Gå til innhold

Når hadde dere første dag av siste mens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

29.Nov har termin 04.September. Har stor betydelse hvor lang syklus du har. Så hvis du vet det kan du jo bare ta en terminkalkulator og sjekke ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt spesielt dette m først dag av siste mens for min del da, jeg spontanaborterte nemlig 30.11.08, blødningene beg 29.11.08. Og så, 27.12.08 tok jeg ny test, og jaggu meg var den positiv!!! Så legen min har gått utifra 29.11 da, og har dermed fått termin 07.09.09 :) gleder meg kjempemasse!! håper bare alt går bra denne gangen. Har spontanabortert to ganger på rad nemlig, begge i løpet av 6 mnd :/ men jeg har og en frisk og rask sønn på snart 4 da, så satser på at d går bra nå :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så rart... jeg hadde også 5 des, men i følge terminkalkulatoren har jeg termin 13 sept. Det går kanskje på sykluslengde? Jeg gleder meg helt sykt ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

maiiiia

 

når fikk du positiv test? skulle fått mens 11 jan, men ikkje komt, men ikkje positiv test helder :(

 

kjekkt å vite andres erfaring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde siste mens 9.12.08 og har nå termin 23.september (34 dagers syklus). Dattera mi blir 3 år 25.september... Vet ikke om det er så gunstig om det skulle treffe. Noen som har erfaring med søsken som har bursdag samme dag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

siste mens 15 des og termin 24 sep.Fikk den første pos.testen først i går!!!Var da 4 dager over IKM.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! kusina mi har 3 barn, og fikk de to første på samme dag m ett års mellomrom ;) ganske utgjort i grunnen hehe. men d går greit for deres del da, de er nå 3 og 4 år gamle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...