UnePune äntligen hemma! Skrevet 30. desember 2008 #26 Skrevet 30. desember 2008 Skulle ønske jeg gadd å gjøre det hver dag(stue/kjøkken), men gidder stort sett annenhver eller hver 3. dag - og det trengs alltid =P Er ikke glad i å tråkke på smuler og æsj, men gidder ikke å støvsuge hele dagen heller. Iom at ungene og spesielt minste er mye på gulvet, så må det gjøres ganske ofte.
*TINCO* Skrevet 30. desember 2008 #27 Skrevet 30. desember 2008 den siste mnd har jeg støvsugd ca hver dag på grunn av hunden som røyter, ellers pleier vi å støvsuge 2-3 ganger i uken når vi er flink etter vi fikk sentralstøvsuger er det blitt greiere å støvsuge heldigvis.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 30. desember 2008 #28 Skrevet 30. desember 2008 Dagen.... hvor mange ganger i uka passer bedre... Vi tåler såpass med støv her i huset til at vi kan støvsuge en gang i uken =))
*2 LyKkEtRoLL* Skrevet 30. desember 2008 Forfatter #29 Skrevet 30. desember 2008 Gal? Nei, det er jeg IKKE... Hater egentlig alt av husarbeid. Men vi har mørkebrune matte gulv, ALT og absolutt ALT som havner på gulvet av brødsmuler synes. Jeg HATER å tråkke i alskens smuler.. Det er nå faktisk ikke slik at jeg støvsuger hele huset og hver en krok flere ganger pr dag. Men litt nå og da.. Men hele huset èn gang om dagen ja:-( Dessverre... Føler det er rotete og skittent her om gulvet er fullt av smuler og annet rask. Men vasker ikke så ofte da.. Ikke før gulvet er fullt av flekker. Ca hver 14.dag. Mamma vaska gulvene hver kveld når vi var små.. Har flere venninner som også gjør det.
Mamma til snart 3 <3 Skrevet 30. desember 2008 #30 Skrevet 30. desember 2008 Rundt 3 ganger i uka på kjøkkenet, stua, gangen og badet, og en gang i uka på soverommene som det ikke blir så fort støvete, sandete og smulete
Gjest *snartferdig* Skrevet 30. desember 2008 #31 Skrevet 30. desember 2008 Tuller du nå eller? Flere ganger om DAGEN? Her støvsuger vi maks en gang i uka...
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 30. desember 2008 #32 Skrevet 30. desember 2008 Støvsuger en gang pr. dag. Vi er to voksne, to barn - og en hund!
TreHjerter Skrevet 30. desember 2008 #33 Skrevet 30. desember 2008 Trodde det var skrivefeil jeg, hehe... Glad det ikke bare var meg som reagerte... Burde sikkert støvsuge et par ganger om dagen, men det blir et par ganger i uka maks. Soper gulvet støtt og stadig da... Vi er to voksne, to barn og en katt....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå