sier jeg må kle på meg for hans beste venninne kommer. Jeg hopper i klærene og slenger agurken i kjøleskapet. Hun kommer inn hilser pent og setter seg ned. Jeg går på do og når jeg kommer ut står hun på kjøkkenet og smører seg to brødskiver med leverpostei som hun tar agurk på...

JEG TRODDE JEG SKULLE DAUE.

Skrevet

Typen var på fest en gang i sin ungdomstid. Utpå kvelden var det et par som forsvant inn på et av soverommene. Etter en stund kommer gutten ut igjen, setter seg ned i sofaen med det største gliset.. de andre ber ham gå og se seg i speilet... Stakkaren ser seg i speilet, for så å hive seg over toaletskåla og spy.. Det var visst ganske mørkt på det soverommet ja. (Mensenbart)

Vi var på besøk hos farmor i fredrikstad, jeg søstern min og lillebror er ute på lekeplassen utenfor blokka og jeg og søsteren min hopper på en sånn type karusell hvor man lager fart selv. Lillebror blir stående ved siden av og ber oss stoppe, han vil også på. Vi ler, erter og lager større fart. Tilslutt blir han forbanna og drar like godt buksa ned og pisser på karusellen (oss)... nais

Skrevet

Jeg var 17 og dritings. Skikkelig dritings. Så dritings at jeg ikke klarte å stable bena under meg. Ble satt på en benk utenfor utestedet hvor venninnene mine var, og der satt jeg. Kom en fyr bort for å trøste meg etterhvert, og jeg gjengjeldte tjenesten ved å spy inni hånden hans. Kort tid etter klarte jeg å drite i buksa, som jeg senere trodde var champagne! Ble så henta av et par kompiser, i en strøken Cadillac med røde skinnseter. Sitter og henger ved siden av min gode venninne, som rynker på nesa og spør forundret: "Lukter det bæsj her?"

Beste kvelden ever.

Skrevet

Jeg hadde hvert i et skikkelig lystilag på kvelden/natta... ut på morgen kvisten bestemte jeg meg for å ta første buss hjem,sånn at jeg kunne legge meg i min egen seng. Når jeg er på vei til bussen kjenner jeg at jeg må litt drite,men tenker at jeg greier å holde meg til jeg kommer hjem(40min med buss). Kommer halvveis før jeg kjenner at dette ikke går. Løper av bussen på første stopp å hiver med ned i grøfta... Å der i en grøft langs veien i 10 kulde grader kommer historiens værste fyllebæsj noen gang... Når man har bæsj utover begge rumpeballene å ingenting å tørke med hva gjør man da? Bare å dra på seg strømpebuksa og mimiskjørte igjen å håpe på det beste...

Skrevet

Dytter denne

Bra tråd, best den med agurken

haha holdt på å le meg i hjel... ;D

Skrevet

Denne er ikke så ekkel men morsom..

Har ei venninne som hadde vært på fest. Hun skulle bli kjørt til en annen fest av en kompis. Hun var ca 17 år..

Han hentet henne i helt ny bil som har var inderlig stolt av.. Etter en stund spurte hun om han kunne stoppe fordi hun måtte tisse. "Nei, vi er snar fremme" var svaret..

Hun måtte skikkelig på do, maste, tryglet og ba men han mente hun kunne holde seg etpar minutter til..

" Hvis du ikke stopper, tisser jeg i bilen din" " Jaja, svarte han uten å tro et ord av det hun sa..

Og så gjorde hun det...Gjett om han ble sinna!!!

Det hører også til historien at hun gikk på festet som om ingenting hadde hendt. Med pissebukse og hadde hatt det riktig så koselig..

Skrevet

jeg hadde en ekkel mattelærer på ungdomskolen. Hadde gule fingrer etter nikotin og fett hår. Så merkelig ut hele han.

Vi brukte egne blyanter til han når han skulle hjelpe oss med matte for det stanket av blyantene etterpå..

Så siste gang jeg spurte han om hjelp var da han hostet og harket litt. Så kom det den store slimklysa på matteskriveboka mi. stor seig ei. han tok frem lommetørkleet sitt og begynte å tørke det vekk, og beklaget.

Da jeg fortalte klassen det i friminuttet så brakk jeg meg menst jeg fortalte. Var skikkelig kvalmende opplevelse..

Skrevet

Denne er ikke så veldig ekkel. Men jeg syns det var dritflaut der og da..

Jeg var ca. 15 år. Hadde møtt en type jeg likte godt.Vi besøkte hverandre ofte, å det endte alltid med klinig, bare vi fikk slått av lyset.

Den ene kvelden så hadde jeg på meg en rød bukse, og han en hvit. Vi endte opp i senga. Lå å klina i sikkert timer, og gnikka oss godt inntil hverandre.

Så når han skulle dra da, så kikket jeg ned på buksa hans. Han hadde en stor rød flekk akkurat rundt smekken.. Jeg turt rett og slett ikke å si noe til han. Så jeg bare lot han gå..

