Gå til innhold

Når hadde dere første dag av siste mens?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

23.11..tror jeg...på denne siden ble min termin satt til 2.9 i følge terminkalkulatoren, men på mange andre sider ble terminen 30.08..så jeg vet ikke helt selv om jeg hører til her eller der:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

09.11

mens termin 18.08.09 men ul sier 01.09.09 så da hadde jeg sikkert en veldig sen eggløsning denne gangen.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21.11 Terminkalkulatoren sier 30.08.09 Men regner ikke med det blir før i September;) Skal til legen på mandag 5.1 så får vi se hva hun sier;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror det var 23.11. Termin i månedsskiftet aug./sept. iflg terminkalkulatoren, så jeg veksler mellom august- og septemberklubben frem til jeg får UL-termin! Kan vel ikke skade...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde siste mens 16.11.08. Men EL kom sent, så derfor tror jeg at jeg har termin 01.09.09 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22.11.......... Terminkalkulatoren her inne gir meg termin 1.9, mens bøkene jeg har sier 29.08. Lurer på hvorfor det er så forskjelllig.... Tror nok term.kalk her er mest nøyaktig, for begge de to andre gangene har terminen min etter ul blitt justert fram 2 dager i forhold til terminberegning i boka..... og da er vi jo på "terminkalkulator-tid"!

Så forholder meg til 1.9 enn så lenge. Har fått en dag etter ul-termin de andre gangene, så hører nok til her inne i alle tilfelle :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...