Gå til innhold

2 dager over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hehe, jeg også.. sitter her å trykker og trykker, og leser og leser...

Er litt spent på om det kommer flere med positivt svar på dette innlegge her:) Hvordan går det med deg da, fortsatt ingen tegn til tr?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe,jeg å - må bare skrive på tråden her for å holde den oppe :P

d er jo en hel haug som har greid d i d siste - så nå er d på tide at de som er over å de som prøver er gravide :D

nei du , ingen tegn her :) TR får holde seg unna.. hehe...

selv om jeg tviler sterkt på d... :S

fått kviser å de siste dagene,huff... :S

du da lotta ??:)

Skrevet

Skulle du teste på mandag du også? Er jo spennende for deg nå da, begynner jo å bli endel dager over nå:)

Jeg har ikke ikm før 10. ca. Har heller ingen symtomer, men har vært "sliten" i nederste delen av magen i et par dager, men hører bare om folk som har stikking og er oppblåst og sånn, så tror neppe det er noe..

Skrevet

jupps... tester mandag om ingenting skjer.. :) men er litt negativ som sagt.. selv om jeg har litt symptomer da... hehe... var på butikk å spurte etter graviditetstest - de var tomme :o så tok d som ett tegn jeg da :P vente te mandag :P

kan jo hende du er gravid da , er litt tidlig ennå kanskje - men vent litt - så ska du se at d kanskje sitter spire hos deg :D

håper virkelig du slipper å vente lenge på spire - d er så hardt å kjedelig å vondt innimellom... huff...

er jeg ikke gravid nå - skal jeg snart høre m legen om jeg kan utredes... for er lei !!:)

hehe...

ellers-? hvor holder du til i landet?

barn fra før?

jobb/skole?

:o)

Skrevet

Bor i sarpsborg sammen med samboeren, har ingen barn fra før av, men har ei lillesøster på 4 år, og ho e så skjønn;)

Jobber som trykker.

Dere har prøvd en god stund skjønner jeg..??

Hvor holder du til og sånn da?

Du får ha lykke til med testinga på mandag da:D

Skrevet

holder til på møre-kysten :)

her bor jeg å samboer 5 meter unna sjøen:)

vært uten prev i 2 år å prøvd i litt over 1,5 år nå :S

Skrevet

da krysser jeg fingrene for deg:)

Skrevet

tuuuuuusen takk :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...