Gjest Skrevet 31. desember 2008 #26 Skrevet 31. desember 2008 Spennede da.. Hvilke diagnose har han da? Er du sykepleier eller? Jeg er ambulansesjåfør og vi går kveld, dag og nattskift. Kjenner det godt etter en nattevakt ja! Men det er nå heldig vis ikke så ofte jeg går natt da. Testen ble negativ, så i kveld blir det nyttårsfering!
ønsker spire 87 Skrevet 31. desember 2008 Forfatter #27 Skrevet 31. desember 2008 hun har ikke noe diagnose.. de vet bare at det er en lammelse i halsen.. det er kun hun og en annen person i norge som har denne sykdommen så de vet svæt lite om det.. så spennende jobb du har da.. men det må være ganske tøft til tider:/ jeg er utdannet barne og ungdomsarbeider:) og har akkurat blitt færdig med påbygg.. det var domt testen var negativ:( men så lenge tr ikke har komt er det enda håp:D jeg er på jobb i natt, så har ikke blitt den store feiringen på meg, men det er gode penger å tjene GODT NYTT ÅR, OG KOS DEG MASSE I KVELL.. 2009 ER DET ÅRET VI SKAL BLI FORELDRE
ønsker spire 87 Skrevet 1. januar 2009 Forfatter #28 Skrevet 1. januar 2009 jeg kom ikke i seng før kl 8 i dag, satt tlf på ringing kl 11 men den har ikke ringt.. jeg målte derfor når jeg våknet 13.30 og da var tempen 36.70.. skeiv det inn på FF men da kom det ikke opp at jeghar hatt el.. betyr det at jeg ikke hadde el på søndag allikevell??
ønsker spire 87 Skrevet 2. januar 2009 Forfatter #29 Skrevet 2. januar 2009 og i dag var tempen 36.50 igjenn.. hva betyr dette????? er på dag 22 i syklussen nå...
Gjest Skrevet 3. januar 2009 #31 Skrevet 3. januar 2009 Hei og godt nyttår! Så på charten din nå ja, og du har ikke hatt EL ennå.. Kjedlig da! Men det er faktisk vanlig å ha en og annen syklus uten EL, pluss at du ikke hadde et så veldig sensitivt termometer og temper i munnen, pluss at du temper litt sent om morgenen. Det kan jo føre til at resultatet ikke blir helt bra da. Eller så kommer bare EL litt sent denne gangen. Ja, veldig spennende og givende jobb, jeg stortrives! Barne- og ungdomsarbeider høres også spennede ut da! Jeg tar noen vakter på barne- og ungdomspsykriatisk avd, utfordrende og gøyt! Ja, vi får satse på at 2009 blir året vårt, jeg har et forsøk til på å klare det. Så får vi håpe at EL melder seg hos deg snarest! Tvi, tvi!
ønsker spire 87 Skrevet 4. januar 2009 Forfatter #32 Skrevet 4. januar 2009 hei hei.. har du hatt en fin helg?? jeg fant ut at vist jeg skal tempe hver dag må jeg tempe så seint på grunn av nattevaktene.. vidt ikke blir det jo noen dager uten temping... tror du at jeg kan ha hatt el.. bare at jeg ikke kan se det på tempen på grunn av at jeg ikke temper helt som jeg skulle?? føltes veldig ut som jeg hadde el sist jeg hadde el slim.. hvordan går det med deg?? har tr melt sin annkomst??
Gjest Skrevet 4. januar 2009 #33 Skrevet 4. januar 2009 Hei igjen! Ja, hatt en fin helg! Du da? Det kan jo hende at tempchartet ditt ikke blir helt riktig da, så du kan nå ha hatt EL. Men slik som tempene er nå, så viser de ikke EL da. Tanta kom første nyttårsdag hun! Så nå er neste IKM 20. feb, innen da vet vi nok mer om prøverøret også.
ønsker spire 87 Skrevet 5. januar 2009 Forfatter #34 Skrevet 5. januar 2009 ja har hatt en fin helg:) så domt at tanta kom da:/ hvordan fungerer prøverør?? tar de et egg fra deg og befrukter det, for så å sette det inn igjenn?? hvor mangen egg tar de?? håper jeg har hatt el.. føltes veldig ut som jeg hadde det cd 18.. vist det stemmer er vell ikm cd 32?? kan ikke det stemme....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå