Gå til innhold

En ekkel tråd- rett og slett... Ekkel!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

(vi trenger litt latter i hverdagen- den forlenger livet. Dersom du vil forlenge livet: tast 1 og legg inn en historie. Dersom du syns forsøket var barnslig og smakløst: Tast 2 og du vinner et års medlemsskap i "Vi over 60")

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hater buser i voksen alder, men som barn pleide jeg pille ut busene mine i dyrebutikker og fore fiskene i akvariet med de. Gjett hvilken fart de skjøt opp mot overflata med a!

De digget busene mine!

Skrevet

Jeg tok for mye smertestillende da jeg brakk armen min i vinter. Og fikk akutt diare... dreit på meg i sofaen og det rant bra kan en si. Måtte be mannen min om hjelp i dusjen... for jeg klarte ikke vaske meg selv med venstre armen og var litt dopa...

Skrevet

Hahahahahahaha... buser i akvariumet. Den var sykt bra!!!

Kan du ikke prøve den i voksen alder og se om det fungerer enda?

Skrevet

Gikk tur med bikkja mi idag. Mange som spiste mye godt igår- og drakk enda mer. Jeg hadde problemer når jeg så Labradoren slafsa iseg oppkast på torvet, altså!!

Bikkja mi skal IKKE opp på soverommet mitt idag. Vil ikke ha noens gamle matrester i trynet!

Hvor ekkel KAN man være? Jeg leder til nå...

Skrevet

Var på sykehus med minstemann for et par år siden, og satt på sånne små barnestoler på venterommet og skulle grave godt nedi kassa med bøker for å finne bok å lese for poden. Når vi åpnet Rødhette og Ulven var det mugg inni boka. Noen hadde kasta opp i boka!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! og enda verre: Satt den i kassa igjen...............

Skrevet

JEg satt på legevakta med en hønnsjuk unge på fanget, og på benken lå han taxisjåføren som kjørte meg hjem fra jobb i utelivet natten før i sitt eget spy og pisset på seg. Herlig herlig. Enda bedre at det er sånne krakker med "riller" i så alt dryppet pent ned i en fin dam på gulvet sammen med spyet... Hurra...

Skrevet

Hvordan finner du ut om du har blitt behandlet SKIKKELIG av nye kjærsten din tredje gangen dere drikker dere dritings sammen og du har mensen? Jo? Du ser dagen etter at han har sminket seg med klovnemunn.... Fyttehelsike så flau jeg var. Vi hadde vert sammen i to mnd eller så!

Skrevet

anonym 0004.. det varer ikke lenge.... hihi

Jeg har to hunder, og passet før jul den ene hunden til min venninne. Og jeg og sambo var rett å slett sprengkåte like før hun skulle komme å hente hunden. Vi la hundene i buret og knullet i vei. Og vi prøver på barn, så noe kondom er uaktuelt her i hus, så da blri det griseri. La en boxer mellom bena etter sambo hadde kommet inni meg, måtte holde på varene;)) Samtidig som venninna mi kommer inn ytterdøren vår, og roper hallo. Da tørker jeg kjapt musa mi og får på meg klæra. Men i farten glemmer vi å lukke soveromsdøren. Vasker meg på henda og setter på kaffen... vi sitter å sladrer og nyter kaffe. Og det er stille. Med 3 hunder i hus er det sjelden stille. Finner ut at hundene ligger i senga å slikker på sperm bokseren. og hunden vil venninna mi glad å fornøyd hopper i armene på sin matmor og rundvasker henne i ansiktet.....

hvem leder?

Skrevet

blodbart er det ikke mange som kan skryte på seg;))

Skrevet

Jobba i et stort medieselskap, og der hadde vi noen sånne typiske arbeidsforhold. Jeg og en kollega hadde et litt nærere forhold enn vi burde.. Etter et julebord skulle han visst ta meg i toern- og det var forsåvidt greit.. Jeg var jo rimelig full og gadd dermed ikke protestere.

