Gå til innhold

Tråden for nyttårsslankere med ALTFOR mange kilo som skal bort ;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Midt i uken gikk det greit med meg... men i helgen har det ikke gått greit :-( Spiser uregelmessig, spiser feil og drikker ikke nok. Men jeg har sykla 2,3 mil da :-O På fredag hadde jeg gått ned 1 kilo på en uke, så ikke akkurat noe å rope hurra for, men er i alle fall i gang :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Jeg begynnte med reductil for 3mnd siden.

Begynnte på 113 kilo. Er 165cm høy.

Jeg har egentlig ikke noe mål på hvor mye jeg vel ned. Tar det som det kommer, så jeg ikke blir skuffet hvis jeg ikke klarer gå ned mange kilo.

Har nå gått ned 12 kilo:) Veier 101kilo nå.

Jeg veier ikke hver uke, men det går ca 3-4 uker imellom. Er hos legen da og veier, måler blodtrykk osv. Bruker ikke vekta her hjemme så mye, siden den er ikke til å stole på. Kan gå på og av 3-4-5-6 ganger rett etterhverandre og den viser da ulikt kilo hver gang.

Dere som synes en kilo å gå ned i uka er lite: Det er ikke det. Jeg har fått kjeft av legen min siden jeg har gått for fort ned i kilo. Da spurte jeg hva som var anbefalt å gå ned. Da svarte han: 1-2 kilo i mnd. IKKE mer.

For stoffskiftet protesterer ganske mye nå sa han. Men vet ikke helt hva han mente med det egentlig. Glemte helt å spørre.

Jeg har ikke vært noe flink til å trene osv. Men prøver å spise mer sunt enn før, kuttet ut brus og får jeg lyst på noe godt, så spiser jeg litt mørk sjokolade:)

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilsen Anna sku det være:)

 

PS. Dere er veldig flinke som har klart å gå ned så mange kilo.

 

STÅ PÅ VIDERE:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei damer!

 

Dette er jo en hard innrømmelse å komme med, men jeg har gjort en slett jobb med kosthold og mosjon nå! Litt trist, for jeg var ganske motivert og "ready to go". Og selvfølgelig litt fortvilende for megselv ettersom jeg virkelig trenger å gå ned (mye) i vekt.

 

Iallefall fant jeg ut at jeg skulle lese litt om vektoperasjoner: bright thought "kanskje DET kan hjelpe meg". Heldigvis kom jeg over noen historier som virkelig viste at vektoperasjoner kan gå riktig ille, og jeg vil jo ikke nesten stryke med under en operasjon, jeg har jo barna mine - så kanskje jeg nå kan komme igang igjen, jeg vil jo tross alt ikke være en tykk, tykk mamma heller...

 

Imorgen er det mandag, og mandager er jo kjent for å være et godt sted å begynne - så da gjør jeg et nytt forsøk.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann :-) er oxo inne på en annen tråd, men der skjer d lite :-)

Jeg har slanket meg siden midten av nov og gått ned ca 20 kg siden den gang. Jeg veier nå 93 kg og håper på å gå ned en 15- 20 kg til...

Trener 3 ganger i uka og spiser sundt og variert... Diabetiker i tillegg.

Skal prøve å få veid meg hver 2 uke.

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med flere nye, velkommen skal dere være:-) Må prøve å holde aktiviteten oppe i denne tråden da :-)

 

HI: Nå må du stå på å få opp motivasjonen, vi skal være sammen om dette vet du, hehe ;-)

GS: Så flink du er:-) Jeg har holdt på siden slutten av oktober og har gått ned 18kg, det er veldig deilig å kjenne at klærne begynner å bli alt for store;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja d er kjempe deili å motiverende :-) Vært på trening i dag... spinning! Tenker at d er god trening. Noen flere som trener? isåfall... hva? jeg driver med spinning og styrketrening og kampsport.

