Gå til innhold

Prinsessen min har downs. Noen refleksjoner.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for historien din.. Jeg håper virkelig at det er anonymforumet som får ut det verste i folk og at menneskene i virkligheten er bedre en de viser her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så nydelig å lese om datteren din og måten du ser på verden og dine medmennesker på. Jeg blir inderlig glad av å lese sånt.

Du er heldig! Din datter er heldig!

Skrevet

Fantastiks godt innlegg som varmer hjerte.

Jeg er av de som er svært kritiske til senaborter, og særlig ved kromosonfeil som feks Downs, nettopp fordi jeg vet hvor kompetente og fantastiske mange mennesker med Downs er ( jeg glorifiserer dem ikke, for de er mennesker og ikke engler som andre). Og det er nettopp dette med at de ER mennesker som oss andre alle de som blir født litt anneledes en "normale" mennesker som gjør at jeg er så sterk motstander av disse senabortene. Desverre som mitt vedkommende er det legaliserte mord som pågår, hverken mer eller mindre. Mord bifalt av leger og lovverket. På små uskyldige som ikke kan forsvare seg selv.

Velger her å være

Skrevet

Jeg synes også slike historier er nydelige og flott at de med erfaring vil dele. Jeg ville alikevel valgt som jeg alltid har sagt her inne.... og føler meg faktisk ikke som et kaldt eller ondt menneske av den grunn.

Skrevet

Et hvert barn er et mirakel uansett! Takk for en flott historie!

Hilsen mamma til et barn som mangler en hånd men ikke kunne vært mer perfekt :)

Skrevet

Må si at jeg sitter her og gråter pga innlegget ditt var så flott å lese HI :)

Kjempe flott at du er stolt over datteren din, det er bra hun har foreldre og søsken som elsker henne for den hun er!

Men jeg vet ikke hvordan jeg selv hadde taklet å ha ett barn som har Downs, er alene med dattera mi og jeg vet at det er veldig tøft å ha barn med downs.

Men jeg må si jeg syns de som har barn med downs er utrolig flotte og tøffe!!

All ros til deg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...