lionkittens Skrevet 29. desember 2008 #1 Skrevet 29. desember 2008 Det å gå i kirken på julaften har vi ikke gjort på flere år og i år betydde det så mye mer enn noen gang tidligere. Var og i kirken 1 dag. Hørte ikke så mye på presten - var mer opptatt av å få svar - at en eller annen kunne gi meg svar. Tente lys på graven til mine to barndomsvenner som har gått bort, graven til mine besteforeldre, døtrene til en veninne. - Eneste forstårlige er mine besteforeldre. Hvorfor kommer vi til verden om vi ikke kan leve oss mette av dage ? Jeg kjenner hver dag at jeg er ett steg nermere - men ber og håper på ett mirakel - som en skrev til meg i en PM - Mirakler skjer. Og det gjør jo det - håper ett mirakel der ute er ment på meg. Har kost meg masse med min mann og datter hele jul og romjul. Samt mine foreldre og bror med familie. MEN viktigst har vært oss 3. Ligget i sengen og kost oss om morningene. Fortalt hverandre hvor glade vi er i hverandre. Håper om miraklet ikke kommer at det er noe efter dette - at jeg kan følge jenta mi vokse opp ,- at jeg kan gi henne tegn "mamma er her" at jeg en gang møter henne igjen. Viktigst i mitt liv er uten tvil min datter og det å skulle forlate henne kan ikke beskrives. Min mann vet jeg klarer seg - han har trossalt vår lille datter og i henne lever jeg videre sammen med hann. God natt kjære dere og allt godt for 2009 Klem
råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 29. desember 2008 #2 Skrevet 29. desember 2008 Mirakler skjer og måtte det skje deg:) Ønsker deg og dine alt godt i det kommende året. Og nyt øyeblikkene:) tenker på deg....
lionkittens Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. desember 2008 Ehh... beklager rettskrivingen ser den ikke er helt på topp for tiden :0/
juniorsen Skrevet 29. desember 2008 #4 Skrevet 29. desember 2008 Måtte et mirakel komme deres vei! Klemmer fra meg!
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #5 Skrevet 29. desember 2008 Så godt å se deg her! Vet at flere mener at du lyver om din tilstand. Men jeg velger å tro! Håper du har det bra til tross for omstendighetene. Du snakker om mirakler, min søster har lest boka The secret. Hun anbefaler den! Var et stykke om ei som hadde kreft. Hun bestemte seg for bare å tenke positive tanker (slik som "jeg har ikke kreft" o.l.) og etter ei stund hadde hun mindre kreftceller enn tidligere. Legene skjønte ingenting. (slik jeg har forstått det da). Klem
Bare jeg er meg :o) Skrevet 29. desember 2008 #6 Skrevet 29. desember 2008 Fikk ingen go følese når jeg leste dette. Vet ikke historien din...men skjønner du og din familie har det tøft og at fremtiden er uviss og vanskelig. Klem til deg og dine
lille_Harepus Skrevet 29. desember 2008 #7 Skrevet 29. desember 2008 mirakler skjer, hele tiden. tror nok du lever ut 2009 og videre... beklager denne kjøper jeg ikke....
lionkittens Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 29. desember 2008 Utrolig - det har jeg ikke hørt før - at jeg lyver om min tilstad. Hva har jeg å oppnå med det ? Hvist noen virkelig tror slik så ja jeg vet knapt hva jeg skal si. Jeg går hånd i hånd med døden og kjemper for å gi min datter de beste minner. Trodde kreften var rot til ondskap - men forstår nå at den finnes overalt - selv hos mennesker som ikke kjenner meg. Det er trist å vite - men takk for du fortalte meg det så slipper jeg å tro at jeg kan finne støtte hos andre mødre som kanskje har år fremover å dele med sine barn.
lionkittens Skrevet 29. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 29. desember 2008 mumi og trollet hyggelig at du ser slikt - men jeg tror faktisk at du ikke har evner - og at du behandler meg slik synes jeg er veldig trist. Håper du får like mye støtte den dagen noe ondt skjer deg som du ikke kan ta kontroll over selv. What goes around comes around
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #11 Skrevet 29. desember 2008 Enkelte ganger er det bedre å holde ting for seg selv.... hvis du ikke tror på henne så la være å svare. Tenk om det er sant og du svarer sånn......... Lionkittens det vil alltid være de som tror og de som ikke tror. Hev deg over det. Mange her tenker på deg og håper på et mirakel:)
Mamma, mammaere, mammaest <3 Skrevet 29. desember 2008 #12 Skrevet 29. desember 2008 Jeg håper du klarer å la være å la deg prege av de negative tilbakemeldingene. Det er trist å være vitne til andres ekstreme behov for å framheve seg selv! Det er ikke verdt å bruke sine krefter på! Jeg har tenkt mye på deg og det gleder meg å se at dere har hatt en fin julefeiring sammen. Jeg skulle ønske jeg kunne gi deg et mirakel, gi deg mange år med glede og latter sammen med din datter. Jeg kan desverre ikke det, men jeg kan håpe og ønske, og derfor gjør jeg det! Alle mulige varme tanker i tiden framover, måtte det bli en nydelig tid, midt oppi alt det vanskelige og urettferdige.
