Gå til innhold

Hvor mange ganger for dagen støvsuger du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her støvsuges det 2-3 ganger pr dag når vi er hjemme hele dagen:-( Ikke alle rom på en gang da seff, men hele huset èn gang, også gjerne stua og kjøkkenet innimellom der igjen.

Og jeg har "bare" 2 barn og en mann (han er minst like ille som ungene). Dere som gjerne har hund i tillegg må jo støvsuge enda mer? Eller er det jeg som har rusk og støv på hjernen når det kommer til gulv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mange ganger om DAGEN er kanskje ikke riktig spørsmål å stille meg, nei.. hahaha

1 gang i uka - maks.

Skrevet

minus 4,75 tenker jeg....

hehe

Skrevet

Max 1 gang for dagen. Vanligvis annenhver dag. Har to unger og heldigvis ingen hund ;-)

Skrevet

Jeg pleide å støvsuge fra morgen til kveld... Nå tar jeg stua om kvelden og resten av leiligheten noen ganger i uka. Har merket at det er forskjell på der vi bodde før og her som vi bor nå. Mye mindre støv her.

Skrevet

seriøst?? det høres litt "fælt" ut å ha sånn støvmani.. er det ikke kjipt å bruke "halve" dagen på å støvsuge og sånnt? hehe.. her støvsuges det 2-3 ganger i uka.. holder igrunnen, selv om det er litt støv og smuler innimellom, men det får bare være..

Skrevet

He, he..støvsuger ikke hver dag. Har ikke dyr da, men kjenner ingen som gjør det.

Skrevet

Er dette tull?

Jeg støvsuger sjelden selv.

Mannen støvsuger en gang i uka.

Skrevet

Å dæven, vil du bo sammen med meg??? ;-)

Ca. en gang i uka tenker jeg. Man må da tåle litt støv og hybelkaniner :-P

Mamma vaska gulvet hver kveld da jeg var lita og jeg var nesten alltid forkjøla!

Skrevet

Vistøvsuger nok 1-2 gang for dagen. Spesielt nå som vi alle er mye hjemme:) Hverdager støvsuger vi etter behov, men blir vel uansett minimum hver 2. dag, gjerne hver dag.

Skrevet

Hvis du støvsuger flere ganger om dagen har du vel et problem, elller?

Støvsuger skikkelig en gang i uken, og av og til ellers om noen har sølt noe, vi skal ha besøk eller annet.

Synes defintivt du har støv på hjernen om du gjør det 2-3 ganger om dagen. Sorry, men det fremstår nærmest som tvangstanker.

Skrevet

en gang for dagen nå når alle 5 er hjemme :) (ikke alle rom da, men kjøkken, ganger, stue og bad) ellers når vi er opptatt med jobb og skole så er det 3-4 ganger i uken tenker jeg, sånn ca annenhver dag!

Skrevet

2-3 ganger om dagen er vel unormalt mye.. Om du så hadde hatt 5 hunder i hus så hadde det vært mye..

Vi har 1 (snart2)barn.. hund og vi er 2 voksne.. Støvsuger vel annenhver dag .. Eller tredehver.. Men i det forrige huset gikk vi over en gang om dagen ofte.. Pga helt mørke matte gulv.. Alt syntes...

Skrevet

Hvor mange ganger om dagen? Er du gal? Nei,her tar vi skylappene på å koser oss med andre ting gitt :)

Skrevet

Hver 2-3 dag ettersom vi er hjemme eller ute og finner på noe...

Ingen dyr, bare 2 voksne og en gutt på 10 mnd.

Skrevet

Hahaha....dette var dagens morsomste. Støvuger ikke hver dag, kommer aldri til å kjede meg så mye at jeg trekker ut støvsugeren flere ganger om dagen! Støvsuger hver 2-3. dag i snitt tenker jeg. Vi har liten leilighet så støvet samler seg fort i krokene, men det holder å støvsuge så ofte som jeg gjør altså.

Mørketia og t-lys er en husmors beste venn. ;o)

Skrevet

Tenker at det blir jammen lite tid igjen til kos når man skal støvsuge 3 ganger om dagen + holde det ryddig. Det blir bare trist, synes jeg.

Skrevet

Hahaha...dette var dagens!!!=)

Vi er to voksne og 5 barn+en hund, og her støvsuges det 1-2 ggr pr uke. Sist vi støvsugde var lille julaften, så kanskje det er på tide å støvsuge igjen=) Noe bra kom ut av dette innlegget ihvertfall,hehe=)

Skrevet

støvsuger ikke hver dag..3 ganger i uka kanskje :)

Skrevet

Oi, hvordan orker du å holde på sånn? Vil si du har støv på hjernen, ja.

Jeg støvsuger ca. tre ganger i uka. Og ja, det hender det blir litt på gulvet, men det får jammen ligge der. Kan ikke dra frem støvsugeren så fort det kommer noen smuler.

Skrevet

Festlig at du faktisk støvsuger 2-3 ganger hver eneste dag, HI!

Da må jeg si WOW og stakkars deg...

Her støvsuges det et par ganger i uka.

Skrevet

Jeg har så stort hus at her går det i en gang i uken.

Jeg bruker noe så gammeldags som kost og brett på smuler og annet rusk, koster kanskje 2 ganger om dagen, litt avhengig av hva som blir spist og hvem som er hjemme.

Vi er 3 voksne og 2 barn på fulltid og enda en voksen på deltid, samt 2 katter og en hel haug med spøkelser som sikkert roter masse når jeg sover;)

Skrevet

Hei , støvsuger ca 1 gang for dagen bare teppe på stua og kjøkkenet, vi har en sønn med hus støv allergi så vi må bare,

Skrevet

Jeg støvsuger hver 14 dag, holder massevis. Er ute med kost og brett oftere. Så sånn er den saken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...