Gå til innhold

Hva skal barnet deres hete? :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

åååå, jeg sliter sånn med å finne navn jeg liker....

ønsker å finne et jentenavn og et guttenavn, men finner ingenting som føles "riktig"

Gjest Hellokitty03+09+13+13
Skrevet

hvis vi får jente skal hun hete elisabeth og blir d gutt skal han hete isak.

Gjest Tina-Mari m/Tvillinger!
Skrevet

Hei jenter!

Vi venter 2 gutter, og de skal hete MaxMillian (ja det skal skrives med 2 store M`er helt inntil hverandre) og Adrian...eller Frank Adrian...etter bestefar som gikk bort i våres... Vi er ikke helt sikkre der enda.

Skrevet

Vi får mest sannsynlig en jente og hun skal hete Sara. Jentenavnet var lett å finne synes vi, men vi slet mer med å finne det perfekte guttenavn. Hvis det hadde blitt gutt, ville det stått mellom Fredrik, Jørgen, Elias eller Mads

Skrevet

Linea vis det blir jente og joachim vis det blir gutt:)vi har ikke funnet noe mellom navn men blir nok med begges etternavn tror jeg:-)

Skrevet

Vi venter gutt. Har enda ikke bestemt oss.

Men høyt på lista vår står: Johan, Olander, Leonard, Olai, Henrik, Karsten, Runar og Nikolai.

Vi har falt veldig for de 4 første navnene jeg har nevnt.

Skrevet

vi skal ha tyrkisk navn til gutten vår, er gift med en tyrker og liker så godt tyrkiske navn.Det står mellom Arda og Ilhan har en datter fra før som heter Aliye og hun vil at lillebror skal hete Arda:)

Skrevet

Tulla vår ska hete Emilie :)

Skrevet

Blir det jente, så skal hun hete Tale eller Taran. Mellomnavn Henriette, Iselin eller Michelle. Blir det gutt så står navnene mellom Trym og Tristan. Mellomnavn Andre, Nicolai eller noe sånt... Jeg får bestemme hva jeg synes om det blir jente. Og min forlovede skal bestemme om det blir gutt:)

Skrevet

Får vi gutt skal han hete Emrik, jentenavn er ikke bestemt enda. Føles så sikkert at vi får gutt, har nemlig to fra før.:)

Skrevet

Vet ikke enda hva det blir. Har en Jonas- tenker på Marte, Sara, Kristoffer eller Markus på neste...

Skrevet

Hvis det blir jente tror jeg det blir Emma, Hedda eller Guro. Har ikke funnet noen passende guttenavn enda, men har heldigvis god tid :-)

Skrevet

Vi får gutt, og JEG har lyst at han skal hete Henri, men vi får se... syntes Jonah også er fint!

Skrevet

Hm...vi snakker veldig mye om navn for tiden :P

Hvis det blir jente,så er Alma Susanne en av våre favoritter for tiden :) Alma het min bestemor...

Blir det gutt,så er Ivar Nikolai høyt oppe på lista! Ivar er etter bestefaren til sambo.Nikolai er etter min bestefar :) Oppkalling for alle penga,her :P

Skrevet

Dersom vi får en gutt skal han hete Sebastian, og dersom det blir jente skal hun hete Hanna :)

Skrevet

hadde det blitt gutt så skulle han fått navnet Oliver, etter bestefaren til sambo

Skrevet

Vår lillegutt i magen heter Peder Elias :)

Skrevet

Blir det jente skal hun hete Adele. Hvis det blir gutt tenker vi på Leon eller Ludvig, ikke helt bestemte der.

Men hva tenker du å kalle din lille?

Skrevet

Blir det jente har vi snust litt på Sunniva, Synnøve eller Christiane...

Blir det gutt føler jeg mest for Adrian... Eventuelt Adrian Emil (med trykk på "i")

Skrevet

Venter en liten gutt :)

Han kommer nok til å hete Carlos eller Gabriel. Begynnte å tenke litt på Alexander i dag da:P

Skrevet

Jeg venter en gutt og jeg tror det blir Darian Andreas. Darian er persisk og siden faren er persisk så synes jeg det passer bra.Pappaen til mamma het Andreas og har litt yst å hedre han med det navnet.Så får den lille gutten min både norsk og persisk navn :)

Men må jo se om det er en liten Darian som kommer ut da..Det er jo ikke sikkert,men satser på det :)

Skrevet

Får vi jente blir det India

Gutt er veldig usikkert... Ailo, Ask, Luca, Leo.....

Skal på ul idag, så kanskje vi får se hva det blir da... Tror selv det blir jente, men bygger ikke det på annet enn at vi har 2 jenter fra før. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...