Lurer på hva han tenkte når han kom hjem, eller ha foreldrene tenkte når han kom inn døra. Trodde sikkert jeg hadde fått mensen. Men det

hadde jeg ikke.. =P Var buksa gitt..

Så ille kan det ikke ha vært da. For vi ble sammen, men den episoden ble aldri nevnt av noen av oss.

Skrevet

Jeg hadde vært på byen, og ble ganske bra drita. Fant så typen jeg var småinteressert i og ble med han hjem.. vi var så fulle begge to, så det ble ikke annet enn roting. Vi sovna i samme seng, tett, tett inntil hverandre. Og når jeg våkna så merka jeg at jeg hadde pissa ut hele senga.. jeg var såååå flau, men han sa merkelig nok ikke noe. Men ble ikke noe kontakt etter den kvelden..ikke så veldig rart kanskje.

Skrevet

Husker jeg var sånn ca. 14-15 år. Satt i baksetet i bilen til foreldrene til ei venninne. Vi var 3 jenter i baksetet og foreldrene til venninna mi foran. Jeg husker faren var så hysterisk morsom, så hysterisk morsom at jeg tisset meg i bilen....mye....og selvfølgelig ned i brun-beige stoffsetet ;o( Var så flau...turte ikke si noe, bare la fra meg en tilfeldig pute som lå i bilen over akkurat der jeg hadde sittet. Hørte aldri noe om episoden i etterkant, så kanskje det ikke ble oppdaget?? Husker det som det var igår....piiiinlig. Buksa mi var gjennomvåt....

Skrevet

Venninna mi sto foran speiliet, naken, for å skifte.. Kjenner hun må fise, og i det det braker løs renner det ut dritt..

Skrevet

Når jeg og venninna mi var små var vi på besøk hos en familie som hadde et barn noen år yngre enn oss. Når jeg og venninna mi ble alene på rommet til jenta klinte vi masse blobuser rundt omkring, under stoler osv..

Skrevet

Dette er ikke akkurat rekorden da men.

Eldste jenta vår, sambo og jeg fikk magesjau i fjor på disse tider. Jenta kastet opp, sambo kastet opp og var vel litt i farten på do noen ganger.

Jeg får det alltid verst, og spydde som en gris på kvelden og utover natta. Klarte endelig å tømme meg og sovnet i senga helt utslitt. Våkner tidlig neste morgen av at noe renner.. Jeg ligger og driter på meg. Hopper ut av senga og løper på do, hvor jeg sikker sitter en stund. Når jeg kommer inn igjen har sambo snudd seg og sovnet i driten min.

Jeg var så sliten at jeg bare la et håndkle over det og sov videre. Minsten fikk pupp så han slapp unna, men jeg satt noen ganger og ammet på do.

Skrevet

jeg er mann,,, jeg var utro, pulte hu i toern, dro hjem å før jeg rakk å dusje så sugde frua meg.

Skrevet

For et par mnd tilbake hadde jeg mensen, men var veldig kåt og bestemte meg derfor for å gi sambo bj. Har aldri før fullført, men denne gangen bestemte jeg meg for å la han komme i munnen min. Det viste seg slik at dette var ikke noe kroppen min ville tillate og det endte med at jeg spydde ut over hele tissen hans.. Toppen av kaka? Jeg hadde spist en hel pose peanøtter en halvtime før ... FLAUT!

Skrevet

nå er det min tur til og underholde dere.

Dette skjedde i de dagene plattåsko var in. Jeg skaffet meg høye og fine (siden jeg ikke var så høy så invisterte jeg i høøye).

Og var dagen etter en fyllekule med venninner, og jeg og den nye kjærsten min møttes på senter for og spise på Burger king.

Jada. Jeg tok milkshake til dessert, det skulle jeg aldri ha gjort.

Da vi skulle ned og ut av sentre så brakk jeg meg skikkelig av en stinkene søplekasse og klarte og spy og miste balansen rett før jeg var på vei ned RULLETRAPPA.

Tenk dere det. Jeg var så flau.

Skrevet

Hahahaha, her var mye bra gitt! Her er enda en drithistorie..

Jeg satt i sengen og nattammet, følte meg litt uggen i magen og merket at jeg måtte drite.

Sier til mannen at han må ta mini for jeg må bare løpe på do. Før mannen klarer å ta gutten så sprenger det på, jeg velter småen ned på siden. Helt sjangseløs går, småvrikker jeg tvekroket bortover gulvet mens driten bare splæsjer rundt meg, skikkelig sprutbæsj utover madrass, seng og gulv!

Mannen reagerer nå, det stinker jo over hele rommet.

Jeg ble sittende en stund på do, mannen sto opp midt på natten for å moppe gulvet! Grei mann jeg har!

Skrevet

Dette skjedde med en venninda av kusina mi.

Hun og typen skulle kose seg litt .Han var og hentet en gulrot som han skulle bruke på henne .(les dytte opp i musa hennes) når de hadde holdt på en stund så knakk gulroten og de fikk ikke ut den ene biten ,prøvde kjempe lenge ,til slutt måtte hun gå til foreldrene sine og si det som det var og be de om og kjøre henne på legevakten .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...