Gå til innhold

Flere gravide i trondheim da tru?:)


fult hus:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,jeg er fra Trondheim. Venter nr 2,termin 11.juli. Har ei jente født aug 2006:) Det er startet en tråd litt tidligere,der det står noen fra trøndelag? Mange som har skrevet der. Hadde vært fint å møttes på kafe etterhvert:) Hvor i Trondheim bor du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, jeg er også fra Trondheim.

 

Har en desember-06 gutt fra før, venter nr 2 i juli.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så morro da:) jeg er fra kattem jeg.. enn dere?

var jo ganske lik på aldern de tidligere barna våre å:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann! gravid med nr.2 her også, har en nydelig -04 jente fra før, termin månedsskifte juni-juli!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bor på Lade og er 25 år. Så artig at det er flere med barn fra før,og i omtrent samme alder.Vil gjerne bli kjent med dere som venter nr 1 også altså,var ikke det:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Jeg har termin i begynnelsen av juli og venter nr 2. Har en gutt født våren 07 fra før:)

Hadde vært gøy å møttes ila jan en gang??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg venter min første ca 21. juli. Fårhåpentligvis... Skal på ultralyd i kveld, og er rimelig nervøs!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hej hej, jag ær næstan nyinflyttad till Trondheim och termin i juli jag med. 6:e. Kul att det ær lite folk hær. //Anna

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Har fått første termin den 15. juli. Skal på ultralyd om en mnd ca. Regner med det blir en mer konkret term. dato da:)

Første gang for meg, og kjempespent!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, mange i tr.heim som er gravid ja=) Jeg bor i Klæbu..men jobber i byen. Har termin ca. 1 juli.Med min første! Skal på ultralyd 23 januar. Blir veldig spennende, særlig med tanke på riktige termin... Hadde vært arti å møttes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

virker som det er mage som er intr i å få til et treff snart, kanskje vi skall prøve å sette opp ett?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...