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen, flinke dere har vært.. håper på å være like flink:-)

Jeg begynte på onsdag og da så det slik ut:

 

Vekt: 110kg

Høyde: 175cm

Mål: - 35kg

 

Prøver meg på ketolysekuren jeg... skal veie meg annenhver uke tenkte jeg, og har bestilt en sånn treningssak fra tvshop, så gjennstår det bare å se hvordan dette går ;-)

 

*citami*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veier 90,2 kilo og syntes denne siden burde hetet noe annet enn 90 +. F.eks 30+ som i 30 kilo i pluss.

Jeg er ikke mer enn 1,57 og har 35 kilo for mye.

Håper jeg for være med her ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei til dere nye :-) Jo flere jo bedre :-)

 

Jeg har stått litt stille de siste to ukene, men nå har det endelig løsnet litt igjen og vekta viste 103,9 og det er - 2,1 kg, totalt -20,1 :-)

 

Håper det går bra med dere andre?!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei.

Håper jeg kan være med jeg også..

 

Begynte på mandag, har tenkt å spise sunt, kutte ut godteri og brus.

Og selvfølgelig begynne å trimme. Har ellipsemaskin i kjelleren jeg skal tørke støvet av og begynne å bruke.

Håper det hjelper for å få vekten til å gå nedover.

 

startvekt 09.02: 110 kg

Delmål: 20 kg

Mål: 35- 40 kg

 

 

MS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, da har jeg vært på vekta etter 2 uker på ketolyse, med uskjeielser begge helgene:-/ Startet som sagt på 110kg, og vekta viser nå ca 107,5kg (har en billig ikea vekt. som ikke viser komma tall)

 

Etter to uker - 2,5kg da, så vet ikke hvor fornøyd jeg skal være med det, men utifra meg selv synes jeg det er bra, spesielt siden jeg ikke var no flink i helgene.

Så får vi se igjen da om to uker... forhåpentligvis dropper jeg helgene da:P

 

*citami*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg er også ny her:)

 

 

Start vekt 26 januar = 115,5 kg

Nå : 108 kg

 

 

Jeg spiser karbohydratfattig kost. Følger ingen spesiell diet. Og går tur hver dag (1/2 time -1 time. Kommer an på været).

 

 

*NOsugar*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er d vel tid for veiing igjen :-) Trent og stått på... Vekta viser 89,5. Gått ned 3,5 på 2 uker, tenker jeg er fornøyd med det :-) Regnet ut BMI også uten at man skal legge for mye i d, den viser nå: 31,4. Gleder meg til jeg kommer under 30!!

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Gått ned en kilo til. Ned til 97 kilo:)

 

Det er ikke så mye aktivitet her for tiden.

Hvordan går det med dere andre?

 

*Anna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja her er det rolig for tiden :-) Jeg har veid meg å veier nå 87 kg... Hører ikke til her egentlig nå, men holder meg her en stund til... just in case ;-) ned 2,5 siden sist... går nedover...

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg er innom her å titter som regel hver dag, men veldig lite med folk her synes jeg. Jeg veier meg bare en gang i mnd ca for tiden.

 

*Anna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

D holder vel egentlig veldig fint å veie seg en gang i mnd :-) noe jeg ikke klarer ... *sukk* Nå har jeg veid meg igjen å veier nå 85 kg. Har en BMI under 30... så er nå "bare overvektig", noe som jeg anser som mye bedre enn å ha "fedme" :-)

Dette tror jeg blir mitt siste innlegg her, siden jeg er 5 kg under 90 kg og med det ikke hører til her mer ...

Lykke til videre dere andre :-)

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du kan vel skrive her hvis du ønsker det og har tenkt å slanke deg mer?

Tror nok ingen vil reagere på det:)

 

*Anna*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Regner vel m at jeg stikker innom her sjøl om jeg strengt tatt ikke tilhører her mer :-)

Bare synd at d ikke er flere som er med på å holde tråden " i livet" :-(

 

GS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...