Gå til innhold

Ok å ignorere telefonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

MELDINGEN??? Tror ikke det, gitt..... Heller snakk om tresifret.....

Kan det virkelig være så vanskelig å se på den med jevne mellomrom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De dagene dere vil "være for dere selv", er dere konsekvente eller siler dere?

Om jobben ringer, om en gammel bestemor ringer, bestevenninnen etc etc?

Skrevet

Det er det som er så deilig. Man velger helt selv når man ønsker å se på mobilen sin. Det er deilig med frihet.

Skrevet

Jeg har som sagt ikke telefonen i nærheten, og siler derfor ikke. Mannen min har dog stort sett alltid telefonen i nærheten, så skulle det være mega krise så kan folk alltids få tak i meg igjennom ham.

Skrevet

Jeg pleier å ignorere telefoner fra venninner som aldri vil noe annet enn å prate. Jeg ignorerer også ukjente nummer da, og slike som jeg tror er selgere. Er det mamma, ignorerer jeg en gang, og ringer hun opp igjen med en gang, tar jeg den, for da er det sikkert noe viktig. De fleste samtalene kan utsettes ved at jeg ringer opp dagen etter. Meldinger svarer jeg på om det er noe viktig, er det bare spørsmål om hvordan det går, ignorerer jeg den glatt.

Skrevet

Hehe, da ignorerer du den glatt?!

Ja, du er sikkert godt likt ;o)

Skrevet

Tresifret??? Sender du meldinger i hundretall? Da forstår jeg meget godt at hun ikke orka å svare. Hadde jeg vært venninnen din hadde jeg ordna meg nytt nr. og sørget for at du ikke fikk tak i det. Ærlig talt, lær deg å slapp av menneske.

Skrevet

Å, herregud da menneske! Har kjent henne siden før mobilens tid, så er kanskje ikke så rart at det har blitt så mange meldinger gjennom årene??!!

Skrevet

Jeg skrur av lyden og legger den vekk... Er student, så har ikke noe ansvar mtp jobb for øyeblikket. Kan ikke fordra å snakke i tlf. Snakker aldri i tlf bare for å bable.

Skrevet

Ta hintet da i så fall. Siden du har sendt hundrevis av meldinger uten å få svar så burde du kanskje innse at sms ikke er beste måte å kontakte henne på?

Skrevet

Nei, skal ta turen til henne heretter!!

Men er ikke bare meg hun unnlater å svare, vi er jo flere venninner.....

Skrevet

Er det ingen som snakker sammen om sin egen mobiltelefon-vaner?

Jeg har sagt i fra til vennene mine at jeg ofte har den på lydløs, og at jeg ikke tar tlf når jeg er på besøk eller har besøk.

Det samme gjelder mange av mine venner. Noen svarer umiddelbart, andre må jeg gjerne vente et døgn på svar fra, men det blir jo forklart og snakket om.

Er ikke det vanlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...