Gå til innhold

Tråden for nyttårsslankere med ALTFOR mange kilo som skal bort ;)


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble lovet selskap i prosessen her inne, jmf. innlegget om meg som har 50 kilo for mye på kroppen, og nå er det jammen på tide at vi kommer igang alle sammen!

 

Jeg forsøkte å begynne før jul, men det gikk heller dårlig. Jeg har vært mindre flink, men har begynt!

 

Håper noen vil slenge seg på meg her, så kan vi liste opp vekt og mål da :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

 

Jeg er med :-) Jeg har også 50 kg som skal bort, 15 av de klarte jeg å få bort fra 20 oktober og til jul, men det har sklidd litt ut i jula så jeg tror 5 av de kanskje har kommet på igjen i løpet av jula :-( Har ikke vært på vekta og tenkte jeg skulle vente litt med å veie meg... I morgen er jeg klar for ny dyst og da er det full fokus på riktig kost (ketolyse for min del) og trening :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ca 30 kg som skal bort jeg, får jeg også være med:)?

 

Jeg veier ca 99 kg og vil gjerne ned til rundt 70 kg, helst nedpå 69:) Kan hende jeg må justere målet mitt underveis og nøye meg med mindre. Men sånn i utgangspunktet vil jeg ned til 69 kg. Er 169 cm.

 

Signerer som Line jeg:)

 

Line

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fint at vi er flere! Jeg har allerede begynt, og har notert meg at dette ikke er et mirakel som skjer over natta. Det er ingen vits å begynne på noen ekstremdiett, for dette kommer til å ta tid...

 

Så da har jeg valgt å kontrollere kcal inntaket, samt forsøke å bevege litt på meg i første omgang. En ting av gangen. Har fått regnet ut at jeg skal ha omtrent 2500 kcal inn per dag, dette høres litt ekstremt ut, men er man STOR så er man stor da. Sikkert for å få en lettest mulig overgang.

 

Mitt første mål er å kommer under 120 kg, og jeg håper ikke det blir altfor trøblete ettersom kiloene over 120 har kommet på de siste månedene. - easy come, easy go... eller?

 

Er det noen andre som har en "plan"?

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor bor dere? Jeg har ca 20-25 kg å ta av. Begynner i morgen. Tar en uke først med minCur som jeg kjøpte i stad. Må få en liten jumpstart, men håper på å kunne spise sundt og røre mer på meg etter dette.

 

Kanskje vi kunne trent sammen? Gått turer eller lignende?

 

Jeg bor i Oslo, østkanten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Planen min er som jeg skrev i innlegget lenger oppe å fortsette på ketolyse og trene så mye jeg får tid til :-)

 

Jeg bor i Bærum

 

 

 

Nelly

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg burde jo virkelig være med her da :-) Har vel rundt 45 kilo som skal bort, nå har jeg ikke turt å veie meg på et par mnd, så kanskje enda litt mer. Jeg vet jo at jeg bør komme i gang nå, det har jeg visst leeenge, men motivasjonen kommer altså ikke å tar meg. De siste dagene har jeg faktisk tenkt mer på immunforsvaret mitt, enn overvekten - at kroppen kom kommer til å streike snart, med det høye sukkerinntaket jeg har. Og grønnsaker får den nesten ikke lenger...

 

I dag var første gang på leeenge at jeg spiste frokost, så gikk jeg faktisk en tur på hele 20 minutter!! Hihi... men 12 minutter var bare oppoverbakke da :-o Usunn middag, vafler og ellers tullmat. Så nå har jeg vondt i magen, en ikke ukjent følelse.

 

Jeg skal virkelig jobbe med motivasjon, jeg kommer til å gjøre det med å spise sunnere, mindre, bevege meg mer (det er jo ikke vanskelig, siden jeg nesten ikke rører meg nå) og drikke vann. Jeg drikker kun sukkerfri brus for tiden, stakkars kroppen min... jeg VET jo at det jeg gjør ikke er lurt, men å endre på det er jaggu ikke lett.

 

Trønderpia

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var ikke jeg anonym lenger gitt, så da endret jeg nicket mitt til det jeg vanligvis bruker :-)

Har dere kommet igang? Jeg har hatt årets første treningsøkt i dag, var ganske slitsomt men godt å være i gang igjen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også gjerne være med! Har mer enn nok å ta av! Veide meg i dag, er 125kg, 175cm. Tanken er å gå ned 50kg (er jo et lite menneske det...!), men tar et kilo av gangen. Første mål er 120kg! Bor i Trondheim, hadde vært kjekt med andre i nærheten, kanskje en turpartner? Ser virkelig fram til et lettere liv nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heisann:)

 

kan jeg få være med her??

 

skal ned ca 40-45 kg...*grøss*

 

planen min er å satse på ketolyse:) skal sette meg ned å lese i boken nårr jje får den så er d bare å sette i gang:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har dere fått en pangstart jenter? - skulle ønske jeg kunne si jeg hadde det, men jeg vil helst la være å veie meg litt til. Jeg har vært flink!