Vi hadde en sånn greie at vi knulla hjemme hos meg (han hadde samboer) og så gikk han hjem til seg selv når vi var feridge.. Funka ok. Men: Etter at han dro, så skulle jeg på do. Kjente jo at det hadde vært noen inni der- men når jeg satte meg på skåla så trodde jeg hele området hadde revna. Det rant både sperm og skit!!! Hadde fått meg en skikkelig julevask!!

Fortalte han aldri det, da... Men jeg gikk rett i dusjen!

Skrevet

Eller juleborddama..... jeg får ikke bestemt meg

Skrevet

Litt bæsj på tissen er aritig.. håper bare fyren hadde vett til å vaske pikken før han la seg;)))))

Skrevet

Ingen slår denne....

jeg hadde vært syk med omgangssyken og en dag så fant jeg ut at formen var grei nok til å ta turen ut.

Vandrer nedover frognerveien til ica og går så inn... Plukker med meg litt frukt, var ganske fysen på noe friskt. Og kom opp til ferskvaren.. der kom duften av nygrillet kylling ... nam.... sulten som jeg var av all dritinga og noe spying hadde satt sulten fram. Stiller meg i kø og må ha en kylling. Endelig min tur så kjenner jeg en fis på tur. I det jeg sier to kylling takk, så slipper jeg fisen... som var fis med mat. Jeg får kyllingen i hånda og må ta den imot. Løper det jeg kan til kassa og betaler.. men etter å ha klart å være der med bæsj i buksa i kø, så ser jeg bakeriet de har utenfor kassene ha ferske rundstykker, og tar med meg det på veien... ikke spør meg hvordan jeg klarte det.... for jeg aner ikke... har til dags dato ikke vært i den butikken på 5 år hvertfall....

Skrevet

Ja, forholdet hans varer enda- så han har nok gjemt på hemmelighetene våre! Han kjørte henne på jobb, så til meg og så hadde vi oss- for så å sitte sammen på jobb hele dagen uten en mine.

Han hadde tannbørste og eget pålegg hos meg. Vi var bestevenner og hadde sex.

En annen gang vi skulle på jobbgreier, skulle vi til Lillehammer. Mye veiarbeid på veien, og plutselig stoppa han bilen i svarteste skauen. på RØDT LYS!! Jeg skjønte jo ingenting, for jeg lå jo i fanget hans med ting langt inni.... svelget....

Jeg reiste meg likevel opp for å se, og trodde vi var såå kule. Helt til det stod en veiarbeider inntil ruta på hans side for å si det var omkjøring pga en død elg i veibanen!!! Jeg tørka meg rundt munnen og smilte rimelig beskjedent tilbake...

Så den fyren måtte jeg jo bare gi opp.. Ble jo så mye rare greier!!

Skrevet

Jeg ler så tårene triller!!! Skjønner godt at dere la den inn på anonym!

Må være flere drittrennehistorier nå i disse omgangssykedager?

kom igjen a damer!

Skrevet

Jeg dreit på meg på trikken. Sikkelig brunt vann... og dæven som folk glante.. har aldri i mitt liv vært så flau... måtte ringe samoeren min om å hente meg noen holdeplasser unna der vi bodde.

Skrevet

Mormora mi skulle bøye seg over bordet nå i jula for å servere barnebarn og oldebarn,,

I det hun strakk seg over for å unngå å å bli brent av stearinlyset på bordet så høres det ut som DEN bomberekka.. hun PROMPER skikkelig sånne bomber...

Og når barnebarna og oldebarna er fra 4 til 30 så skal jeg si de ble latter. Og ikke bedre ble det da bestefar ropte: "Nå syns jeg du skal skifte, Astrid"

Skrevet

hahahahahahahahahahahahahahahahahaha.... dæven den var god;))

Skrevet

Jeg slapp en fis i dusjen på et offentlig svømmested i oslo. Trodde jeg var alene der med venninna mi... og fisen den var høylytt;)) Men var vist ei gammel tante i en av båsene som mente vi var ufine;))

Skrevet

Dytter denne i håp om flere artige historier.

Skrevet

Det blir nok litt action her- bare vent til de oppdager skrivefeil og harrynavn!!

Skrevet

hahaha....uff...uttolig mange rare historier. Har desverre ikke ingen gode historier på lager

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...