Gjest Skrevet 29. desember 2008 #26 Skrevet 29. desember 2008 Det er så mange fine navn, men synes alltid det er vanskelig, for man kjenner noen som heter det osv... Guttenavn: Adrian, Anders, Benjamin, Christoffer, Eirik, Erik, Endre, Eskil, Fredrik og en haug til...vi får problemer med å bestemme oss:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 29. desember 2008 #27 Skrevet 29. desember 2008 Vi venter en jente. Men navnet er hemmelig helt til hun er født. Men gutta vi har fra før heter Rune Cornelius og Alf Theodor. Det blir noe i samma leia.. Norrønt navn først, og et mer vanlig navn bak:) Alt er oppkalling da:)
Storesmurf+Lillesmurfene Skrevet 29. desember 2008 #28 Skrevet 29. desember 2008 kunne tenke meg navnet Birk jeg..om det ble gutt.. Birk Jonas går det sammen? for jonas vil ikke jeg ha men han vil, birk vil jeg ha men ikke han..så hvorfor ikke møtes på halvveien? men lovise eller noe om det blir jente
mamma til Eirik 7 mnd :) Skrevet 29. desember 2008 #29 Skrevet 29. desember 2008 jente: sara. gutt: oskar, eirik eller sverre det er vanskelig å bestemme seg
Gjest Skrevet 29. desember 2008 #30 Skrevet 29. desember 2008 i magen min bor Lily Aurora har en Lara Isabella fra før
kikkit Skrevet 29. desember 2008 #31 Skrevet 29. desember 2008 jeg har en liten adrian eller gabriel i magen:)
Marianne87 Skrevet 29. desember 2008 #32 Skrevet 29. desember 2008 Hvis det blir jente Leah, kanskje Emilie som mellomnavn, men det er et stort kanskje:p Gutt: Sebastian eller Emil har vi snakket litt om, men her er ingen ting sikkert på guttenavn. Har en gutt som heter Benjamin fra før
Gjest leelu25 nr.2 er ei jente :) Skrevet 29. desember 2008 #33 Skrevet 29. desember 2008 Har en liten Tobias fra før og i magen ligger lille Lina <3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå