Gå til innhold

Flere gravide i trondheim da tru?:)


fult hus:)

Anbefalte innlegg

Dere må sjekke linker under innleget "et lite forslag jenter"

har jort et forsøk på eventuelt å få fikset et treff etter hver:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bor i Klæbu men er ofte i Trondheim. Er 30 år, førstegangsfødende og har forløpig termin 2.juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempegøy at det er så mange her! Jeg har termin ca 24. juli og har en gutt født i aug '06 fra før. Jeg bor på Hundhammeren. Hadde vært veldig gøy å treffe flere gravide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du er fra Malvik du også, har du sett at vi prøver å få til et treff for oss herifra? Du må gjerne bli med på det i tillegg!!! Se under BIM-treff Trondheim, står litt nedpå siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei jenter,

 

Er også fra Trondheim, nyregisrtert, første barn, full pakke :) termin den 16/7 Ville vært arti å bli kjent m folk ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her e ei te :-) Meldt mæ inn no nettopp :-) Har profil på Babyverden, så æ har holdt te der siden æ ble gravid. Har tremin 21. juli. Bor på Ratetoppen atme Fossegrenda :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Ser du er fra Malvik du også, har du sett at vi prøver å få til et treff for oss herifra? Du må gjerne bli med på det i tillegg!!! Se under BIM-treff Trondheim, står litt nedpå siden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

ultralyd 23 februar.. leeenge til!!

Fikk ul da jeg ble lagt inn for to uker siden, men var for tidlig til å se hva det ble. Men var en utrolig opplevelse å se det lille nurket :D :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal på UL om to uker. Kan nesten ikke vente.

Blir det flere BIM treff snart da? Hadde vært koselig å fått ordnet en ettermiddag/ kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vært på ultralyd jeg :) og skal tilbake på en onsdag den 4. for jordmora ville se den lille igjen for han var så aktiv og vill da jeg var der at dem hadde problemer med å få målt alt for han lå så vanskelig til :)

Men fikk et lite sjokk å, for var på ultralyd i uke 13 og da sa legen at det var ei jente, men det sa ikke jordmor, det var en liten gutt! å det fikk vi faktisk et godt ultralydbilde av, for den lille tassen la seg godt til å viste alt han hadde :) så, hehe :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd 19 februar:D gleder meg som en liten unge.

føles ut som tia går så tregt frem til ultralyden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal på ultralyd den 16.02. er super spent, gleder meg, samtidig som jeg gruver meg. Har vært på ultralyder tidligere, men er så nervøs for om alt skal være bra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...