 

For en stund tilbake var det mye snakk om hva tykke mennesker kjøper i butikken (anonymforum), var tydelig at flere legger merke til hva andre putter i kurven eller på disken - etter det lurer jeg alltid på hva personen bak meg i køen tenker om handlingen min. Merkelig nok tror jeg "personen bak meg" ikke vil bry seg hvis jeg handler sunt, fornuftig og godt - men føler meg alltid litt beklemt hvis det er noe mindre sunt jeg legger på disken. Det gjør det litt lettere å la stratosen stå i butikkhylla (der den hører hjemme).

 

Skulle gjerne gått tur, men her er det enten/eller vær. Enten er det full storm, eller så er det bare generelt drittvær som ikke innbyr til trimturer. :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ketolyse skal være knall! - lærte endel om det, men melder pass. Jeg er for glad i frukt, grønnsaker, brød, pasta, ris, melk (og sjokolade, men det skal jeg da helst ikke spise for mye av uansett hvordan jeg legger om kostholdet ;)) til å overleve på ketolyse. :)

 

Og det er udelt positivt at vi er mange - forhåpentligvis er vi mange som når målene våre også! - nå er jeg vanligvis en av dem som faller fra underveis, men jeg gjør ihvertfall et ærlig forsøk igjen.

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen pangstart her, men tenker veldig mye på at jeg bør komme i gang. Jeg driver så smått å legger om da, for jeg har ikke spist sjokolade på 3 hele dager! Og jeg spiser flere sjokolader pr dag. Og så har jeg klart å kutte ned brusinntaket fra over 3 liter, til 1-1/2 pr dag, dvs at jeg drikker mye mer vann, og går derfor mer på do :-)

 

Prøver å spise regelmessig, men vanskelig å bli helt sunn foreløpig. Men om jeg får spist ofte, og ikke så mye vær gang, tenker jeg at det kan være en grei overgang.

 

Har spist både frukt og grønt i dag, noe som definitivt ikke er vanlig for tiden... og det gjorde jeg i går også :-)

 

Har samme problem me været her, enten blåser det sidelengs, ellers snør vi ned, ellers er det isholke og regn.

 

Jeg skal gå på vekten i morgen, og oppdatere. Er forøvrig 175 lang, og tipper vekten ligger på rundt 125. Så får vi se i morgen da... første mål er i alle fall å komme under 120!

 

Lykke til damer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei igjen :) Glemte å veie meg i går, men husket det i morges.

 

Vekta var ikke så ille som jeg trodde, heldigvis.

 

9. januar: 120.1 kg

 

Det går ikke kjempebra, men jeg jobber virkelig med motivasjonen. Spiser oftere, men ikke det sunneste. Drikker mye mer vann fortsatt :-) Dette blir spennende :-) Går heldigvis raskt å komme under første delmål da :-) Så blir det å sette nye delmål etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Så bra at vekta ikke var så ille som du trodde da :-)

Tror du ikke motivasjonen kommer når du ser at vekta går nedover? Det motiverer meg hvertfall :-)

Jeg gikk også på vekta i dag og den viste det samme som før jul, 109 kg, og etter alt jeg stappa i meg i jula så er jeg fornøyd med det :-) Har gått ned 15 kg siden 20. oktober :-)

 

Stå på jenter :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper motivasjonen vil kommer etterhvert som vekta går nedover... det har pleid å gjøre det i allefall. Men det er alle disse fristelsene da...

 

I helgen har jeg vært mye sunnere, enn tidligere helger, men ikke sunn nok til å gå ned i vekt nei.. Kommer til å veie meg til fredag igjen, så målet er å være så sunn som mulig i ukedagene kommende uke. Må lage meg små mål *s*

 

Skal sette opp ukesmeny, og da er det lettere å følge den. Får heldigvis i meg mye frukt og grønt om dagen, og det er jeg veldig fornøyd med :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, da er jeg klar til og bli med. Skev før jul at jeg ville bli med kalte mig nr. 2, men tar den uten anonymknappen, da jeg helt sikkert kommer til at glemme den en dag.

 

Jeg skal spise sunt og min. med karbo. Treningsstudio kommer jeg ikke til og benytte!!

 

Jeg er 172 cm og veier 139!! kilo.

 

Kommer til og veie mig hver lørdag, må da være flink hver fredag, men kan kose mig med alm. mat lørdag, uten og blive knust av vektn på mandag (jepp har prøvet det før)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går fint her, faktisk mye bedre enn forventet. Jeg klarer å spise hver 3. time, ikke alltid like sunt, men jeg prøver virkelig. De fleste måltider er sunne, og jeg fokuserer veldig på mat som er sunn for kroppen sånn helsemessig sett, utenom vekta.

 

Jeg går på vekta til fredag tenker jeg... grugleder meg. :-)

 

Velkommen i klubben Julen2008 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

velkommen til dig (over mig :-) )

 

Første uken gikk jeg ned 2.9 kilo. Deiligt.

 

Neste uke, er der kurser, bursdager, osv. osv. bliver en dårlig slankeuke, men, men prøver å ikke la mig gå på av dette?

 

Hvordan går det med dere?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen :-)

 

Jeg har hatt en ny fin uke, har gått ned 3 kg denne uken og veier nå 106, gått ned tilsammen 18 kg, det er så deilig, akkurat nå føles det lekende lett å gå ned i vekt :-) (men neste uke kan det være helt forferdelig vanskelig,hehe)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...