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #13 Skrevet 29. desember 2008 Uff, jeg trodde du hadde sett det....:-( Var ikke meningen å såre deg med det midt oppi alt!! Det er helt utrolig ja! Har lest tråden din og tror det var en annen tråd her inne. Husker ikke helt. Men håper at du ikke bryr det om dem isåfall og at du heller hører på oss som tror og tenker på deg! Kjenner deg ikke da, men historien din har satt seg og jeg kommer til å huske den! Hadde ikke sett deg her inne på ei stund, så jeg ble veldig glad for å se deg! :-) Kos deg masse med jenta di og mannen din den tiden du får ha sammen med dem! Gode minner er kjempeviktige!!
mamarama og lille banan Skrevet 29. desember 2008 #14 Skrevet 29. desember 2008 jeg sender deg varme tanker! så flott at dere har tatt dere ordentlig tid til hverandre nå i jula, det er viktig å ta vare på hverandre i tiden framover. jeg håper virkelig at du får leve lengre enn prognosene tilsier. bare et spørsmål - når legene nå har gitt deg opp, har du vurdert/prøvd alternative metoder? jeg er ganske så skeptisk av meg, men er det ett eneste menneske jeg har tro på har evne til å hjelpe de som ikke får hjelp fra andre, så er det Joralf Gjerstad. også kjent som Snåsamannen. kanskje kan han ikke utføre et mirakel, men få deg til å føle deg bedre. har du ikke prøvd det før, kanskje det er verdt det å komme i kontakt med ham?
☆lillastjerne☆ Skrevet 29. desember 2008 #15 Skrevet 29. desember 2008 Håper på det miraklet din familie trenger...For mirakler skjer.. Heldigvis! Det er viktig å ha tro! Så vil jeg takke deg for at du deler situasjonen og tankene dine med oss.. Det får oss (iallefall meg) til å tenke over hva jeg har å være takknemlig for...For det er mye! Har lært at livet er ikke en selvfølge og det skal vi huske på - hver dag!! Sender deg og din familie mange klemmer og ønske om at dere får en fin tid sammen fremover:)
lille_Harepus Skrevet 29. desember 2008 #16 Skrevet 29. desember 2008 Vettu hva, jeg beklager virkelig. Om du faktisk er syk, så beklager jeg min utalelse. Det er vell bare sånn at man lærer å være litt forsiktig med hva man tror på, når man får servert så utrolig mange rare historier her inne, som viser seg og ikke være sanne. For det andre, jeg har en svigerfar som er overlege på haukeland. Han lurte på hvor denne kropps scanningen hadde foregått, for han mener at det ikke finnes en maskin som kan gi full kropps-scanning og avdekke alle typer kreft. Men hva vet nå egentlig han, samme mann sier jo at strupekreft er den typen kreft som er enklest å oppdage ( med tanke på symtomer osv). Jeg vill være den første til å si at en sånn scann vill jeg ha, hvor fikk du den henne?
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2008 #17 Skrevet 29. desember 2008 Mye reklame om det på engelsk TV. Akkurat hva det innebærer veit jeg ikke. lifescan.co.uk tror jeg? Lionkittens; lykke til videre!!
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2008 #18 Skrevet 29. desember 2008 Nei det var ikke den adressa, sjekka nettop. Den er på TV hele tida, kan skrive den ned neste gang, men den heter definitvt noe om life scan og alle sier "We've been checked"
Patetica fåkksi Skrevet 29. desember 2008 #19 Skrevet 29. desember 2008 http://www.lifescanuk.org/ Her!
ツ Skrevet 29. desember 2008 #20 Skrevet 29. desember 2008 Uff, kjære deg - får helt vondt av å lese dette.. men, forstår deg så godt, noen dør, selv om de kjemper en tusen og en kamp...;(( Andre dør, fordi de "ønsker det" ( har selv en bror i den "statistikken"..:/ Liver ER og BLIR urettferdig!!!! Vet ikke hva annet jeg kan si...(( Trist.........( Klem!!
NormaJean Skrevet 30. desember 2008 #21 Skrevet 30. desember 2008 mumi&trollet: helt uten å vite noe av denne diskusjonen, så tenkte jeg bare at jeg skulle si at det er en undersøkelse som heter scintigrafi som gjør en hel scanning av kroppen for å avdekke diverse sykdommer. kroppen blir tilført små mengder av et radioaktivt stoff for å avdekke unormale funn. har selv gjort denne undersøkelsen da jeg fikk reaktiv artritt. gjorde det på ullevål sykehus. så at en overlege ikke har hørt om dette syns jeg er litt rart. (sorry bare en liten digresjon)
madame Mim Skrevet 30. desember 2008 #22 Skrevet 30. desember 2008 mine største lykke ønskninger går til deg og din familie.. Skulle ønske jeg kunne gi deg den styrken du måtte trenge fremover.. klem til deg og dine..
Hva skjer'a?♂ Skrevet 30. desember 2008 #23 Skrevet 30. desember 2008 Hei Føler med deg og familien. Dere må finne styrke i hverandre nå. Forøvrig tror jeg ikke på at kreft er å bli rammet av noe ondt i religiøs forstand. Det er rett og slett en sykdom som kan ramme hvem som helst.
Guri Malla har to små Skrevet 30. desember 2008 #24 Skrevet 30. desember 2008 Ønsker deg og dine all styrke i tiden som kommer! Verden er og blir urettferdig.. Stor klem
Tøysetipp Skrevet 30. desember 2008 #25 Skrevet 30. desember 2008 Det skjer mirakler og jeg håper inderlig ett av det skjer med deg også. Synes det vondt å lese det du skriver, dermed kan jeg ikke forestille meg hvordan du har det. Alle mine gode tanker, varme klemmer med ønske om et mirakel i 2009 for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå