Gå til innhold

2 dager over IKM

Anbefalte innlegg

Skrevet

nå er jeg 2 dager over IKM å ingen tegn t TR... :/

tok en billigstrimmel test både igår å idag. ingen utslag what so ever...

men er kjempenegativ... er 100 prosent sikker på at jeg ikke er gravid;(

tårer i øynene nå kjenner jeg... er så kjedelig.. 16 pp nå,å skjer ikke noe!!!!!;(;(;(;(;(

er lemster nederst i magen - huff... hoster litt,så kan være derfor...

jeg vil bare gi opp nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da var jeg 3 dager over ja... :/

Skrevet

4 dager over... skal teste t mandag om ikke noe skjer...

Skrevet

5 dager over nå - har ikke testet :P flink jeg...

ska vente te mandag ... selv om jeg ikke tror jeg er gravid da... :S

men hadde vært den beste starten på 2009 :o)

Skrevet

Ønsker deg lykke lykke til... Krysser fingrene for deg:)

Skrevet

Håper det går bra!!!!! Jeg hadde tatt en test hver dag, hadde jeg vært deg:) Lykke til!

Skrevet

tro meg - jeg vil teste igjen nå:P men skal holde meg t mandag om tanta å holder seg vekk :D

Skrevet

Masse lykke til, nå har dere ventet lenge nok!!

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅ... d var fint å høre,er litt enig,har venta en stund nå ja...

håper virkelig du slipper d - at spira kommer fort å holder seg :)

forresten - 6 dagen nå :P ingen tegn t TR - har hatt litt murringer , vært småkvalm , samboer er 100 % sikker at puppene mine er større å :P

selv har jeg vanskeligheter m å tro d - men herregud - om testen er positiv - ja da skal jeg tro d :D

Skrevet

ennå ikke tegn t noe - bare rar å oppblåst i magen ..

vet ikke om jeg bare ska kjøpe ett par tester i dag jeg - men burde kanskje vente... hehe....

6 dagen over - helt rart ...

Skrevet

Jeg er i samme situsjon, er 6 dager over i dag. Har hatt litt uregelmessige sykluser, men veldig lenge siden den har vært såå lang. Tok en test nyttårsaften, og den var negativ. Jeg synes jo selvsagt jeg har noen symptomer, men det kan man alltid gjøre...

Dette er "bare" vår 7. pp nå, men sist vi ble gravide, hadde prøvd vi i 2 år og 3 mnd. Håper både du og jeg slipper det nå!

Lykke til!

Skrevet

Spotter dere noe eller? Jeg er også over IKM, men spotter litt... Blir ikke klok på spotting, det står så mye forskjellige årsaker til spotting:o(

Lykke til til dere i alle fall! Vi er i 14 pp... Blæh -dritlei!!!!!!

Skrevet

hei hei :)

spotter ikke jeg - burde man d om man er gravid??

dritt-lei jeg å gitt-men man må bare holde ut... :)

krysser fingrene for dere 2 over IKM :D

hvordan ser spotting ut forresten ?? er ingenting hos meg da... ikke merka noe i trusa :S dårlig tegn kanskje... ???

Skrevet

Jeg spotta litt dag 7-10 etter eggløsning, brunaktig utflod, men ikke mye.

Får vel bare vente. Jeg skal teste igjen i morgen tidlig, men har ikke akkurat store forhåpninger.

Skrevet

ok,har hatt litt utflod jeg da,men ikke mye...

jaja... spent jeg....

TENK HVIS D ER SPIRE:D

håper håper håper...

står fremdeles på at jeg ikke skal teste før mandag :D

tihi...

er dritt-nervøs å - rar i magen :S

føler meg oppblåst... grrr... jaja,snart middagsbesøk - så får noe anna å tenke på litt :)

Skrevet

Krysser fingrene for deg!!!!! Spent på å lese tråden på mandag;)

Skrevet

takk spent74 :)

selvfølgelig skal jeg skrive på mandag - blir vel skreve før å,nedtelling,hehe... å dager over mensen :P

Skrevet

jeg er også 6 dager over IKM.....tatt tre tester på 7 dager som alle var negative. Begynner å bli lei av å ikke vite... Skal ta en test igjen over helgen om ikke noe har skjedd til da. Noen som vet hvor lang tid det max kan ta før en gravitest viser positiv?

Skrevet

da krysser vi fingrene ønskefeen :) hold meg oppdattert på neste testing :o)

Skrevet

en god time til - så er jeg 7 dager over IKM... spent , nervøs , negativ ... huff... SKAL IKKE teste før mandag,uansett :D

Skrevet

Blir helt imponert, jeg! Jeg hadde aldri klart å vente sååå lenge med å teste når du er over IKM! ;-) Lykke til!!! :-)

Jeg for min del har endelig funnet ut at det er penger å spare på å kjøpe tester på nett (ja, jeg er litt treg, burde jo sjekket det for lengst...) Men, men... Så tror jeg bare MÅ bruke en test i løpet av helga, selv om det er 3-4 dager før IKM...

Masse masse lykke til!

Skrevet

bestilte sånn billigstrimler på nett for lenge siden , men stoler ikke på dem...brukte dem temmelig fort opp :P

så bestilte clear blue - billigere på nett ja :)

men ska kjøpe 1 test på apotek på mandag,for da skal jeg shoppe på salg :)

klør i fingrene etter å ordne meg en test i morra - men ska nok vente t mandagen ja :)

er ganske negativ , etter 16 pp er ikke optimisten i meg på topp..

skjønner jo at d KANSKJE er no,siden jeg er over m snart 7 dager (jeg som har regelmessig syklus på 28 dager) men etter å ha prøvd lenge,så er d typisk at d ikke er noe...

måler ikke etter EL eller temper - her er d bare sengekos som gjelder hele veien :D

så spørs jo... lurer fælt på -hvis ikke jeg er gravid - hva er d da??forspist meg i jula kanskje?:P

hehe... nei,ikke godt å vite,ska bli spennende å se til mandag ja,så får bare kose meg i helga , frihelg så skal ikke gjøre allverdens :)

håper bare `TR holder seg vekk å at d er no som holder på å skje :P

Skrevet

krysser fingrene for deg oxo :) si ifra hva testen viser :D

har du no symptomer???

Skrevet

dag 7 å ingen TR what so ever... gla på en måte-men fortsatt negativ :/

2 dager igjen å da skal d testes :D (hvis tanta fortsatt uteblir da )

Skrevet

kjeder meg!!!:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...