Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2009 #26 Skrevet 1. januar 2009 Hva med å møtes på GranD Canaria i stedet?
KaMa Skrevet 1. januar 2009 #27 Skrevet 1. januar 2009 Hvis dette er en person du anser for å være en venninne så snakk med henne da. Det er vel ikke maten men selskapet man takker ja til ved en innbydelse, og hun har jo ikke gjort noe som helst med vonde intensjoner, ei heller dere, så det burde være fullt mulig for deg/dere å ordne opp på en ok måte.
KaMa Skrevet 1. januar 2009 #28 Skrevet 1. januar 2009 Hrmf. Så jeg er den eneste som må stå for renhold på egen dørstokk?
Turid Laila Skrevet 1. januar 2009 #29 Skrevet 1. januar 2009 Det er greit! Trodde det var Grang Kanaria jeg. Så feil kan man ta....
Patetica fåkksi Skrevet 1. januar 2009 #30 Skrevet 1. januar 2009 Ja, og det med mange utropstegn bak! Tydeligvis!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #31 Skrevet 1. januar 2009 Svar til KaMa: Jeg kommer ikke til å lage noen sak med venninnen våres om dette, vi hygget oss selvom det ble litt anstrengt. Lurte bare på om dette var vanlig oppførsel hos folk. Kanskje hun rett og slett er litt for komfertabel hos oss når hun kan sitte å si hvor ekkel maten er og hvor vondt osten lukter? Nei jeg hadde ikke sittet og sagt de tingene i besøk hos noen.. Jeg hadde heller ikke blitt så entusiastisk hvis noen inviterte kun meg på mat jeg ikke likte..
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #32 Skrevet 2. januar 2009 Til KaMa... Skulle tro du var ei hormonfyllt fjortis... Herregud for noen kommentarer du kommer med. Latttttttttttttttttterlig!!! Og ja, jeg vet det er en "t" for mye i latterlig der altså......
† I Jesu Navn † Skrevet 2. januar 2009 #33 Skrevet 2. januar 2009 Jeg er voksen og blir jeg invitert på middag viser jeg min takknemlighet og spiser og LATERSOM om det er godt. Høfflighet kalles det. HI, din venninnes oppførsel er grusom og jeg håper du kan lære henne gjennom eksempelets makt hvordan man skal oppføre seg.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #34 Skrevet 2. januar 2009 Du har helt rett HI, venninnen din er fullstendig uhøvisk og bør igrunn aldri menge seg med andre mennesker i sosiale settinger siden hun ikke spiser det "alle andre" gjør....Helst skulle hun tatt med seg en pose seigmenn, som sikkert er det eneste hun eter, eller blitt hjemme med nudelposen sin. Hun bør lynsjes uten rettergang og jeg tror forøvrig ikke dette opptrinnet hadde noooe å gjøre med at HI er gravid og hormonell.
Patetica fåkksi Skrevet 2. januar 2009 #35 Skrevet 2. januar 2009 Du med de fine tegna og den digre smella; Hva er det viktigste i et vennskap? At vennene alltid er enige, og alltid sier det du vil høre?
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #36 Skrevet 2. januar 2009 hva er det du har fått i deg i jula KaMa???du som kunne vere ganske så saklig og skikkelig før,bare sprøyt det du snøvlere ut av deg her.hold tåta på deg heller og gå ett annet sted å lek. så til hi: hadde nok også reagert litt på denne oppførselen hennes,skjønner at du følte deg litt utilpass.
Anonym bruker Skrevet 2. januar 2009 #37 Skrevet 2. januar 2009 *_Hva_ er det du har fått i deg (stor forbokstav) *Kunne _være_ ganske så saklig (fra verbet å være) *Husk mellomrom etter komma *Det du _snøvler_ ut av deg *Stor forbokstav igjen!! *Hold tåta på deg _eller_ gå og... (ikke heller!!) *Lek _et_ annet sted (ikke ett!!)
KaMa Skrevet 2. januar 2009 #38 Skrevet 2. januar 2009 Takk for oversettelsen anonym 12.26. Da kan jeg svare.. Hva jeg har fått i meg i jula? Sikkert mye det samme som de fleste andre, med unntak av familiedrama, konflikter, krangel og fyll som kan virke som vanlige juleingredienser for mange her inne. Hva mener du er så usaklig av det jeg har skrevet på denne tråden da, anonym 12.21? Eneste avviket i noen av innleggene mine her er smileyen jeg slengte på i første svaret mitt. Og hva får deg til å tro du er Gud og kan bestemme over en nettside? Hvem som skal få leke her og ikke? At du mener jeg har vært saklig tidligere må være en skivebom og en misforståelse.
Miss Foster Skrevet 2. januar 2009 #39 Skrevet 2. januar 2009 Hadde jeg vært denne venninnen så hadde jeg over telefonen sagt at jeg ikke likte det som dere hadde planlagt å servere, og om det var noen mulighet for at vi kunne spise noe annet. Så hadde vi sikkert blitt enig om noe, og jeg hadde også tatt med min del av mat og drikke. Hadde jeg holdt kjeft og ikke sagt noe, og troppet opp, så hadde jeg spist uansett og hadde i hvertfall ikke kommentert at maten luktet vondt (det føler jeg er noe små barn er forbeholdt å gjøre og ikke voksne mennesker). Forstår godt at du ble skuffet jeg. Men nå er det over, og i år til nyttårsaften vet dere hvem dere IKKE skal be ) Godt nyttår.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå