Miss Misantrop Skrevet 30. desember 2008 #26 Skrevet 30. desember 2008 Jeg gikk uten bh på julaften også. Ikke at jeg syntes det spiller noen rolle- men i mitt tilfelle syntes ikke brysvortene gjennom stoffet og jeg har små pupper.
Aquanimba Skrevet 30. desember 2008 #27 Skrevet 30. desember 2008 kjære vene, jeg for min del ,akter å gå uten bh i morgen feks. fin silkekjole. Gamle megga bør passe sine egne saker. Vær stolt av kroppen din du, syns ikke det virket det minste vulgært!!
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #28 Skrevet 30. desember 2008 Det er ytterst få av de gamle som respekterer de unge.
Gjest Skrevet 30. desember 2008 #29 Skrevet 30. desember 2008 De som ikke liker det får la være å se drit i det
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #30 Skrevet 30. desember 2008 Jeg kviet meg litt for å oppgi brystmål fordi jeg ikke synes det er så relevant, men det er 80E. Jeg har ikke hengepupper, men skal ikke påstå de står rett ut heller. Synes likevel det er feil når noen sier har du veldig faste bryster som ikke er for store er det ok. Er de større så er det ikke greit. Jeg har også lyst til å føye til at det var fler til stede med både korte skjørt og utringing. Likevel så var det jeg som fikk svi.
Mamsen86 Skrevet 30. desember 2008 #31 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje de ble tatt til siden også ;-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #32 Skrevet 30. desember 2008 Jeg tror nok jeg ville opplyst den gamle damen om at neste gang jeg lurer på noe i klesveien skal jeg kontakte deg. Du trenger ikke kontakte meg.
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #33 Skrevet 30. desember 2008 Takk for trøsten, men jeg tror nok dessverre ikke det.Følt meg beglodd hele tiden. Tror ikke hun snakket med meg uten å ha rådført seg med andre. Så jeg har nok verdt det store samtale emne i den familien både før og etter. Kan ikke vite sikkert, men føler at jeg har en sjette sans for slikt.
Mamsen86 Skrevet 30. desember 2008 #34 Skrevet 30. desember 2008 Kanskje hu bare ville ha en syndebukk? Du var ny og et lett bytte.. Nei, ikke vet jeg! Men syntes du bare skal drite i det! :-) Så lenge DU følte deg flott, så spiller det liten rolle hva ei gammal tante mener. Vi er forskjellige - og GODT er det! :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #35 Skrevet 30. desember 2008 Vi skal treffe de på nytt 4 januar. Har lyste å finne fram en luftig hvit topp, for så å stå bøyd foran henne, mens jeg skjærer opp ei skinke etc. Da vil hun vel besvime
Mamsen86 Skrevet 30. desember 2008 #36 Skrevet 30. desember 2008 Hahahaha, nå lo jeg godt her!! Jeg tror nesten jeg hadde gjort det, BARE for morroskyld :-) Dama hadde vel nesten fått hjerteattak!! Og mens du står der å skjærer skinka så får du smile lurt til henne å si "dette er KUN for deg" ;-).. Åååå, haha, nå ler jeg godt her!! :-D Syntes jeg ser det litt forstyrra utrykket hennes før hun faller bakover å sviiiimer av! Nei, uff, nå er jeg stygg :-)
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #37 Skrevet 30. desember 2008 Dette har vel ikke noe med alder å gjøre?
Anonym bruker Skrevet 30. desember 2008 #38 Skrevet 30. desember 2008 Hun burde passet sine egne saker. Men ærlig talt er det lite pent med kjole uten BH under, uansett alder når man har bryster. Jeg ble selv tilsnakket engang, av min egen svigerfar, som 18 åring. Hehe, glemmer det aldri. Han sa det riktignok ikke til meg, men sin sønn, at han syntes jeg burde bruke BH! Jeg følte meg ille til mote lenge etterpå, men jeg skal si deg jeg anskaffet meg en BH kvikt etterpå.
Antinissen Skrevet 31. desember 2008 #39 Skrevet 31. desember 2008 Så utrolig mange barnslige folk det var her da. Går man i familieselskap hvor flere generasjoner samles så burde det være selvsagt at man kler seg etter settingen. Blir man gjenstand for samtale blant de øvrige familiemedlemmene pga uanstendig påkledning så bør man ta hintet, ikke bli provosert og fornærmet. Greit nok at det kan være en tung pille å svelge at noen sier ifra, men å reagere med å planlegge å være enda mer provoserende er rett og slett barnslig. Mulig de fleste andre familier hadde holdt seg til å snakke om vedkommende bak hennes rygg og kanskje latterligjort henne. Jeg syns det er langt mer positivt at noen faktisk har finfølelse nok til å ta den det gjelder til side og gjøre henne oppmerksom på at hun har bommet.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #40 Skrevet 31. desember 2008 Hvis du ikke forsto det så var det bare for morsomt.................. Det med "planleggingen av noe enda mer utfordrende".. Dust!
Antinissen Skrevet 31. desember 2008 #41 Skrevet 31. desember 2008 Joda, jeg skjønte det. Og jeg skjønte også at å skrive sånt er et uttrykk for at man er fornærmet. Noe som er barnslig.
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #42 Skrevet 31. desember 2008 Hurra for tante som tør å si ifra! BH-løse damer er jo noe av det mest udelikate jeg vet om...
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #43 Skrevet 31. desember 2008 Jeg skal ikke prøve å vinne en hver diskusjon. Selvsagt skal jeg kle meg konservativt til Søndag. Det er likevel en del rundt dette som jeg egentlig synes er litt vanskelig å forstå. 1.Det at man viser bryster som beveger seg under kjolen. Det er tydeligvis mye verre en saftig utringing eller lårkort etc. Egentlig ganske merkelig. Begriper ikke at det skal bety noe om brystene beveger seg, det er helt naturlig. 2.Hun som snakke med meg, sa ut hun ble brydd av at jeg viste "bryst aktivitet". Hvorfor skal hun bli brydd? Hun er selv kvinne. Og hvorfor om hun blir så brydd, bruker hun samtidig så mye tid på å observere denne "aktiviteten" ? 3.Og hva har det med at ungegutter var til stede. Mener hun at de skal ta noen form for skade? Ganske ubegripelig. Skulle ønske noen kan forklare meg psykologien bak noe av dette
Anonym bruker Skrevet 31. desember 2008 #44 Skrevet 31. desember 2008 Ta hintet da dame! Julaften er en FAMILIEhøytid, bestående av eldre, voksne, tenåringer og barn. Det er IKKE en kveld ute på byen med venninner så på julaften kler man seg pent men uten bryster verken duvende eller struttende ut av toppen. At du skapte så stor interesse blandt de unge guttene var nok flott for deg men pinlig for de litt mer voksne. Hvis dette er første gang du møter hans familie så har du tydeligvis ikke tenkt gjennom dette med å gjøre et godt førsteinntrykk.Det har du spolert så gjør nå ihvertfall et godt andre inntrykk. Men er spent på å høre hva mannen din mente om dette?
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #45 Skrevet 1. januar 2009 Har spurt ham og han synes oppstyret er latterlig. Han synes jeg var fin. Gi en nøktern beskrivelse til mannen din(eller andre menn) og spør hva de synes. Tipper de vil enten svare at det ikke gjør noe eller at det er fint. Derfor er det også merkelige med dette at det er kvinner som synes det er pinlig eller flaut. Jeg forstår hva du sier med første inntrykk osv. Jeg er enig i prinsippet om at man ikke kler seg i det mest dristige by antrekket på julaften. Men jeg mener at jeg ikke falt under den kategorien bare fordi det er "bryst bevegelser" i kjolen! Derfor er jeg ikke med på at jeg har spolert noe som helst førsteinntrykk. Når du så sier at jeg har skapt interesse hos de yngre, men de voksne blir flaue. Så antar du feilaktig det samme som henne(hans tante), at jeg ønsker seksuell oppmerksomhet. Komiskt at "bryst bevegelser" blir så seksualisert av enkelte. (Ikke misforstå. Det er fint at du er direkte og sier akkurat hva du mener )
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #46 Skrevet 1. januar 2009 Smaken er som baken.. Men siden man spør, så må må jeg jo ærlig talt si at jeg synes damer uten BH er utrolig tacky. Uansett om de har pene pupper eller ei. Og ser jeg en stiv brystvorte på andre damer klarer jeg ikke slutte å stirre... Bra vi ikke var på samme juleselskap. he he. Du høres dog ut som en kul dame!
Anonym bruker Skrevet 1. januar 2009 #47 Skrevet 1. januar 2009 Tror dessverre at verden har blitt mer fintfølende og konservativ. Høydepunktet var nok på 70 tallet
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #48 Skrevet 12. januar 2009 Silke har den egenskapen at det fremhever bevegelse.Selv kvinner med små bryster og bh bør være forsiktig.Tør ikke gjette på hvordan E-cup uten bh ser ut.
Anonym bruker Skrevet 12. januar 2009 #49 Skrevet 12. januar 2009 ser kanskje ikke heeeelt for meg at det var sånn kjempe pent uten bh... spørs jo helt ann på kjolen da.. men mange kjoler er penere på uten bh, og jeg for min del går uten bh da.. samboern da? hva syntes han?
Gjest Skrevet 12. januar 2009 #50 Skrevet 12. januar 2009 Spiller ingen rolle hvordan kjolen så ut. Det var uansett dårlig oppførsel av denne kråka. Om noen blir såra av andres KLÆR bør de komme seg ut oftere, men å gå aktivt inn for å såre noen ved å lire av seg kommentarer de skjønner ikke passer seg er ikke en ok ting å gjøre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå